مجله تاپ‌ناز‌

آرایش چشم قهوه ای + تکنیک هایی برای زیبایی و جذابیت چشم قهوه ای

آرایش چشم قهوه ای دارای اصول و تکنیک هایی است که اگر به درستی انجام شود باعث زیبایی و جذابیت چشم ها خواهد شد. در این بخش ترفندهایی برای آرایش کردن چشم قهوه ای زنانه و دخترانه را آماده کرده ایم که با این تکنیک ها می توانید چشمانی جذاب داشته باشید.

چشم به رنگ قهوه ای دارای رنگی طبیعی و خنثی است که به همین دلیل آرایش چشم قهوه ای نبسبت به میکاپ دیگر رنگ چشم ها آسان تر است و شما می توانید به کمک مدل سایه چشم و خط چشمی مناسب تغییراتی مثبت در ظاهر چشمهایتان ایجاد کنید.

ترفندهای خاص برای آرایش چشم قهوه ای

در موقع آرایش کردن چشم ها باید به رنگ و فرم چشم های خود توجه کنید زیرا هر رنگ و فرم چشمی میکاپ مناسب و مخصوص به خود را دارد. در این بخش مدل هایی از آرایش چشم قهوه ای را مشاهده می کنید.

آرایش چشم قهوه ای

تکنیک های آرایش حرفه ای چشم قهوه ای

۱. قبل از انجام دادن هر کاری برای آرایش چشم بهتر است پلک چشم ها را با کمک پرایمر یا کرم پوردی مناسب زیرسازی کنید و سپس با کمک سایه ای با رنگ خوب مدل سایه چشم زیبایی را بکشید.

۲. سایه چشم، چشم های قهوه ای باید طوری باشد که رگه های طبیعی چشم هایتان  را محو نکند و شما می توانید به کمک مداد بژ چشم هایتان را درشت تر کنید.

۳. رنگ های سایه مناسب برای چشم های قهوه ای عبارتند از : قهوه ای تیره و ارغوانی و بنفش و آبی تیره و طلایی و شامپاینی و سبز و وانیلی و سبز لجنی و هلویی.

آرایش چشم قهوه ای

۴. اگر چشم های شما قهوه ای تیره است می توانید از سایه ها با رنگ خاکستری و قهوه ای و بنفش و سرمه ای برای میکاپ چشم های خود استفاده نمایید.

۵. برای آرایش چشم قهوه ای از ایجاد خطوط خشن در میکاپ چشم خودداری نمایید و بهتر است رنگ های تیره و روشن را با یکدیگر ترکیب نمایید. توجه داشته باشید که میکاپ چشم اسموکی می تواند جذابیت چشم های قهوه ای را تکمیل کند.

۶. اگر چشمان شما دارای رنگ قهوه ای متوسط است می توانید از رنگ های سایه چشم قهوه ای تیره و قهوه ای روشن برای میکاپ چشم هایتان استفاده نمایید. اگر تمایل دارید چشم هایتان سایه ای با رنگ روشن داشته باشد می توانید از رنگ های خاکستری مایل به قهوه ای و شتری و وانیلی و هلویی استفاده نمایید همچنین برای قدرت بخشیدن به چشم ها بهتر است از سایه ها با رنگ شکلاتی و ارغوانی و بنفش و سرمه ای و رنگ متالیک طلایی و برنز استفاده کنید.

۷. اگر چشم های قهوه ای شما مقداری رگه های سبز دارد بهتر است از سایه ها با رنگ بنفش و خرمایی و وانیلی و قهوه ای تیره برای میکاپ چشم هایتان استفاده نمایید.

آرایش چشم قهوه ای

۸. برای کشیدن خط چشم و زدن ریمل از خط چشم و ریمل مشکی استفاده نکنید و بهتر است از ریمل یا خط چشم با رنگ های قهوه ای تیره و بنفش و سرمه ای و طلایی و آبی و ذغالی استفاده نمایید.

