مجله تاپ‌ناز‌

گرفتن عکس برهنه زنان توسط رئیس بانک برای دادن وام!

رئیس یک بانک از زنان به عنوان وثیقه، عکس های برهنه آنها را میگیرد و به این زنان و دختران وام می دهد!

عکس زنان برهنه برای دریافت وام در این بانک

یک بانک چینی برای درخواست کنندگان وام شزط عجیبی گذاشته است.این بانک از زنان و دختران به عنوان ضمانت عکس لخت می خواهد! این بانک ادعا کرده است که دریافت عکس برهنه زنان و دختران تضمین کننده دریافت به موقع اقساط وام است. براساس گزارش people daily زنان و دخترانی که عکس برهنه خود را ارسال می کنند کدی به عنوان ID دریافت کرده تا به وسیله آن بخش دریافت وام برای آنها فعال شود. در همان ابتدا گزینه ی انتشار عکس برهنه در صورت بدحسابی و پرداخت نکردن اقساط در فرم تیک می خورد تا درخواست کنندگان وارد بخش بعدی شوند.

گرفتن عکس برهنه زنان توسط رئیس بانک برای دادن وام!

برای دریافت وام عکس برهنه زنان لازم است

این نوع وام که به وام برهنگی مشهور شده است در حقیقت متعلق به دختران جوان دانشجو است که زنان دیگر هم می توانند تحت شرایطی از آن استفاده کنند.

به گزارش این وب سایت تعداد زیادی از دختران شهرستانی از طریق شبکات اجتماعی جزو مشترکین دریافت این وام شده اند. یکی از دختران جوانی که از این وام استفاده کرده است گفت :به دلیل شرایط سخت مالی مجبور به گرفتن این وام شدم اما حالا فهمیدم که تحمل آن شرایط سخت مالی بسیار ساده تر از تحمل استرس و نگرانی انتشار عکس برهنه ای که برای ضمانت گذاشته ام در فضای مجازی است. بخش نگران کننده خبر این است که بسیاری از زنان و دختران به راحتی برای گرفتن این وام اقدام می کنند و همراه با پرداخت سود تقریبا بالای این وام باید نگران حفظ عکس برهنه شان هم باشند. سود تعیین شده برای این وام 10 درصد است ولی به علت نیاز نبودن ضامن و وثیقه به راحتی در اختیار درخواست کنندگان قرار می گیرد. پلیس مالی و اینترنتی چین در این مورد به مردم هشدار داد و از انها خواست با هوشیاری بیشتری عمل کنند.

“عکس برهنه” ، بانکی که به عکس برهنه زنان وام میدهد!

مطالب مشابه را ببینید!