مجله تاپ‌ناز‌

پیش قدم شدن در رابطه جنسی | روش های تحریک کردن شوهر برای لذت بخش شدن

پیش قدم شدن زن در رابطه جنسی  

پیش قدم شدن در رابطه جنسی برای خانم ها و هم آغوشی موضوع مهمی است که در جوامع سنتی کاری پسندیده نیست! این را باید بدانید که به همان اندازه مردان حق دارند میل جنسی خود را ارضا کنند، زنان هم این حق را دارند ولی در ایران این موضوع 90 درصد به عهده آقایات می باشد و تعداد خانم هایی که از تقاضای رابطه جنسی شرم دارند بسیار زیاد است.

پیش قدم شدن در رابطه جنسی

چرا خانم ها باید پیش قدم شوند؟

در طول تاریخ همیشه اظهار نیاز رابطه جنسی از سوی مردها بود و اظهار ناز هم از سوی زنان بوده است. همانگونه که گفتیم تمایل برقراری به سکس در آقایان بیشتز خانم ها است.پس این دور ا ذهن نیست که تصور کنید بهتر است مرد رابطه جنسی را شروع کند. ولی یک اشتباه بزرگ در روابط زناشویی این است که همیشه یک نفر یعنی مرد یا زن در رابطه پیش قدم شود.

اگر زنی هیچ وقت برای برقراری رابطه جنسی با همسرش ابراز تمایل نکند و پیش قدم نشود، مرد هم کم کم نسبت به او سرد می شود و کمتر از او تقاضای آمیزش جنسی می کند. پس از مدتی هم روند شروع رابطه تکراری و یکنواخت خواهد شد. مرد ممکن است با خود تصور کند که طرف مقابل برای برقراری رابطه زناشویی رغبتی ندارد و از آن هم لذتی نمی برد یا اینکه حس کند هماهنگی جنسی لازم را با همسرش ندارد و او فقط برای برطرف کردن نیازهای جنسی شوهر تن به سکس می دهد. بعد از سپردن کامل مسئولیت شروع رابطه به مرد، می تواند اثرات منفی زیادی بر صمیمیت و کیفیت رابطه زناشویی داشته باشد. از طرفی اگر زن همیشه شروع کننده رابطه باشد هم درست نیست زیرا همیشه در معرض بودن او، باعث می شود که تمایل و اشتیاق مرد برای رابطه جنسی کمتر شود و ممکن است دیگر مانند قبل جذابیت نداشته باشد. برای رضایت بیشتر از رابطه زناشویی، توصیه می شود تعادل و تنوع را در پیش قدم شدن رابطه رعایت کنید. باید اجازه دهید هر بار یک نفر رابطه را شروع کند با این تفاوت که بگذارید مرد کمی بیشتر از زن در پیش قدم شدن مستقیم نقش داشته باشد.

پیش قدم شدن در رابطه جنسی

چرا نباید زنان در رابطه پیش قدم شوند

غریزه و تمایل جنسی به همسر، در هر دو جنس زن و مرد موجود است. احتمال اینکه انسان سالمی وجود داشته باشد که از رابطه زناشویی با همسرش خوشش نیاید خیلی کم است. طبق آمار، در تمام جوامع طبق معمول مردها شروع کننده رابطه جنسی با همسر هستند و آنها برای اینکار پیش قدم می شوند.

 

دلایل پیش قدم نشدن زنان برای رابطه زناشویی

غریزه و تمایل جنسی بـه همسر، در هردو جنس زن و مرد وجوددارد. احتمال این کـه انسان سالمی وجود داشته باشد کـه از رابطه زناشویی با همسرش خوشش نیاید بسیار اندک اسـت. اما طبق آمار، در همه ی جوامع طبق معمول مردها شروع کننده رابطه جنسی با همسر هستند و انها برای اینکار پیش قدم میشوند.

میل جنسی مردان از زنان بیشتر است

تفاوت میل جنسی مردان و زنان باعث می شود که آقایان به صورت میانگین 30 برابر بیشتر از خانم ها هورمون تستوسترون تولید کنند.

این هورمون می تواند روی تمایل برقراری رابطه جنسی تاثیر بگذارد. این یعنی تمایل جنسی مردان خیلی بیشتر است و به همین دلیل آنها بیشتر برای شروع رابطه جنسی داوطلب و پیش قدم می شوند.

