مجله تاپ‌ناز‌

مکان های دیدنی مارسی فرانسه + جاهای دیدنی و گردشگری شهر مارسی با تصاویر

در این بخش مکان های دیدنی و جاهای دیدنی و گردشگری شهر مارسی فرانسه را معرفی کرده ایم و امیدواریم که سفری خوش به این شهر داشته باشید.

فرانسه دارای جاذبه های زیادی است و شهر مارسی هم یکی از مهمترین شهرهای توریستی فرانسه است که دارای چشم اندازهای زیادی است و از جمله مهمترین مکان های دیدنی شهر مارسی می توان به کلیساها و بناهای تاریخی آن اشاره کرد.

شهر ساحلی مارسی در سواحل مدیترانه ای کشور فرانسه قرار گرفته است و یکی از شهرهای مهم است که گردشگران و توریست های زیادی را جلب خود کرده است و تا سال 2013 به عنوان پیتخت فرهنگی مناطق اروپایی شناخته می شد. به دلیل بودجه های مختلفی که به این شهر اختصاص داده شده است این روزها شاهد پیشرفت های زیادی در این مناطق هستیم پیشرفت هایی که بیشتر در عرصه ساخت و ساز دیده می شود.

جذابیت های شهر مارسی برای گردشگران تلفیقی از جاذبه های مدرن و سنتی در کنار هم است چشم اندازها و کلیساها و بناهای تاریهی مانند قلعه ایف از سویی و از سوی دیگر برج های سر به فلک کشیده ترکیب زیبایی را در کنار هم ایجاد کرده اند. ساحل زیبا دیگر چشم انداز طبیعی در این شهر است که باعث جلب توجه شده است اگر از جذابیت های دیگر این شهر برای شما بگوییم می توان به رستوران های لاکچری، مناطق خوش آب و هوا و مراکز فرهنگی اشاره کنیم.

مکان های دیدنی مارسی

در سفرتان به شهر مارسی می توانید هتل های لاکچری و لوکس را برای اقامت انتخاب کنید این هتل ها امکانات به روزی را در اختیار گردشگران قرار می دهند، این شهر توریستی بزرگ جذابیت های دیگر هم دارد که به آنها اشاره می کنیم.

مکان های دیدنی مارسی فرانسه

موزه تمدن های مارسی

این مکان موزه ای معمولی نیست این موزه جواهر شهر است و از دیدنی های این شهر به حساب می آید. این موزیه نمایی بی نظیر و سیاه و فید دارد که با آب های خلیج ادغام شده است و تضادی جالب ایجاد کرده است تا گردشگران از دید عالی رو به دریای این موزه لذت ببرند و از رستوران ها، نمایشگاه های هنری و کتابفروشی های آن بازدید و خرید کنند این موزه بر روی تاریخ معاصر تمرکز دارد و بازدیدکننده خود را حیرت زده می کند. موزه ای تازه ساخت با معماری مدرن که فرهنگ اروپا را به نمایش می گذراد.

مکان های دیدنی مارسی فرانسه

پَنیه مارسی

پنیه یکی از محله های قدیمی مارسی است که در بالاتر از بندرگا قدیمی وبا کوچه های شیب دار و پر چیج و خم هنوز هم زیبایی خاصی دارد و با خانه های رنگارنگش هنوز هم پس از سال ها، مرکز فرهنگ و تاریخ شهر است و از قدیمی ترین مکان های دنیا به حساب می آید. بیشتر قسمت های پنیه در جنگ جهانی دوم آسیب دید و از بین رفت اما هنوز هم خانواده هایی هستند که در آن ساکن باشند و زندگی را سپری کنند بازدیدکنندگان در این محله ی قدیمی مارسی فرانسه می تواند به بازدید از بوتیک های هنری ، گالری های رنگارنگ و زیبا و از همه مهم تر می توانند در رستوران های پنیه که بهترین غذاهای سنتی الجزایر را  سرو کنند این رستوران ها خود یکی دیگر از جاذبه های دیدنی مارسی هستند.

