مجله تاپ‌ناز‌

چه ماسک مو و شامپویی برای موهای من مناسب است؟

همانطور که می‌دانید سلامت مو در سلامت جسمی و زیبایی چهره اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل انتخاب شامپو و ماسک مو مناسب بسیار مهم است. انواع برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی بخشی از تولیداتشان را به تولید انواع شامپو و ماسک مو اختصاص داده‌اند؛ به دلیل این تنوع باید برندهای خوبی را بشناسیم که محصولات باکیفیت تولید و روانه بازار می‌کنند.

عوامل مختلفی منجر به آسیب‌دیدگی موها می‌شوند که اشتباه شانه زدن، محکم بستن مو، فر کردن یا صاف کردن مو، دکلره، کراتینه یا رنگ کردن از جمله عوامل آسیب‌زننده به ساقه و یا ریشه مو هستند. همچنین باید بدانید که موهای خیس آسیب‌پذیرتر هستند پس نباید موها را  بیش اندازه شستشو دهید و همچنین نباید بعد از استحمام موها را شانه بزنید و یا از سشوار برای خشک کردن موها استفاده نمایید.

مشکلات مو انواع مختلفی دارند که هر کدام به نوعی آزاردهنده هستند و به زیبایی و سلامت موهای ما آسیب می‌زنند. یکی از متداول‌ترین مشکلاتی که به آن مواجه هستیم ریزش مو بوده که ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد. یکی از دلایل ریزش مو استرس و اضطراب می‌باشد که با استفاده از شامپو و ماسک مو مناسب می‌توان تا حدودی این مشکل را کنترل کرد. گره خوردن مو، خارش، سفید شدن مو، عدم رشد یا حجم مو مناسب، شوره سر و خشکی موها هر کدام مشکلات هستند که هر فرد ممکن است در طول زندگی آن‌ها را تجربه نماید؛ در ادامه متن به معرفی چند شامپو و ماسک مو باکیفیت می‌پردازیم.

شامپو زغال فاقد سولفات ریو Rio

شامپو زغال فاقد سولفات ریو Rio یکی از باکیفیت‌ترین شامپوهای موجود مخصوص موهای کراتینه و رنگ شده بوده که درخشندگی و زیبایی را به موهایتان بازمی‌گرداند. شامپو زغال ریو حاوی عصاره زغال چوب بوده و رطوبت موها را حفظ می‌کند. همچنین از ویژگی‌های منحصر به فرد شامپو زغال فاقد سولفات ریو می‌توان به این موارد اشاره کرد که از وز شدن مو و شوره سر جلوگیری می‌کند و در کنار کیفیت عالی از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

چه ماسک مو و شامپویی برای موهای من مناسب است؟

شامپو ویتامینه ضد ریزش مو مکس لیدی MAX LADY

اگر دوست دارید موهای پرپشت و زیبا داشته باشید، شامپو ویتامینه ضد ریزش مو مکس لیدی Max Lady یکی از بهترین شامپوهای تولیدی برند مکس لیدی بوده که تحت لیسانس انگلیس می‌باشد. شامپو ضد ریزش و تقویت‌کننده مو مکس لیدی به گونه‌ای طراحی شده که مواد مورد نیاز جهت رشد مو را فراهم می‌کند، با افزایش گردش خون در پوست سر از ریزش مو جلوگیری می‌کند، رشد موها را تحریک می‌کند و با از بین بردن آلودگی‌ها و چربی‌های مو و پوست سر باعث می‌شود که موها حجیم‌تر دیده شوند.

چه ماسک مو و شامپویی برای موهای من مناسب است؟

شامپو کراتین مو کادیوو کاکائو برزیلی Anti Residue Shampoo

شامپو کراتین مو کادیوو برزیلی حاوی ترکیبات 100 درصد گیاهی از جمله عصاره کاکائو بوده که فاقد سولفات و نمک می‌باشد و به همین دلیل برای موهای کراتینه شده مناسب می‌باشد. شامپو کراتین مو کادیوو کاکائو برزیلی Anti Residue Shampoo برای قبل و بعد از کراتینه مو مناسب بوده و به سلامت مو کمک می‌کند.

چه ماسک مو و شامپویی برای موهای من مناسب است؟

ماسک مو کراتینه زغال ریو  Rio

اگر شما هم جزء کسانی هستید که به دلیل کراتینه یا رنگ مو موهایتان آسیب دیده‌اند، می‌توانید با استفاده از ماسک مو مناسب به بازسازی، ترمیم و شادابی موهایتان کمک کنید. ماسک مو کراتینه زغال ریو Rio دارای کلاژن بوده و در نتیجه در جوانسازی و تقویت مو بسیار موثر است.

چه ماسک مو و شامپویی برای موهای من مناسب است؟

ماسک مو داخل حمام نیوتیوولی  New TIVOLI

ماسک مو داخل حمام نیوتیوولی New TIVOLI در دو بسته‌بندی متفاوت تولید شده است که یکی از این محصولات حاوی روغن آرگان و جوجوبا بوده و دیگری حاوی کراتین و ماکادمیا می‌باشد. همانطور که می‌دانید روغن آرگان به افزایش درخشندگی، رفع وزی مو و مو خوره کمک می‌کند و روغن ماکادمیا به نرم‌کنندگی و براق‌کنندگی موها کمک می‌کند.ماسک مو داخل حمام نیوتیوولی موهای شما را ترمیم و بازسازی می‌کند و به موهای آسیب‌دیده و خشک رطوبت‌رسانی می‌کند.

چه ماسک مو و شامپویی برای موهای من مناسب است؟

ماسک موی ضد ریزش و تقویتی مکس لیدی MAXLADY

ماسک مو تقویتی و ضد ریزش مو مکس لیدی محصولی کاملا طبیعی بوده که گردش خون در پوست سر را افزایش می‌دهد، متابولیسم سلولی را افزایش می‌دهد، مو را با انواع ویتامین‌ها تغذیه می‌کند و ضخامت و استحکام ساقه مو را افزایش می‌دهد. ماسک موی ضد ریزش و تقویتی مکس لیدی MAXLADY ساخت کشور تایلند بوده و از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

چه ماسک مو و شامپویی برای موهای من مناسب است؟

سوپر ماسک موی جلبک دریایی کراست CRUSET

سوپر ماسک موی جلبک دریایی کراست Cruset حاوی پروتئین گندم بوده که از ریزش مو جلوگیری می‌کند. سوپر ماسک مو جلبک دریایی کراست یکی از باکیفیت‌ترین محصولات موجود بوده که علاوه بر کیفیت خوب از قیمت مناسبی برخوردار است و موهای شکننده و ضعیف را ترمیم بازسازی می‌کند. یکی دایگر از مزایای استفاده از سوپر ماسک مو جلبک کراست می‌توان به این مورد اشاره کرد که به صافی و ایجاد جلوه شاین روی موها کمک می‌کند. رپورتاژ آگهی /

چه ماسک مو و شامپویی برای موهای من مناسب است؟

مطالب مشابه را ببینید!