مجله تاپ‌ناز‌

آرایش چشم زیر عینک با توصیه های طلایی و تصاویری از مدل های آرایش شده عینکی

در این مطلب آرایش چشم زیر عینک با متدهای جدید به همراه تصاویری از مدل های میکاپ چشم برای خانم های عینکی را در اختیار شما قرار داده ایم. چنانچه شما جزو آن دسته از خانم ها هستید که در طول روز عینک به چشم دارید بهتر است علاوه بر انتخاب طرح و رنگ عینک، در موقع آرایش چشم زیر عینک باید توجه لازم را به خرج بدهید تا ظاهر شما متفاوت شود و فرم چشم های شما از زیر عینک خاص به نظر برسد.

مدل های آرایش چشم زیر عینک با متدهای جدید

عینک به تنهایی می تواند استایل ویژه ای به زنان بدهد ولی به دلیل اینکه چشم ها پشت فریم عینک مخفی می شوند جلوه خود را از دست می دهند و به همین دلیل بهتر است در موقع میکاپ چشم هایتان برای زیر عینک حساسیت لازم را به خرج بدهید.

آرایش چشم زیر عینک

آموزش میکاپ چشم برای زیر عینک

۱. با استفاده از براشی کوچک، کمی کانسیلر زیر چشم بزنید با این کار قسمت های تیره زیر چشم پوشش داده می شوند و رنگ پوست در تمام صورت یکدست می شود. باید توجه داشته باشید که بهتر است کانسیلر را به صورت V شکل زیر چشم های خود بزنید و با کمک براشی ملایم با ضربه زدن های آرام کانسیلر را پخش کنید.

۲. از روشن کننده برای قسمت داخلی و زیر چشم و زیر استخوان ابرو استفاده کنید. استفاده از روش کننده در نزدیکی چشم باعث می شود تا چشم ها باز و روشن تر به نظر آید و اگر تمایل دارید تضادی در زیبایی و جذابیت میکاپ چشم ها ایجاد نمایید بهتر است روشن کننده را با رنگ تیره ترکیب کنید. توجه داشته باشید که در میکاپ چشم  برای زیر عینک باید توجه به ایجاد عمق و بعد باشد از این رو بهتر است در موقع ترکیب رنگ های روشن و تیره حساسیت لازم را به خرج دهید.

آرایش چشم زیر عینک

۳. کرم پودر را روی تمام قسمت های صورت خود بزنید و سپس روی کرم پودر پنکیک بزنید.

۴. قبل از هر چیزی به ابروهای خود فرم و حالت بی نظیری بدهید. برای فرم دادن به ابروها می توانید از ریمل یا ژل ابرو استفاده کنید، همچنین می توانید قسمت های خالی ابرو را با استفاده از مداد ابرو پر کنید.

۶. مژه هایتان را با فرمژه فر کنید. استفاده از فر مژه باعث می شود تا مژه ها و حالت چشم ها جذاب تر به نظر برسند.

آرایش چشم زیر عینک

۷.برای فرم دادن به مژه ها می توانید از ریمل استفاده کنید، همچنین بهتر است ریمل را به مژه ها پایین کم حجم تر بزنید.

۸. اگر مایل هستید از سایه چشم استفاده کنید بهتر است رنگ سایه را از میان رنگ های ملایم انتخاب کنید. سایه چشم با رنگ های روشن مانند صورتی، کرم، نقره ای و … برای خانم ها عینکی مناسب تر است.

تصاویری از مدل های میکاپ چشم برای زیر عینک

اگر شما مایل هستید که میکاپ چشم بی نظیر و بدون نقص داشته باشد بهتر است مدل میکاپ را با توجه به فرم چشم های خود انتخاب کنید علاوه بر این خانم هایی که عینک دارند می توانند رنگ های به کار برده شده برای میکاپ چشم ها را با توجه به رنگ فرم عینک خود انتخاب کنند که در این صورت بسیار جذاب تر می شوند.

آرایش چشم زیر عینک آرایش چشم زیر عینک آرایش چشم زیر عینک آرایش چشم زیر عینک آرایش چشم زیر عینک آرایش چشم زیر عینک آرایش چشم زیر عینک آرایش چشم زیر عینک آرایش چشم زیر عینک آرایش چشم زیر عینک آرایش چشم زیر عینک آرایش چشم زیر عینک

 

مطالب مشابه را ببینید!