۹. برای آرایش روزانه چشم های قهوه ای بهتر است از رنگ های خنثی استفاده کنید تا ظاهر طبیعی و جذاب تری داشته باشید همچنین چشم هایتان در این صورت درشت تر به نظر می رسند.
برای میکاپ شبانه چشم های قهوه ای نیز بهتر است از سایه ها با رنگ های قهوه ای و صورتی کمرنگ و هلویی و وانیلی استفاده نمایید و زیبایی چشم هایتان را با کشیدن خط چشم تکمیل نمایید و به چشم هایتان عمق دهید.

۱۰. اگر سایه ها با رنگ خاکستری و سبز لجنی در کنار رنگ های متالیک در میکاپ چشم قهوه ای با یکدیگر ترکیب شوند درخشش چشم های شما بیشتر می شود و در موارد خاص نیز می توانید رنگ های طلایی و برنز را با یکدیگر ترکیب نمایید.

۱۱. برای آرایش چشم های قهوه ای در فصل های گرم می توانید از سایه ها با رنگ های صورتی و آبی اقیانوسی و سبز استفاده نمایید همچنین سایه ها با رنگ های صورتی و بنفش و زرد می توانند نگاه شما را زیبا و خاص نمایند.

۱۲. برای میکاپ چشم های قهوه ای از سایه چشم و خط چشم و ریمل سیاه استفاده نکنید. اگر چشم های شما قهوه ای روشن است میکاپ چشم با رنگ سیاه تو ذوق می زند همچنین رنگ های سیاه برای میکاپ چشم قهوه ای تیره نیز انتخابی مناسب و ایده آل نمی باشند و بهتر است شما برای جذابیت و زیبایی بیشتر چشم هایتان از درجات مختلف رنگ قهوه ای استفاده نمایید.

۱۳. برای آرایش چشم قهوه ای بهتر است رنگ های تیره و روشن را با یکدیگر ترکیب نمایید. در صورت تمایل می توانید خط چشم تیره را با سایه رنگ روشن ترکیب کنید و اگر قصد دارید در مهمانی های شبانه حضور یابید می توانید از مقداری سایه با رنگ بنفش در میکاپ چشم هایتان استفاده نمایید.

 

 

آرایش چشم قهوه ای

انواع مدل میکاپ چشم قهوه ای

در موقه اجام دادن میکاپ چشم قهوه ای اگر نکات ذکر شده را رعایت کنید می توانید آرایش چشم بی نظیری داشته باشید و تغییرات مثبتی را هم در ظاهر خودتان ایجاد کنید و عیوب موجود در فرم صورت و چشم هایتان را براحتی بپوشانید.

آرایش چشم قهوه ای

نکاتی برای زیبا جلوه دادن چشم قهوه ای

چشم‌ها اولین نقطه‌ای در صورت هستند که توجه دیگران را جلب می‌کند، به همین دلیل خیلی مهم است که تا جایی که ممکن است آنها را جلوه‌گر کنید. این شما هستید که چشم‌هایتان را اسرار‌آمیز و زیبا جلوه می‌دهید. چشم‌های قهوه‌ای، سبز، عسلی، یا آبی، هیچ رنگی چشمی خسته‌ کننده نیست. با این ۸ تکنیک که به نقل از مردمان برای شما انتخاب کرده‌ایم، می‌توانید کاری کنید که رنگ‌ چشم‌هایتان عالی جلوه کند.
آرایش چشم قهوه ای

لباس‌هایی انتخاب کنید که با رنگ چشمانتان جور باشد
اگر رنگ چشمانتان آبی یا سبز است، برای اینکه تناقض ایجاد کنید می‌توانید از رنگ‌های تیره برای لباس استفاده کنید. اگر رنگ چشمانتان آبی متوسط است، می‌توانید از لباس چین آبی نفتی استفاده کنید که حسابی با رنگ چشمانتان جور است. اگر چشمان قهوه‌ای رنگ دارید، رنگ‌هایی باید برای لباس انتخاب کنید که قدرت چشمانتان را بیشتر کند: مثل رنگ‌های قرمز عمیق مثل قرمز کبود به رنگ قهوه‌ای چشم‌ها جذابیت ویژه‌ای می‌دهد. اگر چشمانی عسلی دارید، لباس‌هایی انتخاب کنید که در آن از رنگ طلایی استفاده شده باشد. چشمان سبز هم با رنگ‌های زرد کمرنگ یا سبز تیره بسیار متناسب است.

