مجله تاپ‌ناز‌

آموزش همکاری در فروش دایان افیلیت

آموزش همکاری در فروش دایان افیلیت

یکی از راه های کسب درآمد اینترنتی که سرمایه اولیه خاصی هم نیاز نداشته باشد، همکاری در فروش است. در افیلیت مارکتینگ شما به عنوان بازاریاب، محصول شرکت دیگری را تبلیغ می کنید و به ازای هر خرید که انجام شود، پورسانت می گیرید. در این روش لازم نیست برای خرید مواد اولیه، اجاره مکان و یا تجهیزات هزینه کنید. یک گوشی هم کارتان را راه می اندازد. این روش کسب درآمد، بسیار سودآور است به شرطی که راه و رسم کار را بدانید و این امر فقط از طریق آموزش همکاری در فروش میسر خواهد بود.

در این مقاله در مورد نحوه انتخاب سیستم های همکاری در فروش و موفقیت در این روش کسب و کار، صحبت خواهیم کرد و در انتها یکی از موفق ترین و بهترین سیستم های فعال در این حوزه را معرفی کرده و نحوه ثبت نام در آن را توضیح خواهیم داد.

چگونگی انتخاب سیستم همکاری در فروش مناسب

مهم ترین و شاید سخت ترین بخش فعالیت در افیلیت مارکتینگ، انتخاب یک سیستم همکاری در فروش مناسب است. برای انتخاب آن نیز باید موارد گوناگونی را مدنظر قرار دهید. در ادامه ویژگی های یک سیستم کارآمد و مناسب را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بر اساس آن بهترینشان را انتخاب کنید.

پرداخت کمیسیون به صورت منظم

شاید بتوان گفت که مهمترین ویژگی یک سیستم همکاری در فروش مناسب که بتوانید به آن اعتماد کنید؛ پرداخت کمیسیون به صورت منظم و در زمان کم است. علاوه بر این میزان کمیسیون نیز باید منطقی باشد. این نکته را هنگام شروع فعالت، مدنظر قرار دهید و سعی کنید در انتخاب سیستم افیلیت مارکتینگ، از بازاریاب های فعال در آن نظرخواهی کنید تا کیفیت کارشان را بسنجید.

در اختیار قرار دادن بستر فنی قوی

یادتان باشد، شرکتی که در زمینه افیلیت مارکتینگ با آن همکاری می کنید، باید بستر فنی قوی داشته باشد. تمام فعالیت های شما به صورت سیستمی انجام می شود و فرض کنید مشتری از طریق لینک شما خرید کند؛ ولی به دلیلی مشکلات فنی بستر مادر، کمیسیون به حساب شما واریز نشود.

شما باید بتوانید تمام گزارشات مربوط به فروش، پرداختی ها ماهانه و… را در سایت سیستم همکاری در فروش مشاهده کنید. تنها با داشتن چنینی اطلاعاتی، می توانید برنامه ریزی درستی برای تبلیغات و بازاریابی خود انجام دهید. پس با این حساب قبل از شروع همکاری، حتما از پشتیبانی فنی شرکت مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

معرفی یک سیستم همکاری در فروش مناسب

به عنوان یکی از بهترین و با سابقه ترین سیستم های همکاری در فروش، می توان به دایان افیلیت اشاره کرد. سیستم همکاری در فروش دایان، در زمینه فروش محصولاتی مانند پوشاک، اکسسوری، محصولات چرمی و محصولات دیجیتال فعالیت می کند. محصولات ارائه شده توسط این شرکت علاوه بر قیمت ارزانی که دارند، از تنوع بالایی برخوردار است. این نوع محصولات جنبه عمومی تری دارند و می توان در اکثر کانال ها و پیج ها تبلیغ شوند. کیفیت محصولات نیز قابل قبول و خوب است.

یکی از ویژگی های مهم این سیستم افیلیت، آموزش همکاری در فروش به بازاریاب های آن است تا بتوانند به بهترین شکل ممکن درآمد کسب کنند. از ویژگی های دیگر این شرکت بستر فنی قوی آن است. شما می توانید در این سیستم، فروشگاه اینترنتی اختصاصی خود را ایجاد کنید.

علاوه بر این، تمامی محتوایی که برای تبلیغات شما نیاز است مانند بنر، توضیحات و… در اختیارتان قرار می گیرد. از طرفی دیگر می توانید به اطلاعاتی از قبیل گزارش فروش، پرداختی ها، سفارشات مرجوعی و… دسترسی داشته باشید.

