مجله تاپ‌ناز‌

میکروبلیدینگ ابرو با ماندگاری بالا

میکروبلیدینگ ابرو با ماندگاری بالا

میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو یا هاشور سه ‌بعدی و مویی ابرو، روش مدرن طراحی و پر کردن نیمه‌ دائمی ابروست که درحقیقت جدید ترین نسل تتوی ابرو محسوب و با یک قلم حرفه‌ ای به ‌نام بلید، متشکل از ۱۲ تا پانزده سوزن انجام می ‌شود. در این روش، ابتدا حد و حدود و مدل انتخابی فرد با مداد روی ابرو به‌ دقت طراحی می ‌شود و سپس رنگ مخصوص ابرو که خمیری، ژله ‌ای، جامد یا انواع دیگر است، به ‌وسیله این قلم به غشای میانی پوست نفوذ می‌ کند و به ‌این‌ ترتیب رنگ‌ دانه ‌ها در پوست ته ‌نشین شده و پوست رنگ می‌ گیرد. خطوط ایجاد شده به صورت مساوی و گاهی نا منظم در جهت رویش ابرو کشیده می شوند، این کار باعث طبیعی نشان دادن ابروها می شود.

شما می توانید از خدمات میکروبلیدینگ ابرو با ماندگاری بالا توسط متخصصین خبره در سالن زیبایی ارغوان که بهترین مرکز میکروبلیدینگ در شمال تهران هست بهره مند شوید.

 ترمیم میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ در مرحله اول ممکن است ریزش زیادی داشته باشد و نیاز به ترمیم دارد. بعضا یکبار ترمیم و در بعضی افراد نیاز به سه بار ترمیم وجود دارد. بعد از یک الی دو ماه، ترمیم اولیه انجام می گردد. میکروبلیدینگ ابرو، نیاز به شارژ سالیانه دارد. میکروبلیدینگ همیشه خطی باقی می ماند و هیچوقت خطوط آن، کلفت یا تبدیل به سایه نمی شوند. بزرگترین حسن میکروبلیدینگ این است که بعد از مدتی اگر از آن خسته شدید می توانید آن را شارژ نکنید تا کاملا پاک شود و اثری از آن باقی نماند.

میکروبلیدینگ ابرو با ماندگاری بالا

میکروبلیدینگ ابرو برای چه افرادی مناسب است؟

  • این تکنیک برای افرادی که ابروهای بکر و دست نخورده دارند، مناسب است.
  • برای افرادی که به مدت زیادی تاتو داشته اند و حالا به سایه تبدیل شده است این تکنیک زیبایی چندانی ندارد.
  • هم چنین میکروبلیدینگ ابرو مناسب افرادی با ابروهای کم پشت و افرادی که ابروهای قرینه دوست دارند، می باشد.
  • این تکنیک جهت رفع نواقصی که از تاتو های قبل به جا مانده، بسیار کارایی دارد.
  • افرادی که دوست دارند در عین سادگی همیشه صورت آراسته داشته باشند، افرادی که دارای مشغله کاری بالایی هستند و زمان زیادی برای آرایش ندارند و برخی افراد مانند ورزشکاران که در طول ورزش و تعرق امکان استفاده از مواد آرایشی را ندارند، بهتر است از روش میکروبلیدینگ ابرو با ماندگاری بالا استفاده کنند.

میکروبلیدینگ ابرو با ماندگاری بالا

ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی است که جای آن به مرور زمان کمرنگ می شود. میکروبلیدینگ ابرو با ماندگاری بالا به موارد زیادی بستگی دارد ازجمله:

  1. نوع پوست: هرچه پوست خشک تر باشد میزان ماندگاری رنگ بیشتر است و هرچه پوست چرب تر باشد میزان ماندگاری رنگ کمتر است.
  2. نوع رنگ میکروبلیدینگ: اگر برای انجام میکروبلیدینگ از پیگمنتر بخواهید که میکروبلیدینگ را تیره بزند، میزان ماندگاری میکروبلیدینگ بیشتر از زمانی است که رنگ روشن انتخاب کنید.

نکته مهم: رنگ روشن فقط برای پوست های خشک یا نرمال انجام می گردد.

با توجه به موارد گفته شده در بالا و اینکه رنگ در عمق کمی از پوست قرار می گیرد، ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو بین ۶ ماه تا یک سال متغیر است که البته حتما باید مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ را رعایت کنید تا ماندگاری میکروبلیدینگ بیشتر شود.

میکروبلیدینگ ابرو با ماندگاری بالا

مراقبت های بعد از انجام میکروبلیدینگ

  • درچند روز اول محل انجام میکروبلیدینگ دچار خارش می شود و پوست دور ابرو دچار التهاب می گردد که امری طبیعی است (این التهاب بعد از ۲۴ ساعت یا نهایتا ۴۸ ساعت از بین می رود). محل میکروبلیدینگ شده را دست نزنید و اصلا نخارانید.
  • مدت زمان درمان محل زخم برای افراد مختلف با انواع مختلف پوست متفاوت بوده و بین ۱۴ تا ۳۰ روز متغیر است.
  • از روزی که میکروبلیدینگ انجام می دهید تا ۳ روز بعد از آن ویتامین A چشمی را روزی ۲ تا ۳ بار بر روی محل میکروبلیدینگ شده بزنید و از روز ۴ ام تا ۱۰ روز، روزی یکبار این پماد را بر روی آن بزنید.
  • افرادی که پوست چربی دارند باید روزی یک بار با ویتامین A چشمی محل میکروبلیدینگ شده را چرب کنند.
  • 1 تا ۳ روز بعد از اینکه میکروبلیدینگ انجام دادید حمام نروید و به هیچ وجه به محل میکروبلیدینگ شده آب نزنید، چرا که بخار حمام و آب باعث ریزش رنگ خواهد شد.
  • 1 تا ۳ روز بعد از انجام این تکنیک، کرم و مواد آرایشی را در محل میکروبلیدینگ شده، مصرف نکنید.
  • تا ۱۰ روز، هیچ گونه معالجه پوستی انجام ندهید و هرگز به استخر و سونا نروید.

ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو نسبت به تاتو ساده

در تاتو ساده تراکم رنگ در پوست بسیار بیشتر از تاتو هاشور است، یعنی رنگ به صورت فشرده و در حجم بالاتری در یک سطح قرار می گیرند. به همین دلیل زمان طولانی تری لازم است تا بدن بتواند رنگدانه ها را از پوست خارج کند. عمر مفید میکروبلیدینگ ابرو با رنگ قهوه ای متوسط بین ۶ تا ۸ ماه است. هرچقدر رنگ صحیح و مناسب پوست باشد، هاشور عمر طولانی تری دارد. برای آموزش میکروبلیدینگ به صورت تخصصی و حرفه ای با سالن زیبایی ارغوان تماس بگیرید.

پایان رپورتاژ آگهی /

 

مطالب مشابه را ببینید!