مجله تاپ‌ناز‌

آموزش 10 طرح لاک به رنگ قرمز بسیار جذاب

لاک قرمز را بیشتر خانم ها استفاده می کنند زیرا هم جذاب است هم با بسیاری از لباس ها هماهنگ می شود و حلوه خاصی دارد. شاید گاهی از رنگ هایی که به ناخن می زنید لذت نبرید و تکراری باشند. پس می توانید با مدل های طراحی با لاک قرمز که در این مطلب موجود هستند ایده بگیرید و ناحن های زیبایی داشته باشید.

طراحی ناخن و مدل لاک ناخن قرمز زنگ

رنگ قرمز روی ناخن زیبایی خاصی دارد و خانم ها می توانند از این رنگ برای طرح های مختلف دیزاین ناخن استفاده کنند. بهتر است که رنگ ناخن ها را با لباس ست کنید و یکی از بهترین رنگ ها برای استفاده در جشن ها، رنگ قرمز است. می توانید از ترکیب رنگ مشکی و قرمز استفاده کنید و به جذابیت خود اضافه کنید.

لاک ناخن دو رنگ قرمز و طلایی 

لاک ناخن دو رنگ قرمز و طلایی

قرمز و طلایی‎

 

رنگ طلایی از جمله رنگهاییست که در کنار رنگ قرمز بسیار زیبا و شیک است. در این طرح ابتدا باید از رنگ طلایی برای پایین ناخن استفاده کنید و وقتی خشک شد مابقی ناخن را لاک قرمز بزنید. برای اینکه حالت هلالی شکل به خوبی و بدون عیب روی ناخن مشخص شود می توانید از برچسب های آماده ای که این شکل را دارند استفاده کنید. آن را روی ناخن بچسبانید و باقی آن را لاک بزنید تا شبیه شکل در بیاید.

 

لاک ناخن راه راه افقی 

لاک ناخن راه راه افقی

 

این طرح را به خوبی می توانید با یک لباس که راه راه قرمز و سفید دارد هماهنگ کنید. حتی بسیاری از افراد این طرح را چون حالتی اسپورت دارد با کفش یا لباسی اسپرت همراه می کنند. برای این طرح بهتر است از سه رنگ استفاده کنید. رنگ اصلی را قرمز بزنید و رنگی نظیر صورتی و یا رنگی که هم خانواده قرمز است را برای استفاده در کنار رنگ سفید به کار بگیرید.

 

استفاده از برچسب های طرح دار 

استفاده از برچسب های طرح دار

 

می توانید به سادگی و بسیار آسان از برچسب های طرح دار آماده روی ناخن بچسبانید. برای این کار ابتدا ناخن را لاک بزنید و بگذارید خشک شود سپس به آرامی برچسبی که انتخاب کرده اید، روی ناخن بچسبانید. رنگ و طرح برچسب را طور انتخاب کنید که روی قرمز مشخص باشد.

 

لاک ناخن طرح با رنگ قرمز 

لاک ناخن طرح با رنگ قرمز

 

می توان از رنگ قرمز فقط بعنوان رنگی که قرار است طرحی روی ناخن ایجاد کند استفاده کرد. می توانید رنگ اصلی ناخن را یک رنگ روشن ، ترجیحا طیف رنگ قرمز اما بسیار روشن، انتخاب کنید. سپس طرحی از گل، دایره یا چیزی شبیه میوه روی ناخن بکشید. هم طرحی ساده است هم به ناخنتان چهره ای تازه می دهد.

 

لاک ناخن قرمز خط باریک و ساده 

لاک ناخن قرمز خط باریک و ساده

 

این طرح نیز در عین ساده بودن متفاوت است. رنگ اصلی ناخن را همان قرمز همیشگی بزنید اما اینبار برای اینکه خط سفید را روی ناخن ایجاد کنید باید دقت بیشتری داشته باشید. می توانید از برچسب هایی که برای صاف کشیدن خطوط استفاده می شوند کمک بگیرید. می توانید از لاک های طراحی یا براش هایی با سر نازک استفاده کنید.

 

لاک ناخن آمبره سرخ 

لاک ناخن آمبره سرخ

 

طرح آمبره سرخ و مشکی طرحی بسیار شیک و جذاب خواهد بود. شما می توانید از این طرح نیز برای شیک تر شدن ناخن استفاده کنید.

 

طرح فرنچ گل 

طرح فرنچ گل

 

در این طرح بیس ناخن را بیس همیشگی فرنچ بزنید اما به جای اینکه نوک ناخن ها را یک طرح ساده و صاف بکشید طرحی متفاوت بکشید و حالتی هلالی به ناخن بدهید. برای این طرح حتما ناخن هایتان را بصورت  گرد سوهان بکشید. ناخن نباید مربع باشد.

 

تضاد مات و براق 

تضاد مات و براق

 

می توانید از یک لاک قرمز مات استفاده کنید و روی قسمتی از ناخن را که می خواهید مات باقی بماند بپوشانید و سایر قسمت های ناخن را برق ناخن بزنید. در این صورت ناخنتان به دو طرح مات و براق تبدیل می شود و با یک لاک توانسته اید یک طرح جدید ایجاد کنید.

 

لاک ناخن طرح رعد و برق 

لاک ناخن طرح رعد و برق

 

برای این طرح نیاز به برچسب آماده نداری ، رعدی که می خواهید روی ناخن ایجاد کنید شامل دو خط است. با کمی تمرین میتوانید به بهترین شکل این طرح را روی ناخنتان بکشید. برای این کار نیاز به قلم با نوک نازک دارید. بهتر است تمام ناخن ها را طرح ندهید و بگذارید این طرح درخشش رعد و برقی خود را روی یک یا حداکثر دو ناخن نشان دهد.

 

لاک ناخن طرح خطوط عمودی 

لاک ناخن طرح خطوط عمودی

 

خطوط عمودی برای ناخن هایی که کوتاهتر هستند مناسبند چرا که آنها را بلند تر نشان می دهند. بهتر است از رنگهای همسان استفاده کنید و خط وسط را ضخیم تر بکشید.

لاک قرمز زیبا با طرح های متنوع

مطالب مشابه را ببینید!