ببینید: دره زیبا و دیدنی وردن در فرانسه همراه با تصاویر

مکان های دیدنی مارسی فرانسه

کلیسای جامع مارسی

این کلیسا 141 متر درازا دارد و می توان گفت یکی از بزرگ ترین کلیساها دین مسیح است این کلیسای با شکوه قدمت زیادی دارد که از ساخت آن نزدیک به 200 سال می گذرد و در ساخت آن از سنگ های گران قیمت با رنگ های سبز و سفید سافتاده شده است و برج های گنبدی که ارتفاع آنها تقریبا 16 متر است اگر به دنبال یک مکان مذهبی قدیمی هستید کلیسای جامع فرانسه یکی از مکان های بی نظیری است که حتما باید ببینید.

مکان های دیدنی مارسی فرانسه

قلعه ایف مارسی

این قلعه دیدنی با ساحلی زیبا نیز تقریبا در نزدیکی بندرگاه قدیمی واقع شده که منظره ی بی نظیری به منطقه بخشیده است. قدمت قلعه ایف به قرن ۱۶ میلادی بر می گردد که به دستور پادشاه فرانسوی اول بنا شده است سالانه هزاران نفر از این قلعه تاریخی بازدید می کنند و به ثبت عکس و خاطرات در آن می پردازند. این قلعه به یکی از بهترین مکان های دیدنی مارسی فرانسه تبدیل شده است.

بخوانید: جاهای زیبای کشور فرانسه که باید حتما ببینید

مکان های دیدنی مارسی فرانسه

پارک کلانک مارسی

یک پارک ملی بی نظیر با چشم انداز فوق العاده که سالانه بازدید کنندگان زیادی به این مکان می روند پارکی که با دریای مدیترانه و رشته کوه‌ها ادغام شده و در ۱۵ کیلومتری شهر مارسی قرار دارد. معنی اسمی که بر روی این پارک گذاشته اند یعنی خلیج کوچک که گردشگران را مبهوت خود می کند پارکی بی نظیر که آب آن رنگ فیروزه ای زیبایی دارد و جانواران و گیاهان کمیابی در آن وجود دارد بازدیدکنندگان می توانند از تفریحات دریایی این پارک که شامل شنا، قایق سواری ، صخره نوردی و کایاک است استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.

مکان های دیدنی مارسی فرانسه

بانوی صلح مارسی

یکی دیگر از جاذبه های شهر مارسی کلیسای بانوی صلح می باشد این کلیسای دیدنی بالای یک تپه بنا شده است و از مهم ترین مکان های دیدنی مارسی فرانسه که تقریبا می توان آن را از هر جای شهر که ایستاده اید ببینید این کلیسا از قدمت زیادی برخوردار است و در زمان های قدیم از آن به عنوان مکانی برای دیدبانی و نگهبانی استفاده می کردند. ساخت این کلیسا تقریبا ده سال زمان برده است و در سال ۱۸۶۴ تکمیل شده است . گردشگران عزیز همه روزه می توانند از کلیسای بانوی صلح دیدن نمایند و از طراحی ساخت این مکان شگفت زده شوند همچنین از این مکان تمام خانه های شهر و دریا را در زیر پای خود ببینند.

مکان های دیدنی مارسی فرانسه

بندرگاه قدیمی مارسی

در واقع شهر مارسی از این بندرگاه شکل و پدید آمد و گسترده شد قدمت این بندرگاه به چیزی حدود ۶۰۰ سال قبل از مسیح بر می گردد که قدم زدن در آن می تواند حس خوب را همراه با آب و هوای عالی به شما بدهد بازدیدکنندگان می تواند در اطراف این بندرگاه به رستوران های دریایی فوق العاده بروند و یا هر روز صبح ماهی های صید شده تازه را خریداری نمایند. شما می توانید در این بندرگاه به تفریحات دریایی بپردازید ، قایق سواری ، کشتی و یا انواع تفریحاتی که مربوط به دریا می باشد را در آن تجربه کنید و لذت ببرید این بندرگاه به عقیده گردشگران یکی از بهترین بنادر دنیا می باشد و می توان در آن بهترین غذاهای دریایی را میل نمود.

امیدواریم در سفر به کشور فرانسه، از دیدنی های شهر مارسی لذت ببرید و سفر خوبی داشته باشید.

مطلب پیپشنهادی: 10 شهر زیبای فرانسه و معرفی مناطق گردشگری آنها

مطالب مشابه را ببینید!