مجله تاپ‌ناز‌

کدام آموزشگاه بهترین دوره های آنلاین را ارائه می کند؟

کدام آموزشگاه بهترین دوره های آنلاین را ارائه می کند؟

در طی 6 سال گذشته کلاس های آنلاین زبان انگلیسی در سرتاسر دنیا محبوبیت بسیاری کسب کرده اند و این موضوع در طی 3 سال ظهور ویروس کرونا نیز اهمیت دو چندانی به خود گرفت. روند تغییر کلاس های زبان انگلیسی از حضوری به آنلاین در داخل کشور بسیار سریع تر از آن چیزی رقم خورد که زبان شناسان داخلی برآورد کرده بودند بنابراین زبان آموزان به منظور پیدا کردن کلاس های آنلاین مناسب با چالش های بسیاری روبرو بودند. فارغ از اینکه این کلاس ها برای بسیاری از زبان آموزان نوپا بود ، افزایش آنی این کلاس ها نیز به خودی خود سبب شد زبان آموزان با مدرسین و کلاس های بی شماری مواجه شوند. از این رو به منظور اینکه برای شما دوستداران دوره های آنلاین زبان انگلیسی حق انتخاب ها را محدود تر کنیم قصد داریم بهترین دوره های آنلاین زبان انگلیسی را برای شما معرفی کنیم:

کلینیک زبان رفیعی

بدون شک یکی از اولین و موفق ترین دوره آنلاین زبان انگلیسی در داخل کشور دوره های مکالمه آنلاین انگلیش کلینیک است که توسط دکتر حامد رفیعی از سال 1394 در حال برگزاری است. این دوره ها که بر اساس به روزترین متودهای روز دنیا راه اندازی شده اند با اتکا به سال ها تجربه این استاد توانسته است بیش از 58 هزار زبان آموز را در طی 6 سال فارغ التحصیل کند. با ظهور ویروس کرونا و افزایش درخواست برای حضور در وب سایت دوره های آنلاین انگلیسی کلینیک نیز در پلت فرمی شخصی سازی و به صورت تصویری و تصویری برگزار می شود و در طی دوره نیز موارد کمک آموزشی متنوعی به زبان آموزان ارائه می شود.

آموزشگاه زبان آریانپور

یکی از آموزشگاه های قدیمی و با سابقه در بحث آموزش زبان انگلیسی که بیشتر در سطح آیلتس و تافل به زبان آموزان خدمت رسانی می کند. این آموزشگاه که پیش از ظهور ویروس کرونا تنها به صورت حضوری کلاس های خود را برگزار می کرد ولی پس از همه گیری ویروس کرونا رویه کلی خود را تغییر داده و به سمت برگزاری دوره های آنلاین روی آورده است.

آموزشگاه زبان قطب راوندی

از موسسه هایی که کلاس های مجازی را به صورت زنده برگزار می کنند موسسه قطب راوندی است که تنها زبان به زبان انگلیسی بسنده نکرده و نزدیک به 9 زبان را آموزش می دهند. در بحث کلاس های زبان انگلیسی در تمامی سطح ها از جمله تافل و آیلتس نیز فعالیت دارند. کلاس های این آموزشگاه به صورت خصوصی و گروهی می باشد و در هر ترم نزدیک به 28 ساعت تدریس برای هر زبان آموز وجود دارد

کلاسهای آنلاین موسسه ماهان

یکی دیگر از موسسه هایی که پس از همه گیری ویروس کرونا فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرد موسسه ماهان است. در این آموزشگاه نیز کلاس ها به صورت تمام آنلاین برگزار می شوند و زبان آموزان می توانند به صورت مستمر با مدرس خود در ارتباط باشند. با وجود اینکه این آموزشگاه از اساتید با تجربه بهره نمی گیرد ولی نسبت به قیمت کلاس های بسیار مناسبی را برگزار می کند.

کلاس های آنلاین موسسه ایران اروپا

یکی از موسسه هایی که از سالیان دور در زمینه تدریس زبان انگلیسی فعالیت دارد ولی پس از همه گیری ویروس کرونا با تغییر روش تدریس خود و به منظور سازگاری با شرایط موجود به سمت تدریس آنلاین روی آورده است. این موسسه که تلاش کرده با بهره گیری از اساتید مجرب خود روند کلاس های حضوری خود را در دوره های آنلاین نیز به کار ببرد. دوره های این آموزشگاه به صورت کاملا آنلاین بود و زبان آموزان با مدرس خود می توانند به صورت زنده صحبت کنند.

کلاس های آنلاین موسسه هیراد

از آموزشگاه هایی که تلاش کرده است برای تمامی سنین کلاس های مجازی برگزار کند آموزشگاه هیراد است. این آموزشگاه بیشتر به دلیل همکاری با دانشکده مجازی علوم پزشکی کشور شناخته می شود و در طی دوران فعالیت خود موفقیت های زیادی را به نام خود ثبت کرده است. این تنها برای آموزش زبان عمومی پیشنهاد می شود و در صورتی که کودکان کم سنی دارید نیز می توانند حضور در این کلاس ها را تجربه کنند.

موسسه زبان اسپیکان

یکی از موسسه هایی که با بهره گیری از به روزترین متودهای آموزشی و همراه با کتاب های آموزشی آکسفورد تلاش کرده کلاس های آموزش مجازی تعاملی را راه اندازی کرده و از این طریق به زبان آموزان کمک کنند. این دوره ها که در پلت فرم شخصی سازی شده این وب سایت برگزار می شود امروزه یکی از مناسب ترین دوره ها در داخل کشور می باشد.

 

کلاسهای آنلاین مجید نجفی

یکی از دوره هایی که برای زبان آموزان مبتدی بسیار مناسب است ، این آموزشگاه با برگزاری دوره های مجازی انعطاف پذیر تلاش کرده به زبان آموزان این فرصت را ارائه بدهد تا در هر مکان و زمانی بتوانند در دوره های زبان انگلیسی خود شرکت کنند. این دوره ها برای زبان آموزان مبتدی پیشنهاد می شود.

مطالب مشابه را ببینید!