مجله تاپ‌ناز‌

آشنایی با بهترین ساعت‌های کارتیه

کارتیه یکی از قدیمی‌ترین برندهای ساعت در جهان است. این برند در زمینه طراحی و تولید ساعت‌های لوکس و زیبا در صدر لیست برترین برندهای ساعت جهان قرار دارد. طراحی‌های مدرن و کلاسیک این برند باعث شده بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور به سمت کارتیه کشیده شوند. با این اوصاف ما به سراغ معرفی بهترین ساعت‌های کارتیه رفتیم. پس با ما همراه باشید.

دستبند کارتیه

برند کارتیه

قبل از اینکه به سراغ معرفی بهترین ساعت‌های کارتیه برویم. بهتر است با این برند بیشتر آشنا شویم. تاریخچة ساعت‌سازی کارتیه به سال ۱۸۴۷ می‌رسد، زمانی که لوئی فرانسوا کارتیه، فروشگاه جواهرات خود را در خیابان مونتن ۳۱ در پاریس باز کرد. در ابتدا، فروشگاه کارتیه، بیشتر به فروش جواهرات مشغول بود، اما در سال ۱۸۸۸، با تولید و عرضه ساعت‌های شیک و لوکس، به یکی از برندهای محبوب ساعت‌سازی تبدیل شد. در طراحی ساعت‌های کارتیه از مواد ارزشمندی مانند طلا، الماس و پلاتین استفاده می‌شود که باعث شده ساعت‌های کارتیه برای طرفداران محصولات لوکس و باکیفیت، محبوب باشند.

علاوه بر این، کارتیه همیشه درحال‌توسعه و بهبود محصولاتش است. مثلاً در زمینه فناوری همواره از تکنولوژی‌های جدید و مدرن در تولید ساعت‌های خود استفاده می‌کند. از جمله فناوری‌هایی که کارتیه در طراحی ساعت‌های خود به کار می‌برد، می‌توان به سیستم خودکار، بند ساعت و اندازه‌گیری دقیق زمان اشاره کرد؛ بنابراین انتخاب بهترین ساعت‌های کارتیه کار سختی نیست. چون همه آنها بهترین هستند.

لازم به ذکر است زمینه فعالیت کارتیه تنها ساعت نبوده و در حوزه جواهرات نظیر گردنبند، گوشواره ، دستبند و… نیز بسیار شناخته شده میباشد. میتوانید در این مقاله بهترین دستبند های کارتیه را نیز مشاهده کنید.

معرفی بهترین ساعت‌های کارتیه

ساعت‌های کارتیه مدل‌های متنوعی دارند که شامل طراحی‌های کلاسیک، مدرن و لوکس می‌شوند و برای هر سلیقه‌ای چیزی در نظر گرفته شده است. در زیر به معرفی بهترین ساعت‌های کارتیه می‌پردازیم.

ساعت  تانک (Cartier Tank )

اسم ساعت تانک کارتیه به گوش بسیاری از افراد خورده است. این ساعت یکی از محبوب‌ترین طراحی‌های کارتیه است. صفحه مستطیلی و بند یکپارچه با قابلیت تنظیم اندازه، باعث شده که این ساعت به یکی از بهترین ساعت‌های کارتیه تبدیل شود. ساعت تانک در مدل‌های مختلفی از جمله کلرس دو و رز گلد تولید می‌شود.

تانک نخستین‌بار در سال ۱۹۱۷ معرفی شد و به‌سرعت محبوبیت خود را در بین افراد مشهور و ثروتمند به دست آورد. قاب ساعت تانک از فلز و شیشه صفحة آن، از جنس شیشه معدنی است. این ساعت دارای صفحة ساعت ساده و کلاسیک با نشانگرهای رقمی و نمایشگر تاریخ است. علاوه بر این، موتور این ساعت از نوع خودکار بوده و ۳۸ ساعت قدرت بهره‌برداری دارد و دارای ویژگی‌هایی مانند ضدآب و ضدخش است.

ساعت تانک کارتیه

ساعت بالون بلو (Cartier Ballon Bleu (

این ساعت یکی دیگر از معروف‌ترین و بهترین ساعت‌های کارتیه است. طراحی این ساعت کارتیه بسیار خاص است. در واقع شیشه ساعت بالون بلو، در قسمت بالایی به‌صورت گرد و در قسمت پایینی، به‌صورت کشیده به شکل بادبادک طراحی شده است. این طراحی منحصربه‌فرد، باعث شده که بالون بلو به عنوان یکی از ساعت‌های مشهور و قابل‌تشخیص در جهان شناخته شود.