 

آرایش چشم قهوه ای

از وسایل جانبی استفاده کنید
اگر نمی‌خواهید فقط به چند رنگ خاص برای لباس بسنده کنید، می‌توانید برای جلوه دادن بیشتر به رنگ چشمانتان از وسایل جانبی استفاده کنید. می‌توانید از شال یا دستمال گردنی که دقیقاً با رنگ چشمانتان جور باشد، یا کلاهی که رنگ چشمانتان را تقویت کند استفاده کنید.

آرایش چشم قهوه ای

از زیورآلات مناسب استفاده کنید
یک راه دیگر برای جلوه دادن به چشمانتان این است که از زیورآلاتی استفاده کنید که رنگ چشمانتان را تقویت کند. گوشواره‌های طلا بسیار با چشمان قهوه‌ای متناسب است، درحالیکه چشمان آبی و سبز بیشتر با جواهرآلات آبی فیروزه‌ای، طلا سفید و نقره جور هستند.

آرایش چشم قهوه ای

عینکی مناسب با چشمانتان انتخاب کنید
اگر عینکی هستید، به خاطر داشته باشید که عینکتان مهمترین زیورآلات شماست. فرم‌های باکیفیت و باکلاس برای عینکتان استفاده کنید که چشمانتان را پنهان نکرده و جلوه آنها را بیشتر کند. اگر چشمانتان بزرگ و تیره‌رنگ هستند، می‌توانید از فرم‌های جدید و سنگین استفاده کنید. اگر رنگ چشمانتان روشن‌تر است، می‌توانید از مدل‌های بدون فرم یا فرم‌هایی که فرم نقره‌ای روشن باریک داشته باشد استفاده کنید.

 

آرایش چشم قهوه ای

برای جلوه‌ کردن چشمانتان آرایش کنید
آرایش یک روش عالی برای تقویت رنگ چشمانتان است. سایه چشم قهوه‌ای و ریمل برای آبی‌تر کردن چشمان آبی عالی هستند درحالیکه برای چشمان قهوه‌ای رنگ، سایه رنگ‌های طوسی، خاکستری و آبی عالی هستند. چشمان سبز با هر رنگ سایه چشمی خوب هستند. استفاده از ریمل برای تقویت رنگ چشم‌ها لازم است. برای چشمان آبی از ریمل قهوه‌ای، برای چشمان سبز، عسلی و قهوه‌ای از ریمل سیاه استفاده کنید.

آرایش چشم قهوه ای

رنگ موهایتان را در نظر داشته باشید
رنگ موهایتان هم می‌تواند جلوه بیشتری به رنگ چشمانتان دهد. موهایی با سایه قرمز جلوه‌ای عالی به چشم‌های سبز و آبی می‌دهد و موی بلوند هم با چشمان قهوه‌ای تیره بسیار جذاب است. موهای تیره و سیاه با چشمان روشن جور است.

آرایش چشم قهوه ای

از چشمانتان مراقبت کنید
مهم نیست که با چه دقتی لباس، رنگ مو، زیورآلات و آرایشتان را انتخاب می‌‌کنید، اگر چشمانتان قرمز و پف‌کرده باشد، هیچ جذابیتی نخواهند داشت. سعی کنید با خواب کافی از چشمانتان مراقبت کنید. اگر چشمانتان همیشه قرمز می‌شود، از قطره چشم برای بهبود آن استفاده کنید. برای کم کردن پف چشم، یک تکه خیار را به مدت ۵ دقیقه روی چشمانتان قرار دهید.

آرایش چشم قهوه ای

از لنزهای رنگی استفاده کنید
برای ایجاد تغییر در چهره‌تان می‌توانید لنزهای رنگی خریداری کنید. لنزهای رنگی در رنگ‌ها و سایه‌های مختلف موجود است. در اکثر فروشگاه‌ها می‌توانید لنزها را روی چشمتان تست کنید تا لنزی را بخرید که به شما بیاید.

هر چه که انتخاب می‌کنید، به یاد داشته باشید که چشمانتان دریچه به سمت روح شماست، پس حسابی از آنها مراقبت کنید.

 

آرایش چشم قهوه ای

آرایش چشم قهوه ای آرایش چشم قهوه ای

مطالب مشابه را ببینید!