مجله تاپ‌ناز‌

همه چیز درباره ورود به بازار کار پردرامد کاشت ناخن

همه چیز درباره ورود به بازار کار پردرامد کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن در حال حاضر در بین لاین های آموزش آرایشگری مخاطبان بسیاری دارد. افرادی که به هنر آرایشگری علاقه‌مند هستند و ذوق و خلاقیت هنری دارند، می توانند در این رشته موفق شوند و به درآمدهای بالایی دست پیدا کنند. همچنین، علاوه بر کاشت ناخن، آموزش طراحی ناخن نیز دوره آموزش جداگانه‌ای است که هنرجویان را برای طراحی ناخن‌های مشتریان آموزش می‌دهد.

اگر شما نیز به کاشت ناخن علاقه‌مند هستید و تمایل دارید این هنر پردرآمد را به عنوان حرفه اصلی خود انتخاب کنید، ابتدا لازم است دوره های آموزشی مربوط به آن را در آموزشگاه های معتبر بگذرانید.

در ادامه درباره رشته جذاب و پرطرفدار کاشت ناخن بیشتر توضیح می‌دهیم و به بررسی نکاتی می‌پردازیم که باید برای ورود به بازار حرفه ای کار بدانید.

 

آشنایی با رشته کاشت ناخن

کاشت ناخن برای اغلب افراد خاص و منحصر بفرد است. زیرا به کمک آن می‌توانند استایل خود را شیک تر و به‌روزتر نشان دهند. به ویژه، زیبا بودن ناخن‌ها برای عروس خانم‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. اما امروزه علاوه بر عروس خانم‌ها، بسیاری از کسانی که با مشکلات مختلف مربوط به ناخن مواجه هستند، می‌توانند از این هنر استفاده کنند، مانند:

  • افرادی که دارای صدف ناخن بد فرم هستند.
  • افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند، با کاشت ناخن می‌توانند این عادت را ترک کنند.
  • افرادی که عموما از شکستن ناخن رنج می‌برند، با کاشت ناخن می توانند جلوی این عارضه را گرفته و ناخن های زیباتری داشته باشند.

 

البته باید در نظر داشت که اگر کاشت ناخن در سالن‌های معتبر، توسط اشخاص حرفه‌ای و با مواد مرغوب انجام نشود، امکان ایجاد بیماری‌های پوستی و قارچی وجود دارد. اما در صورت رعایت اصول بهداشتی و حرفه‌ای، معمولا مشکلی ایجاد نمی‌شود.

همه چیز درباره ورود به بازار کار پردرامد کاشت ناخن

گام‌های مهم برای ورود به بازار کار کاشت ناخن

۱- انتخاب آموزشگاه خوب

اولین و مهم‌ترین قدم برای ورود به بازار کار کاشت ناخن، انتخاب یک آموزشگاه خوب و معتبر است. در حال حاضر آموزشگاه های آرایشگری بسیاری وجود دارد که در زمینه کاشت ناخن دوره های آموزشی برگزار می‌کنند. اما در نظر داشته باشید آموزشگاهی که انتخاب می‌کنید باید در این مورد تجربه کافی را داشته باشد و بتواند شما را برای ورود به بازار کار آماده کند. ویژگی‌های یک آموزشگاه خوب به شرح زیر است:

  • استفاده از اساتید باتجربه و حرفه‌ای
  • اعطای گواهینامه معتبر داخلی و بین‌المللی
  • استفاده از ابزار و تجهیزات به‌روز و باکیفیت
  • انعطاف در زمان‌بندی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی
  • برگزاری دوره‌های آموزشی در سطوح مختلف
  • قیمت مناسب

 

 

۲- شرکت در دوره آموزشی مناسب

پس از انتخاب آموزشگاه، نوبت به ثبت نام در دوره آموزشی است. در یک دوره آموزشی خوب و حرفه‌ای، شما می‌توانید:

  • با مقدمات و اصول اساسی کاشت ناخن آشنا شوید.
  • مواد و لوازم اصلی کاشت و طراحی ناخن را شناخته و بتوانید با آن‌ها کار کنید.
  • انواع روش های کاشت را بشناسید و بتوانید به خوبی آن‌ها را بر روی ناخن‌ها پیاده کنید.
  • آموزش‌ها را به صورت قدم به قدم فرا گرفته و تمام مراحل کار را از ابتدا تا انتها یک بار به تنهایی انجام دهید.
  • اشکالات خود را توسط مربی برطرف کنید.

 

۳- تمرین و ممارست

شاید فکر کنید پس از گرفتن مدرک، دیگر استاد شده‌اید و می‌توانید مانند یک ناخن کار حرفه‌ای فعالیت خود را شروع کنید. این تصور غلطی است! درست است که شما بهترین آموزشگاه را انتخاب کرده‌اید و در دوره آموزشی تمام نکات و اصول مربوط به کاشت ناخن را فرا گرفته‌اید، اما این کافی نیست.

پیش از ورود به بازار کار حرفه‌ای، ابتدا باید با تمرین زیاد مهارت‌های خود را ارتقا داده و اشکالات خود را برطرف کنید. برای این کار می‌توانید از دوستان و اقوام خود کمک بگیرید و دانسته‌های خود را به طور رایگان روی ناخن آن‌ها پیاده کنید.

بعد از این کار می‌توانید یک سالن خوب و معتبر پیدا کنید و فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کنید.

یک پیشنهاد ویژه، آموزشگاه آرایشگری رز سرخ

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ، از جمله آموزشگاه هایی است که در زمینه آموزش کاشت ناخن و طراحی آن به صورت حرفه‌ای در حال فعالیت است. این آموزشگاه از بسیاری جهات می‌تواند بهترین انتخاب برای هنرجویان باشد، از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد آموزشگاه رز سرخ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این آموزشگاه پس از اتمام دوره های آموزشی، مدارک معتبر فنی و حرفه ای ارائه می شود.
  • تمام آموزش ها به صورت حرفه ای و کاملا عملی بر روی مدل صورت می‌گیرد.
  • اساتید معتبر آموزشگاه رز سرخ، پس از اتمام دوره و تا زمان حرفه‌ای شدن همراه شما خواهند بود و اشکالات شما را برطرف خواهند کرد.
  • آموزشگاه رز سرخ برای راه اندازی کسب و کار و ورود به بازار کار مشاوره رایگان ارائه می‌دهد که از طریق آن به راحتی می‌توانید آینده شغلی خود را مشخص کنید.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!