مجله تاپ‌ناز‌

مکان های دیدنی بلژیک + نقاط گردشگری و تصاویر زیباترین جاهای این کشور

بلژیک مکان های دیدنی زیادی برای گردشگران دارد. در این بخش تصاویر از نقاط گردشگری این کشور را مشاهده می کنید که حتما مورد پسند شما قرار می گیرد. مکان های بلژیک بسیار جذاب هستند و در این کشور ساختمان هایی را می بینید که قدمت آنها به قرون وسطی بر می گیردد و این کشور کانال های آبی دارد که باعث تبدیل شدن آن به یکی از بهترین جاذبه های دنیا شده است.

بلژیک کشوری زیبا در غرب اروپا است که یکی از قدیمی ترین کشورهای دنیا است و پایتخت آن شهر تماشایی بروکسل است و شهری شناخته شده در بلژیک است. مکان های گردشگری بلژیک شامل جاذبه هایی مانند مجسمه، پارک و فضای سبز، جاذبه های تاریخی و فرهنگی می باشد و افرادی که علاقه مند به سفر و گردشگی در این کشور هستند می توانند سراغ جاذبه های متنوع بروند.

شهرهای مدرن و زیبایی که در این کشور قرار گرفته اند دارای جاذبه های مدرن و شهری هستند. فروشگاه ها و مغازه ها به دلیل عرضه برندهای مختلف کالا برای گردشگران بسیار جذاب هستند. موزه های فرهنگی هم یکی دیگر از جذاب های بلژیک هستند که می توانید از آنها دیدن کنید توصیه می شود در تعطیلات به این کشور بروید و از جاذبه های خوب آن لذت ببرید.

زیباترین مکان های گردشگری و دیدنی کشور بلژیک

معماری جادویی که در ساختمان های بلژیک می بینید در کنار مجسمه های آن برای گردشگران دارای جذابیت است، کلیساها و موزه های فرهنگی یکی دیگر از زیبایی های این منطقه به شمار می آیند. با استفاده از راهنمای سفر به بلژی، علاقه مندان و گردشگران می توانند خیلی بهتر جاذبه های این کشور را بشناسند و هزینه های احتمالی را بدانند.

مکان های دیدنی بلژیک

موزه و خانه مگریته

این موزیه یکی از مناطق گردشگری کشور بلژیک است که نقاشی های تحسین برانگیزی در آن دیده می شود. نقاشی های این بنا توسط یکی از نقاشان معروف انجام گرفته است که دارای سبک سورئالیست می باشد. این موزه آثار ارزشمندی دارد.

 

مکان های دیدنی بلژیک

کاخ بزرگ بلژیک

این کاخ زیبا و بزرگ در کنار معروف ترین تالارهای شهر قرار گرفته است و مربوط به قرن 14 سات در کنار این بنا 40 خانه مجلل دیگر وجود دارد که دارای بناهای با شکوه هستند حس و حالی که در کوچه پس کوچه های اروپا وجود دارد را می توانید در این خیابان ها تجربه کنید. جالب است بدانید این کاخ به عنوان یکی از مکان های گردشگری بلژیک در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

ببینید: عکس های کلیسای بانوی ما در آنتورپ – بلژیک

 

مکان های دیدنی بلژیک

ویلا امپاین

در قرن 21 گسترش هنر نو در اروپا بسیار با اهمیت شده است و بر اساس معماری های جدید در کشو بلژیک و اطراف آن رشد یافت این بنا هم دارای معماری نوین است و توسط یکی از معماران برجسته سوئیسی با نام میش بولاک ساخته شده است. تقارن سازی هایی که در این بنا استفاده شده است بر جذابیت های این بنا اضافه کرده است و آن را به یکی از مراکز فرهنگی مهم تبدیل نموده است.

 

مکان های دیدنی بلژیک

موند د آرت

موند د آرت در تپه های بروکسل قرار گرفته است و یکی از مکان های دیدنی بلژیک می باشد این بنا از معروف ترین آثار لئوپولد است این بنا و موزه با  شکوه تحقق یافته رویاهای پادشاه بلژیک می باشد که قصد داشت مهمترین بنا را به عنوان هسته فرهنگی پیشرفته بلژیک قرار دهد و در آخر با ساخت این باغ رویایی آن را عملی کرد.

مطلب پیشنهادی: بهترین مکان های گردشگری خانوادگی در اروپا

مکان های دیدنی بلژیک

بویس د لا کامبر

این دریاچه زیبا با جاذبه های دلنشین و آرامی که دارد در قلب قاره اروپا قرار گرفته است و اگر شما به طبیعت گردی در بلژیک علاقه دارید به شما توصیه می کنیم از این دریاچه با جاذبه های طبیعی بکر و چشم نوازی که دارد دیدن کنید.

 

مکان های دیدنی بلژیک

خانه های ویکتور هورتا

خانه زیبای ویکتور هورتا در شهر بروکسل واقع شده و گنیجنه ای از معماری نو را در بر می گیرد. این بنا دارای معماری برجسته و درخشانی می باشد. علاوه بر این بنای با شکوه می تواند از رستوران ها و هتل های مجلل هم دیدن کنید که از آن جمله می توان به رستوران و هتل تاسل، سولوی و … اشاره کرد. دکوراسیون هایی که در اینگونه بناها به کار رفته است بسیار با اهمیت هستند.

بیشتر ببینید: معروف ترین و دلهره آورترین جاذبه توریستی نروژ

مکان های دیدنی بلژیک

میما

میما یکی از موزه های شهر بروکسل است که جزو موزه های جدید این شهر است. هنر میلنیوم ایکون کلسا که در این موزه به چشم دیده می شود دارای جذابیت است. این موزه در قدیمی ترین منطقه بولویو قرار گرفته است و آثار هنری آن شامل نقاشی های خیابانی است همچنین هنرهای دیجیتالی و فرهنگی هم بسیار تماشایی هستند. معرفی مکان های دیدنی بروکسل بلژیک برا گردشگران بسیار با اهمیت است زیرا این شهر مهم معروف ترین جاذبه های بلژیک را خود جای داده است.

 

مکان های دیدنی بلژیک

موزه آلات موسیقی بلژیک

این موزه محبوب در مونت د آرت قرار گرفته که یکی از جاذبه های دوست داشتنی کشور بلژیک است. این مکان بر اساس طراحی ویکتور هورتا انجام شده است و هفت هزار ساز در این موزه قرار گرفته است.

 

 

مطالب مشابه را ببینید!