مجله تاپ‌ناز‌

نحوه آرایش کردن در روز بارانی و ترفندهای آرایشی که باید بدانید

ترفندهای آرایش در روزهای بارانی

در این بخش نکاتی آرایشی برای روزهای بارانی را در اختیار شما قرار داده ایم و با دانستن این ترفندهای آرایشی می توانید در روزهای مرطوب بارانی هم آرایش خوبی به صورت داشته باشید.

روزهای بارانی بسیار دل انگیز و زیبا هستند و شاید مایل باشید در این روزها هم آرایش داشته باشید و استایل شما متفاوت باشد و به همین دلیل باید به شدت حساسیت به خرج دهید.

آرایش در روزهای بارانی با این ترفندهای خاص

برای آرایش و میکاپ در روزهای بارانی بهتر است که از لوازم آرایشی ضد آب را انتخاب کنید و اگر بعضی از نکات خاص را رعایت کنید می توانید در این روزها میکاپ خاص و بی نظیری داشته باشید. در ادامه روش هایی برای میکاپ در روزهای بارانی را بررسی می کنیم که می توانید با استفاده از این نکات، در روزهای بارانی هم جذاب باشید.

نحوه آرایش کردن در روز بارانی و ترفندهای آرایشی که باید بدانید

استفاده از رژلب با کیفیت 

بعضی از رژ لب ها در روزهای پر رطوبت بارانی با رطوبت هوا پاک یا پخش می شوند و به همین دلیل بهتر است از رژ لب با کیفیت و ضد آب استفاده کنید تا روی لب ها ماندگاری داشته باشد و رژلب های مات هم برای روزهای بارانی مناسب تر می باشند.

استفاده از ریمل و خط چشم ضد آب و با کیفیت 

آرایش چشم را به صورت ملایم انجام دهید و برای جلوگیری از سیاه شدن چشم ها از ریمل و خط چشم و مداد چشم با کیفیت و ضد آب استفاده کنید تا نگران خراب شدن میکاپ خود در روزهای بارانی نباشید.

نحوه آرایش کردن در روز بارانی و ترفندهای آرایشی که باید بدانید

بستن موها 

باران می تواند قسمت جلویی موی شما را که از زیر روسری یا شال بیرون است را از حالت طبیعی خارج کند و به همین دلیل بهتر است موهای خود را با استفاده از کش به سوی بالا ببندید و قسمت جلویی موهای خود را هم به سوی بالا فرم و حالت دهید.

سبک بودن میکاپ 

در هوای مرطوب استفاده از لوازم آرایشی 24 ساعته جالب نیست و می توانید به جای داشتن یک آرایش غلیظ از آرایش ملایم و سبک استفاده کنید تا آرایش روی صورت شما ماسیده نشود و میکاپ شما خراب نشود.

از آرایش براق استفاده نکنید

در هوای بارانی از میکاپ براق استفاده نکنید. باید توجه داشته باشید که هر چه آرایش صورت ساده و مات تر باشد ظاهر شما در این روزها بهتر به نظر خواهد رسید.

استفاده از پنکیک 

کرم چرب است و در روز بارانی روی صورت ماسیده می شود و به همین دلیل بهتر است برای پوشاندن پوست خود از پنکیک خشک استفاده کنید.

مطالب مشابه را ببینید!