تابوهای اجتماعی و خانوادگی

در بسیاری از خانوده ها یا به صورت کلی جوامع نشان دادن عشق یا تمایل جنسی از سمت دختر امری بسیار زشت و قبیح است. دختر از زمان کودکی با این تفکر رشد پیدا می کند که داشتن این نیاز طبیعی برای او گناه به حساب می آید طوری که یاد می گیرد برای اثبات نجابت و پاکی خود، تمایلات جنسی را انکار کند.

این چنین دختران بعد از ازدواج هم این تفکر را به صورت ناخودآگاه به رابطه زناشویی وارد می کنند و از شروع سکس و درمان گذاشتن تقاضای رابطه شرم دارد. در صورتی که خداوند تمایل جنسی را در وجود هر دو جنس مرد و زنا قرار داده است تا به هم نزدیک تر شوند و برای هم آرامش و رضایت ایجاد کنند. تمایل جنسی زن به همزش اصلا طبیعی و اشتباه نیست.

پیش قدم شدن در رابطه جنسی

ترس از طرد شدن و عدم قبول درخواست

گاهی زن به شروع رابطه جنسی بسیار تمایل دارد ولی می ترسد که همسرش درخواست او را نپذیرد و توسط او طرد شود، به همین دلیل پیش قدم نمی شود. در واقع تعداد زیادی از افراد، شروع رابطه جنسی را به این دلیل به تاخیر می اندازند که منتظر طرف مقابل برای اعلام آمادگی هستند.

چه بسا که طرف مقابل هم تمایل برقراری رابطه داشته باشد، ولی او هم فکر می کند که شاید همسرم امادگی لازم در این زمان ندارد. به همین دلیل به زوج ها توصیه می شود بون ترس از طرد شدن، آمادگی خود را به طرف مقابل اعلام کنند و نظر او را مستقیما بپرسند.

 

 

پیش قدم شدن در رابطه جنسی

لذت نبردن از شیوه عشق ورزش همسر

دلیل دیگری هم که ممکن است برای پیش قدم نشدن زن در رابطه وجود داشته باشید این است که او به صورت کلی از شیوه عشق ورزشی و برقراری رابطه زناشویی همسرش لذت نمی برد خوشش نمی آید.

به همین دلیل ترجیح می دهد تا حد ممکن از رابطه زناشویی دوری کند و هیچ وقت شروع کننده رابطه نباشید. در این شرایط بهتر است زن به جای دوری کردن از رابطه، خواسته ها و انتظاراتش را با همسرش طرح کند.

پیش قدم شدن در رابطه جنسی

عدم تمایل به آمیزش جنسی به دلایل روانی

اگر بی علاقه بودن به برقراری رابطه جنسی با همسر به صورت طولانی و همیشگی باشد، ممکن است دلایل جدی تری داشته باشد. مثلا اینکه فرد در گذشته مورد سوء استفاده یا آزار جنسی قرار گرفته است و در ناخودآگاهش از نظر روانی نسبت به سکس کینه پیدا کرده است. در این صورت باید این موضوع به صورت تخصصی توسط مشاور پیگیری شود.


پیش قدم شدن در رابطه جنسی

اما برای اینکه رابطه جنسی خوبی با همسر خود داشته باشید باید بتوانید شوهر خود را به خوبی تحریک کنید

روش های تحریک مرد در رابطه جنسی

اگر تونستید در رابطه پیش قدم شوید پس باید روش های تحریک جنسی مرد را هم بدانید تا از رابطه جنسی خود لذت ببرید. مهمترین عامل تداوم رابطه بعد از دواج، رابطه جنسی سالم و لذت بخش می باشد، عدم آگاهی از اهمیت روش های تجریک جنسی مردان و نقش مهم آن در آمیزش جنسی، موشوعی است که بعضی از خانم ها در زندگی به آن توجه نمی کنند. یکی از هدف های زندگی زناشویی که در کنار عوامل دیگر باعث تداوم رابطه زناشویی می شود آگاهی از روش های تحریک و استفاده در آمیزش می باشد.

