مجله تاپ‌ناز‌

نحوه آرایش چهره خسته با نکات خاص و طلایی

در این بخش ترفندها و نکات خاص و طلایی برای آرایش صورت و چهره خسته را به شما آموزش می دهیم و در نهایت شما میکاپ و آرایشی بدون نقص خواهید داشت.

بعضی از اوقات ممکن است که صورت شما خسته و رنگ پریده به نظر برسد که در این مواع با استفاده از بعضی از ترفندها می توانیداین خستگی و بی خوابی را در چهره خود بپوشانید و جذابیت ظاهر خود را بیشتر کنید.

 

روش ها و نکات خاص برای آرایش چهره خسته

خواب آلودگی و خستگی باعث رنگ پریدگی، لکه های تیره و چشم های خواب آلود می شود که باعث پژمردگی چهره شما می شوند و شما می توانید با دانستن نکات آرایشی خاص، ظاهری بشاش و آراسته داشته باشید.

آرایش و میکاپ صورت خسته با متد جدید

در ابتدا صورت خود را مرطوب کننده، مرطوب نمایید و به مدت چند دقیقه صبر کنید و اگر در صورت خود حس خشکی کردید باز از کرم استفاده کنید و کرم مرطوب کننده را بهتر است که بدون رنگ انتخاب کنید.

چنانچه برای میکاپ صورت همیشه از فوندانسیون استفاده می کنید در مواقع خستگی آن را کنار بگذارید زیرا برای میکاپ صورت استفاده از فوندانسیون باعث می شود که صورت شما بشاش تر به نظر آید.

در صورت تمایل می توانید کرم مربوط کننده را با فوندانسیون ترکیب کنید و مرطوب کننده رنگی را برای پوست صورت خود تهیه کنید.

صورت را با رژگونه بشاش کنید. برای زدن رژگونه می توانید رنگ پوست را با رژگونه رنگ روشن ترکیب کنید. زدن رژگونه بی رنگ را از گونه شروع کنید و تا نقطه رویش مو سر خود ادامه بدهید سپس رژگونه رنگ روشن را روی قسمت برجسته گونه های خود بزنید با این ترفند آرایشی صورت شما بسیار بشاش به نظر می رسد.

برای پوشاندن لکه های تیره زیر چشم از ترکیب دو کانسیلر استفاده کنید. کانسیلر صورتی برای محو کردن لکه ها مناسب است. روی کانسیلر صورتی باید کانسیلر تن زرد بزنید. زدن کانسیلر را تا نزدیک مژه های خود ادامه دهید و در آخر هم پنکک تن زرد را با پد مخملی روی کانسیلر بزنید.

چشم خسته باید آرایشی ملایم و بسیار کم داشته باشد. برای آرایش چشم خسته از سایه براق استفاده نکنید زیرا این نوع سایه ها توجه همه را به چشم شما جلب می کنند و در نتیجه خستگی چشمان شما بیشتر به نظر می رسد. سایه های کم رنگ و مات برای میکاپ چشم های خسته انتخابی مناسب هستند و بهتر است با رنگ سایه را از بین رنگ های ملایم انتخاب کنید که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد.

نحوه آرایش چهره خسته با نکات خاص و طلایی

سایه های تیره باعث می شوند که چشم فرو رفته به نظر آید و سایه های با تن قرمز هم باعث می شوند که چشم های شما خسته به نظر برسند.

آرایش ابروها بسیار مهم است و می توانید با مداد ابرو، جاهای خالی ابرو را پر کنید سپس مداد چشم سفید را در آخر روی ابروها بکشید.

مطالب مشابه را ببینید!