مجله تاپ‌ناز‌

آموزش کشیدن خط چشم مایع با 7 مرحله آسان

در این مطلب از آرایش و زیبایی تاپ ناز آموزش کشیدن خط چشم مایع را به شما آموزش می دهیم و می توانید در 7 مرحله خط چشم ساده یا مجلسی زیبایی را بکشید.

خط چشم به صورت مایع و مدادی تولید می شود و اگر مایل هستید خط چشمی با شکل زیبا و بی نظیر داشته باشید می توانید از خط چشم مایع استفاده کنید. کشیدن خط چشم مایه خیلی آسان است و می توانید با طی کردن چند مرحله ساده خط چشمی با مدل مناسب را بکشید.

آموزش نحوه کشیدن خط چشم مایع در 7 مرحله ساده

خط چشم تاثیر زیادی روی بر زیبایی فرم چشم ها دارد و بهتر است که در موقع کشیدن خط چشم حساسیت لازم را به خرج دهید. باید توجه داشته باشید که برای انتخاب مدل خط چشم باید به شکل و فرم چشم  و صورت دقت کنید تا بتوانید بهترین خط چشم را بکشید.

آموزش کشیدن خط چشم مایع

کشیدن خط چشم برای افراد مبتدی به راحتی

چنانچه مایل هستید به صورت یکدست خط چشم کشیده شود بهتر است از خط چشم مایع استفاده کنید. برای اینکه خط چشم به صورت حرفه ای کشیده شود بهتر است که از چسب نواری استفاده کنید. قبل از کشیدن خط چشم بهتر است مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس اقدام به کشیدن خط چشم روی خط مژه های پلک بالای خود کنید در صورت تمایل می توانید برای جذاب شدن بیشتر چشم ها در قسمت پایین آنها هم خط چشم بکشید.

آموزش کشیدن خط چشم مایع

مراحل کشیدن خط چشم

مرحله یک: در ابتدا 2.5 سانت از نوار چسب را ببرید و آن را روی دست های خود چند بار بچسبانید تا قدرت چسب کمتر شود.

مرحله دوم: نوار چسب را باید از زیر گوشه خارحی خط مژه پلک پایین به صورت زاویه دار به سوی گیج گاه خود بچسبانید.

آموزش کشیدن خط چشم مایع

مرحله سوم: کشیدن خط چشم را از وسط خط مژه بالای پلک شروع کنید زیرا از آن نقطه به بعد باید خط چشم به صورت چهن تر کشیده شود. به کمک ضرباتی کوتاه به سوی گوشه خارجی چشم ها یک خط بکشید. باید توجه داشته باشید که برای این کار باید از انگشت کوچک خود برای کنترل بیشتر استفاده کنید و انگشت را روی گونه بگذارید.

آموزش کشیدن خط چشم مایع

مرحله چهارم: برای کشیدن خط چشم می توانید از نوار چسب به عنوان خط کشی صاف استفاده کنید و در طول آن خط چشم را در قسمت گوشه چشم های خود بکشید.

آموزش کشیدن خط چشم مایع

مرحله پنجم: در این مرحله می توانید نوار چسب را بردارید. باید توجه داشته باشید که در این مرحله قسمت اول چشم های خود را براحتی خط چشم کشیده اید.

آموزش کشیدن خط چشم مایع

مرحله ششم: سر قلم را در وسط خط مژه بالایی قرار دهید و با ضرباتی کوتاه خط باریکی را به سوی گوشه داخلی چشم ها بکشید تا خط چشم شما تکمیل شود. باید توجه داشته باشید به محض رسیدن خط چشم به سوی گوشه داخلی باید نوک قلم را تا جایی که ممکن است به مژه نزدیک کنید.

مرحله هفتم: خط چشم را همان طور که از گوشه داخلی به سوی گوشه خارجی چشم ها می روید باید به صورت چهن تر کشیده بشود.

آموزش کشیدن خط چشم مایع

مطالب مشابه را ببینید!