استفاده از رفتارهای زنانه برای تحریک مردان

تحریک یا اصطلاحا ” برانگیختگی” مردان و آمادگی برای رابطه نیازمند دلربا بودن و روش های تحریک آن توسط زنان است. ظاهری زنانه داشتن یکی از مقدمات برای تحریک مردان است. ذات خلقت مردان به گونه ای است که با دیدن رفتارهای زنانه خانم ها ، نه تنها میل جنسی آنها بلکه عشق و محبتشان به مرور زمان بیشتر می شود. آرزوی زنانی که زندگی را دوست دارند و به آن تعهد دادند ، این است که شوهر خود را سر تا پا پر از هیجان و لذت کنند و برای او یکزن جذاب باشند. روش های تحریک مردان مسیری را فراهم می آورد که این هیجان را بتوانید ایجاد کنید. بنابراین فراموش نکنید تحریک مرد و بالا بردن میل جنسی او ، زنانگی شما را می طلبد.

برای تحریک جنسی مرد خود ، نباید ویژگی های مردانه مانند پرخاشگری و قدرت طلبی را از خود نشان دهید. شما با رفتارهای زنانه خود می توانید احساس مردانگی شوهر را افزایش دهید. شما در وهله اول باید همیشه به ظاهر خود و آراستگی خود توجه داشته باشید. آراستگی ظاهری یکی از ویژگی های زنانه بودن است. تحریک جنسی مردان زودتر و آسانتر از زنان اتفاق می افتد. برخی مردان شاید دیرتر تحریک شوند اما شما به عنوان یک زن باید بپذیرید که ویژگی ارگانیک مردان به گونه ای است که زود تحریک می شوند و ریشه برخی از مشکلات جنسی آنها، از جمله زود انزالی، ریشه در همین موضوع دارد.

 

توجه کردن به نقاط حساس بدن مرد

بیشتر مردها به گردن خود حساس هستند و گزینه خوبی برای تحریک آنها است. بوسه بر گردن همزمان با صدای آه و ناله شما باعث افزایش هیجان مرد و تحریک بهتر او می شود. همزمان با بوسه می توانید با زبان خود برای لمسِ گردن مرد استفاده کنید. یکی از روش های تحریک مردان ، مالش بیضه مردان است. در کنار بیضه می توانید کشاله ران را به آرامی لمس کنید. می توانید با استفاده از پاها و ران های خود این نواحی را لمس کنید.

اگر تمایل داشته باشید از تجربیات مشاوره تلفنی مشکلات جنسی بشنوید ، اطلاعات شما در مورد زنده کردن روابط جنسی افزایش می یابد. تصور نکنید تحریک مرد وظیفه خودش است که تحریک شود. اگر می خواهید رضایت جنسیداشته باشید شما هم برای تحریک کردن باید کمک بدهید. تحریک کردن کاری سختی نیست اما یک نکته را فراموش نکنید، مردان در تحریک جنسی کاملا با هم متفاوت هستند. در آمیزش جنسی مشخص می شود که مرد شما چطور تحریک می شود و زمان تحریک چقدر طول می کشد.

خاطره یکی از درمانگران جنسی را بشنوید. زن و شوهر برای درمان مشکلات جنسی مراجعه کرده بودند. زمانی کهآمیزش جنسی داشتند روش تحریک آنها با هم متفاوت بود . زن برای تحریک مردش مجبور بود از کلمات زننده و زشت استفاده کند و با فحاشی با مردش عشق بازی کند و مرد چنان لذت می برد که برخی اوقات تا حد ارگاسم می رسید. اما نه اینکه زنان معمولا حرف بی ادبی تو کتشان نمی رود، از شوهرش می خواست پشت کمرش را ماساژ دهد. مشکلات جنسی این دو زمانی حل شد که این زن و شوهر یاد گرفتند با یک روش ترکیبی همدیگر را تحریک کنند. بعد از آن، برنامه این دو زوج این بود که قبل از تخت خواب شوهر وظیفه ماساژ دادن را برعهده داشت و سپس در اتاق خواب گفتن کلمات زشت وظیفه همسر بود.

پیش قدم شدن در رابطه جنسی

صحبت کردن در مورد اندام های جنسی و تحریک کردن مرد

ارضای مرد با تحریک اندام جنسی او شروع می شود، تحریک کردن مرد مقدمه رابطه جنسی لذت بخش است. شما خانمی هستید که دوست دارید جذاب باشید و همه مرد ها هم به دنبال همین مقوله هستند. پس بهتر است در مورد چیزهایی که مردتان را تحریک می کند حرف بزنید. با این کار می توانید بفهمید چه مواردی باعث می شود آمیزش جنسی خوبی داشته باشید.

