مجله تاپ‌ناز‌

کاهش و رفع صدای کفش پاشنه بلند + ترفندهای کاربردی و جالب

کاهش و رفع صدای کفش پاشنه بلند

چنانچه کفش پاشنه بلند شما خیلی صدا می دهد و وضعیت نامطلوبی را ایجاد کرده است شما باید تکنیک رفع کاهش صدای کفش را بدانید تا با مشکل مواجه شوید.

پوشیدن کفش پاشنه بلند برای زنان بسیار جذاب است و به آنها حس قدرت می دهد ولی ممکن است پس از گذشت زمانی می تواند باعث آزار شما شود. صدای این کفش ها در چند روز اول شاید عادی باشد ولی پس از گذشت زمان ممکن است باعث خجالت خانم ها شود. این صداها نمی گذارد که شما راحت راه بروید و همین می تواند برای شما مشکل ساز گردد.

تکنیک رفع صدای رفع صدای کفش پاشنه بلند

کفش هایی که پاشنه بلند دارند به دلیل طرح های متنوع و جذابی که دارند بسیار مورد پسند بانوان قرار می گیرند. این نوع کفش ها از زمان قدیم و زمان مصر باستان رایج شدند. 3500 سال قبل از تولد مسیح زمانی بود که مردم مصر و آنهایی که طبقه اجتماعی پایین بودند با پای برهنه قدم می زدند و آنهایی که ثروتمندتر بودند از این نوع کفش ها استفاده می کردند و در واقع این اطلاعات، از توصیفات هنری که از آن زمان مانده است بدست آمده است. امروزه خیلی از خانم ها در موقع حضور در اجتماع و یا محل کار از این نوع کفش ها استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که می توانید با تکنیکی ساده این صدا را از بین ببرید که در ادامه به آن اشاره شده است.

 

 استفاده از نوار چسب های لوله ای برای کاهش صدا

برای این که صدای کفش پاشنه بلند، شما و اطرافیانتان را آزار ندهد می توانید از چسب های لوله ای استفاده کنید.

برای این کار باید در ابتدا کف کفش های خود را با آب و صابون بشویید و آنها را در مکانی آفتاب گیر قرار دهید تا خوب خشک شوند و رطوبتی نداشته باشند.

در نظر داشته باشید که این چسب ها در رنگ های متفاوتی ساخته شده اند و شما به راحتی می توانید از چسب های استفاده کنید که هم رنگ و متناسب کفش شما باشند.

تکه ای از این نوارها برش دهید. بهتر است که آنها را به صورت مربعی برش بزنید و به صورتی که 2 میلی متر از اطراف پاشنه کفش بلندتر باشد.

چسب ها را از سمتی که صاف است و چسبی ندارد بر روی یک سطح محکم قرار دهید.

پاشنه کفش خود خود را در مرکز این مربع ها قرار دهید و آنها را فشار دهید تا چسب ها به طور کامل به پاشنه کفش شما بچسبند.

می توانید اضافه این چسب ها را به پاشنه هایتان بچسبانید و ممکن است از اطراف کمی دید داشته باشد. ولی اگر اگر این چسب ها را متناسب با رنگ کفش خود انتخاب کنید کسی متوجه آن نمی شود.

پس از چسباندن این چسب ها می توانید کفش را بپوشید و مقداری راه بروید. اگر باز هم صدای ناهنجار از آنها شنیدید می توانید این روش را باز هم تکرار کنید.

باید در نظر داشته باشید که می توانید این کار را تا سه بار ادامه دهید و روی لایه قبلی چسب زده شده لایه های جدید بزنید تا از صدای کفش های خود کم کنید.

 

نکاتی برای کاهش صدای کفش پاشنه بلند

نکاتی نیاز است آنها را پس از چسب زدن به پاشنه کفش ها، رعایت کنید برای شما مطرح کرده ایم.

برای این که چسب ها را در یک مکان عمومی از کفش شما جدا نشده و باعث آبروریزی شما نشوند می توانید آنها را در پایان هر ماه و یا هر سه هفته یک بار تعویض کنید.

باید در نظر داشته باشید که اگر پاشنه شما باریک نیست و مقداری پهنا دارد استفاده از این چسب می تواند سر و صدای آن را کم کنید و شما می توانید هر ماه آن چسب ها را عوض کنید ولی اگر کفش شما پاشنه خیلی باریکی دارد باید هر بار که می خواهید از آنها استفاده کنید به آنها چسب بزنید زیرا سطح کمتری برای چسباندن دارید و احتمال کنده شدن این چسب ها زیاد است.

این چسب ها دارای طراحی های بی نظیری هستند و علاوه بر این که باعث رفع صدای کفش پاشنه بلند شما می شوند می توانند از سقوط و زمین خوردن شما روی سطح لیز هم جلوگیری کنند.

بهتر است این چسب ها را تا 2 میلی متر اضافه ببرید زیرا می توانند از اطراف پاشنه های شما دیده شده و باعث شوند که کفش شما جلوه خوبی نداشته باشد.

باید در نظر داشته باشید که از چسب ها نه تنها برای از بین بردن صدای بد کفش ها بلکه می توانید برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از لیز خوردن در سطوح نامناسب هم از آنها استفاده کنید. اگر می خواهید برای این کار از آنها استفاده نمایید باید آنها را علاوه بر زیر پاشنه بر زیر کفشتان هم نصب نمایید.

مطالب مشابه را ببینید!