در دایان افیلیت کمیسیون محصولات از 5 درصد تا 30 درصد با توجه به نوع محصول متغیر است. همچنین اینکه امکان پرداخت درب منزل برای مشتریان بازاریابان فراهم است .در دایان افیلیت برای این نوع سفارشات پیش پرداخت کمیسیون درنظر گرفته میشود .

نحوه ثبت نام همکاری در فروش دایان

ثبت نام در سیستم همکاری در فروش دایان، بسیار آسان است و مراحل پیچیده ای ندارد. در ادامه گام به گام نحوه ثبت نام در این سیستم افیلیت توضیح داده خواهد شد. از طرف دیگر نمایی از پنل کاربری و امکانات آن معرفی می شود.

1- ثبت نام در دایان افیلیت

ابتدا کافی است که وارد سایت همکاری در فروش دایان افیلیت به آدرس dayanaffiliate.com شوید و بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. پس از این که یک بار ثبت نام کردید، می توانید برای دفعات بعد با ایمیل و کلمه عبور خود وارد پنل کاربری خود شوید.

آموزش همکاری در فروش دایان افیلیت

بعد از ورود به پنل همکاری و برای تکمیل ثبت نام، باید نام قالب فروشگاه خود را انتخاب کنید. علاوه بر این می توانید آدرس شبکه های اجتماعی، کد اختیاری گوگل آنالتیکس و لوگی فروشگاه را وارد کنید. بهتر است وضعیت ربات تلگرام را فعال کنید تا بتوانید به محتوای تبلیغاتی محصولات در ربات تلگرامی دسترسی داشته باشید. در نهایت با کلیک بر روی ثبت فروشگاه، ثبت نام شما قطعی خواهد شد.

2- داشبورد و اطلاعات آن

در قسمت داشبورد می توانید چهار باکس را مشاهده کنید که مقادیر مجموع کل پورسانت، کل سفارشات، مبلغ پرداخت شده و مانده حساب را مشاهده کنید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید بر روی هر کدام کلیک کنید.

آموزش همکاری در فروش دایان افیلیت

علاوه بر این در باکس سمت چپ نیز می توانید اطلاعاتی از قبیل پیامک های دریافتی (شامل وضعیت معلق، سفارش شده و کنسلی) و وضعیت سفارشات روزانه (شامل فروشگاه، پیامک، ربات تلگرامی و ثبت سریع) را مشاهده کنید.

فروش

یکی از قسمت های مهم داشبوردT بخش فروش است که می توانید که از منوی سمت راست قابل دسترس است و می توانید  به گزینه های مختلف آن دسترسی پیدا کنید. در این قسمت می توانید اطلاعاتی در زمینه سفارشات کلی، تفکیکی وضعیت و تفکیکی محصول به دست آورید.

آموزش همکاری در فروش دایان افیلیت

این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا می توانید از جزئیات فروش محصولات  در بازه زمانی مختلف با خبر شوید.

لینک و مشتریان

در قسمت لینک می توانید تنظیمات فروشگاه و ربات تلگرامی را تغییر دهید. در قسمت مشتریان می توانید به اطلاعاتی کاملی از مشتریان خود که شامل نام، نام خانوادگی، شماره موبایل و لیست سفارشات آن ها دسترسی داشته باشید.

کسب درآمد

در این قسمت می توانید لیستی از محصولات جدید و همچنینی لیستی از محصولات پرفروش خود را مشاهده کنید. علاوه بر این در قسمت تبلیغات، می توانید محتوای آماده تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی مختلف را دریافت کنید. این موارد در ربات تلگرامی نیز قابل دسترس است.

آموزش همکاری در فروش دایان افیلیت

پشتیبانی

در قسمت پشتیبانی، می توانید مشکلات فنی یا کلیه مسائل خود را با کارشناسان مطرح کنید تا در کمترین زمان ممکن بررسی شوند.

آموزش همکاری در فروش دایان افیلیت

کیف پول

در این قسمت می توانید اطلاعات کاملی را در زمینه لیست تراکنش ها به دست آورید. کافی است که بازه زمانی مد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید میزان درآمد و دریافتی های خود را مدیریت کنید.

مطالب مشابه را ببینید!