زنان دوست دارند که بفهمند چطور از نظر جنسی مردان را سر حال کنند. بیش از ۵۰ درصد زنان نمی توانند تمایل جنسی مردان را حدس بزنند اولین گام این است که شما باید بدانید چه چیزهایی همسرتان را تحریک می کند . برای این هدف بهتر است از همسرتان بپرسید اندام هایی که او دوست دارد شما ببوسید را به شما بگوید. نوع لباس و پوششی که باعث می شود شما جذاب تر شوید را از او سوال کنید. مردان زمانی برای آمیزش جنسی سرحال می شوند که زنشان را در وضعیتی که تحریک می شوند مشاهده کنند. شما می توانید این وضعیت را از شوهرتان سوال کنید. اما فراموش نکنید ظرفیت تخیل جنسی و ظرفیت لذت مردها به اندازه سلول های مغز آنها بزرگ است.

 

اندام حساس

علاوه بر نوک آلت تناسلی مرد، کل سطوح آن را لمس کنید. در داشتن تماس زبانی با آلت به موارد بهداشتی حتما توجه کنید. چرخاندن دست به دور آلت می تواند به اندازه زبان لذت بخش باشد.

از دیگر روش های تحریک مردان استفاده از نوک سینه آنهاست. بر خلاف تصور برخی زنان ، نوک سینه مردان بسیار حساس و تحریک پذیر است. ممکن است همسر شما با فشار نوک سینه مخالف باشد و احساس درد کند. بهتر است در مورد این کار از همسر سوال کنید. قبل از صحبت کردن با همسر حتما مقدمه ای داشته باشید. می توانید خواسته خود را به شوهر بگویید و سپس با حرف های جنسی بزنید. سعی کنید در رابطه جنسی بی مهابا صحبت نکنید. فرصت کافی به خودتان دهید تا در مورد خواسته های خود فکر کنید. بیشتر مردان ناخود آگاه نمی دانند که چگونه باید به زن خود لذت دهند. بدانید که او خود به خود نمی داند که چطور باید به شما لذت بدهد. شما می توانید به همسر بگویید که با چه روش هایی بهتر تحریک می شوید. راه و رسم معاشقه با همسر موضوعی است که بسیاری ممکن است به آن بی توجه باشند. البته برخی مردان با گذشت دوران پس از ازدواج کم کم میل خود برای معاشق و تحریک را ازدست می دهند.

منتظر بوسه شوهر نباشید . هنر بوسیدن نشانه جذابیت و قدرت جنسی شماست. از روش های تحریک مردان این است که با دهان خوشبو و لباسی آراسته و متنوع در هر رابطه استفاده کنید و قبل از آمیزش از بین بردن موهای زائد و دوش گرفتن را انجام دهید. قبل از تحریک مرد خود جو آرام محیط خانواده مهم است. پخش موزیک و خوشبو کردن محیط می تواند در تحریک مردان موثر باشد. وقتی که آراستگی و مقدمات شما انجام شد می توانید،‌ از همسر خود بخواهید دوش بگیرد تا احساس آرامش کند و سپس روی تخت بخوابد. اگر قصد انجام رابطه کف زمین را دارید حتما از فرش یا تشک نرم استفاده کنید و چند بالش زیر پاها و سر خودتان قرار دهید.

رمز موفقیت شما در رابطه جنسی انجام پیش زمینه ها برای تحریک شوهر است. یکی از پیش زمینه و مقدمات آن این است که احساس مرد به زن مثبت باشد. زمانی که باور شوهر نسبت به همسرش خوب باشد ، تقریبا می توانید هر عملی که بخواهید انجام دهید. روش های تحریک مردان با صحبت کردن زمانی میسر خواهد بود که علاوه بر داشتن احساس خوب نسبت به شما ، از آمادگی کافی هم برخوردار باشند. نباید توقع داشت که تمام هفته توانایی این را داشته باشید که شوهر و مرد خود را تحریک کنید. اجازه دهید توانایی و میل جنسی مردان به اندازه ی کافی استراحت داشته باشد.

مطالب مشابه را ببینید!