مجله تاپ‌ناز‌

آموزش آرایش لب حجیم با آموزش مرحله به مرحله

در این مطلب تاپ ناز آموزش روش آرایش لب حجیم مخصوص خانم ها و دختران جوان را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که می توانید با طی کردن مرحله به مرحله این روش آرایشی، لب های زیبا و حجیمی داشته باشید.

حجم دادن به لب، جزو دغدغه های بیشتر خانم ها در امر زیبایی است و خانم ها مایل هستند به کمک تزریق لب و دیگر روش های جراحی زیبایی به لب های خود حجم بدهند ولی باید بدانید که برای پر نشان دادن لب نیاز به استفاده از این روش ها نیست و شما می توانید با ترفندهای آرایش لب حجیم به لب های خود فرم بی نظیری بدهید.

آموزش نحوه آرایش لب حجیم

داشتن لب های حجیم و زیبا باعث جذابیت شما می شود و بیشتر ستاره های هالیوودی و بازیگران ایرانی دارای لب هایی با این ویژگی هستند و اگر شما هم مایل هستید در ظاهر خود تغییرات مثبت را ایجاد کنید می توانید با طی کردن مراحل زیر لب های خود را حجیم تر کنید که این مراحل عبارتند از:

۱. آماده سازی لب ها

هر چه لب ها نرم و بیشتر مرطوب باشد، مواد آرایشی بهتر روی آنها می نشینند و شما می توانید با استفاده از اسکراب لایه بردار، گریم لب های خود را شروع کنید و سپس با بالم لب و یا مرطوب کننده آماده سازی لب هایتان را به پایان برسانید. یکی از راحت ترین روش های لایه برداری لب استفاده کردن از مسواک و شکر است و کافی است شما مسواک را مرطوب کنید و به شکر آغشته کنید و سپس خیلی آرام به صورت دورانی مسواک را روی لب ها بکشید و پوست های مرده روی سطح پوست را از بین ببرید و در آخر هم به کمک اب گم لب ها را آبکشی کنید و مقداری مرطوب کننده روی لب های خود بزنید.

۲. کانسیلر لب

در این مرحله می توانید کمی کانسیلر را به لب خود بزنید. باید توجه داشته باشید که کانسیلر باعث می شود تا رژ لب به مدت بیشتری روی لب بماند. از کانسیلر می توانید بعد از پایان رسیدن آرایش لب های خود استفاده کنید و خطوط دور تا دور لب را با استفاده از کانسیلر تنظیم کنید.

آموزش آرایش لب حجیم با آموزش مرحله به مرحله

۳. کانتورینگ لب

کانتورینگ لب یکی از تکنیک های آرایشی جذاب است و شما می توانید با کمک این روش به لب های خود فرمی بی نظیر بدهید. برای کانتور کردن لب کمی پودر و یا کرم کانتور رنگی را با کانسیلر ترکیب کنید و روی لب های خود بزنید تا حجم لب های شما بیشتر شود.

۴. خم بالای لب

با استفاده از هایلایتر خم بالای لب را می توانید کمی برجسته کنید و سپس هایلایتر را به کمک انگشت و یا قلم مویی نرم روی لب خود بزنید. اگر تصور می کنید که لب بالایی شما حجیم تر از لب پایینی به نظر می رسد می توانید کمی از هایلایتر را به قسمت زیری لب پایینی خود بزنید.

آموزش آرایش لب حجیم با آموزش مرحله به مرحله

۵. کشیدن خط لب

رنگ خط لب را باید با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید سپس یک x روی لب بالایی بکشید و آن را ادامه دهید تا حاشیه بالای لب شما کامل شود. باید توجه داشته باشید که هر دو طرف x را بکشید و متقاون و مشابه باشد. حاشیه لب پایین را در این مرحله باید پر رنگ کنید سپس دو خط را بهم وصل کنید و قسمت داخلی این خطوط حاشیه ای را به کمک رژ لب پر کنید. هر چه رنگ به سمت مرکز لب ها می رود باید محوتر شود و سپس به کمک رژ لب با رنگ روشن قسمت مرکزی لب ها را روشن و برجسته تر کنید.

نکاتی برای انتخاب رنگ رژلب

  • اگر لب های شما باریک می باشد برای آرایش لب حجیم بهتر است از رژلب رنگ روشن و صورتی و قرمز استفاده نمایید زیرا این رنگ ها باعث می شوند تا لب ها برجسته تر به نظر برسند.
  • رژلب با رنگ های نود درخشندگی بیشتری را به لب ها می بخشد به همین دلیل این رنگ ها باعث می شوند تا لب ها حجیم تر به نظر برسند.
  • برای بخشیدن حجم بیشتر به لب ها می توانید از برق لب نیز استفاده نمایید که در این صورت بهتر است برق لب را به قسمت مرکزی لب هایتان بزنید.

همانطور که در این مطلب مشاهده کردید برای حجیم کردن لب ها نیازی نیست روش های سخت و مضر را انتخاب نمایید می توانید به کمک تکنیک های میکاپ لب باریک به راحتی لب هایتان را حجم بدهید.

مطالب مشابه را ببینید!