مجله تاپ‌ناز‌

هات داگ تنوری فست فود خوشمزه + آموزش روش تهیه هات داگ تنوری داغ

هات داگ تنوری

آموزش طرز تهی هات داگ تنوری خوشمزه و داغ

هات داگ تنوری یکی از معروف ترین غذای های فست فودی است که طعمی بذیذ دارد. در این بخش از آشپزی تاپ ناز روش تهیه هات داگ تنوری خوشمزه را به شما آموزش می دهیم.

هات داگ تنوری یک ساندویچ خوشمزه است که برای تهیه آن شما نیاز به سوسیس پخته شده و یا آب پز و یا گریل شده، نان فانتزی نرم ویژه هات داگ، کاهو، سس خردل، سس کچاپ و ادویه جات مختلف دارید که در انواع و اندازه های مختلف درست می شود. این غذا یکی از غذاهای محبوب در سراسر آمریکا است.

در بخش های قبل هم دو غذای خوشمزه پیتزا فلفلی و پیتزا توپی را هم آموزش دادیم و در این بخش فست فود هات داگ پنیری را آموزش می دهیم و امیدواریم که مورد پسند شما واقع شود.

 

هات داگ تنوری

 

مواد لازم

  • کاهو 4 برگ
  • خیارشور 6 عدد
  • قارچ 4 عدد
  • نان ساندویچ 4 عدد
  • گوجه فرنگی تازه 2 عدد
  • روغن مایع به مقدار لازم
  • پنیر ورقه ای موزارلا 4 عدد
  • سوسیس عات داگ 4 عدد
  • سس فرانسوی به میزان لازم

هات داگ تنوری

طرز تهیه

براش شستن قارچ ها می توانید با یک پارچه نم دار، آنها را تمیز کنید و سپس آبکشی کنید، سپس این قارچ ها را به صورت ورقه ورقه ببرید.

در تابه ای کمی روغن بریزید و بگذارید تا مقداری داغ شود، سپس قارچ هایی که برش داده اید را در آن بریزید و تفت بدهید، حالا حرارت را مقداری زیاد کنید تا آب قارچ ها سریعتر بخار شود و سرخ شوند، سپس تابه را کناری بگذارید.

پس از این مرحله نوبت به برش سوسیس ها رسیده است و برای این کار آنها را روی یک تخته بگذارید، ابتدا و انتهاب آنها را به اندازه 2 سانتی متر از وسط برش دهید و سپس به شکل مارپیچ و یا ساده با چاقو بر روی آن برش سطحی می زنیم که دلیل این نوع برش هم این است که سوسیس در هنگام طبخ به خوبی وسط آن پخته شود.

در تابه ای مقداری روغن بریزد و روی حرارت بگذارید تا داغ شود. سپس مقدار حرارت را کم کنید و در ابتدا، 2 عدد سوسیس را در تابه بیندازید و تابه را از قسمت دسته بگیرید و مقداری تکان دهید تا سویس خوب در روغن غلتانیده شود و قل بخورد.

سپس دو عدد سوسیس درگیر هم اضافه کنید و دوباره کار قبلی را انجام دهید. وقتی که رنگ سوسیس ها تغییر پیدا کرد، حرارت زیر تابه را کم کنید تا خوب سوسیس ها مغز پهت شوند.

در مرحله بعد قسمت بالای نان را ببرید و درون ان را خالی کنید، کف نان را اغشته به سس فرانسوی کنید و سپس گوجه فرنگی هایی را که از قبل شسته اید را به صورت حلقه حلقه برش بزنید و با خیارشور و کاهوهای خرد شده درون نان بچینید.

حالا قارچ های سرخ شده را هم به مواد دیگر درون نان اضافه کنید، ضمن اینکه هات داگ سرخ شده را هم به صورت مرتب و درون نان قرار دهید و با یک ورقه پنیر، روی آن را بپوشانید، به صورتی که داغ بودن سوسیس، ان را ذوب کند. حالا ساندویچ شما آماده شده است و می توانید این ساندویچ بی نظیر را با سس فرانسوی یا سس کچاپ میل کنید و لذت ببرید.

 

مطالب مشابه را ببینید!