بالون بلو در سه مدل زنانه، مردانه و کودکانه تولید می‌شود. قاب‌های این ساعت با استفاده از طلا، پلاتین، فولاد ضدزنگ و آلیاژهای خاص ساخته شدند. بالون بلو دارای موتورهایی باکیفیت بالا و قابلیت انتخاب میان موتورهای خودکار و کوارتز است. علاوه بر این، این ساعت مجهز به ویژگی‌هایی مانند نمایش تاریخ، تابش نور در تاریکی و دکمة تنظیم تاریخ، ضد آب و ضد خش است. همه این ویژگی‌ها بالون بلو را در لیست بهترین ساعت‌های کارتیه قرار داده است.

ساعت بالون کارتیه

ساعت سانتوس (Cartier Santos)

سانتوس یکی از محصولات مشهور برند کارتیه در صنعت ساعت‌سازی است. سانتوس، با طراحی شکل چهارگوش و برجسته، در سال ۱۹۰۴ توسط لوئی کارتیه برای دوست خود، آلبرتو سانتوس دومونت، طراحی شد. این ساعت در آن زمان، به عنوان یکی از اولین ساعت‌های مچی بود که برای مردان طراحی شده بود. طراحی سانتوس بسیار خاص است. این ساعت با قابی از جنس استیل یا طلا ساخته می‌شود. قاب سانتوس چهارگوش و محافظت شده با شیشه ضد خش است.

ساعت سانتوس کارتیه

علاوه بر این، برند کارتیه، به‌منظور پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان، سانتوس را در مدل‌های مختلفی از جمله سانتوس ۱۰۰ و سانتوس دوم تولید می‌کند. هر یک از این مدل‌ها با توجه ‌به نیازهای مختلف مشتریان طراحی شده‌اند و به عنوان یکی از انتخاب‌های محبوب در بازار ساعت‌های لوکس محسوب می‌شوند.

ساعت درایو (Cartier Drive)

درایو از محصولات محبوب و معروف برند کارتیه است. این ساعت در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و به‌سرعت پس از عرضه، محبوبیت بسیاری به دنبال داشت. درایو دارای صفحة گردی با قاب مستطیلی و زوایای گرد است که باعث می‌شود ظاهر آن بسیار شیک و قدرتمند باشد. صفحة ساعت با یک‌بند چرمی یا فلزی به بدنة ساعت متصل شده است.

ساعت درایو کارتیه

در کنار طراحی زیبا، کارتیه درایو از امکانات و ویژگی‌های بسیاری برخوردار است. این ساعت دارای تابع ثانیه، تاریخ نمایش و تابع ساعت جهانی است که به شما امکان می‌دهد زمان را برای هر کشوری که می‌خواهید، تنظیم کنید. همچنین، ساعت درایو دارای بدنة استیلی یا طلا با قطر ۴۰ میلی‌متری است که در برابر آب تا عمق ۳۰ متر مقاوم است.

ساعت روند سولو (Cartier Ronde Solo)

طراحی ساده و زیبا روند سولو آن را جزء بهترین ساعت‌های لوکس جهان کرده است. این ساعت در سال ۲۰۰۹ معرفی شد. ساعت روند سولو دارای صفحة گردی با قاب گرد و بدون شیار است که باعث می‌شود ظاهر آن بسیار شیک و کلاسیک باشد. صفحة ساعت با یک‌بند چرمی یا فلزی به بدنة روندسولو وصل می‌شود. علاوه بر این، تابع ثانیه و تاریخ نمایش و صفحة ساعت ۲۹ میلی‌متری، از ویژگی‌های این ساعت است. همچنین، کارتیه روند سولو دارای بدنة استیلی یا طلا با ضخامت ۶.۶ میلی‌متر است که در برابر آب تا عمق ۳۰ متر مقاوم است.

ساعت سولو کارتیه

ساعت‌های کارتیر

لویی کارتیه اولین طراحی بود که ساعت مچی‌های مردانه را رواج داد. این ایده زمانی به ذهنش رسید که « آلبرتو سانتوس» دوست خلبانش از مشکلات استفاده از ساعت جیبی برای ثبت زمان پرواز شکایت می‌کرد. سر انجام وی در سال ۱۹۰۴ اولین ساعت مچی را با نام سانتوس معرفی کرد. در آن زمان این سبک جنجالی معرفی شده توسط برند کارتیه در بین طراحان به پا کرد و با انتقادهای زیادی روبرو شد. چرا که مردم ساعت‌های مچی را مناسب خانم‌ها می‌دانستند. اما راحتی استفاده از این ساعت‌ها باعث شد به سرعت مورد توجه آقایان قرار بگیرد.

جمع‌بندی

به طور خلاصه، برند کارتیه با طراحی‌های منحصربه‌فرد، کیفیت بالا و استفاده از مواد ارزشمند، به یکی از برندهای لوکس در صنعت ساعت‌سازی تبدیل شده که برای همه سلایق ساعتی در چنته دارد. امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بتوانید بهترین ساعت کارتیه را برای خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه را ببینید!