مجله تاپ‌ناز‌

آیا به دنبال خرید آسان مبلمان هستید؟

بازار مبل یافت آباد


هنگامی که برای اولین بار تصمیم به خرید مبل گرفته اید و یا قصد خرید مبلمان جدید برای منزلتان دارید، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید.
فرقی ندارد مبل کلاسیک یا مبل سلطنتی می پسندید یا به دنبال مبل راحتی هستید و یا تصمیم دارید با خرید مبل مدرن دکوراسیون منزل تان را تکمیل کنید.

باید بدانید هر کدام از این سبک ها دارای مدل های مختلفی است مثلا مبل کلاسیک شامل مبل فرانسوی، مبل ایتالیایی و مبل انگلیسی است که اگر درباره هر یک از آنها اطلاعات درستی نداشته باشید، پروسه خرید مبلمان طولانی خواهد شد.

نکاتی درباره خرید از بازار مبل تهران


اگر قصد خرید مبل از تهران را دارید بازارهای مختلفی وجود دارند و خرید مبل از یافت آباد اولین و شاید بهترین گزینه باشد.

در این بازار انواع مبلمان استیل، مبلمان لوکس، مبل راحتی، از گرانترین مبل تا مبلمان با قیمت ارزان و حتی مبل مشابه مبل وارداتی هم موجود است.


مدل های مبل کلاسیک با ترکیبی مدرن برای دوستداران سبک تلفیقی کلاسیک و مدرن مانند مبل چستر یا مبل کویین با ترکیب پارچه و چرم و پوست، که مناسب دکوراسیون مدرن و کلاسیک می باشد.

مبلمان مدرن


یکی دیگر از نکات مثبت این بازار امکان خرید مستقیم از کارخانه است زیرا بعضی از کارخانه های تولید مبل در این بازار شعبه دارند و شما میتوانید بدون واسطه خرید کنید.
اگر بنا به هر دلیلی ترجیح میدهید خرید مبل آنلاین انجام دهید بیشتر برندهای معتبر بازار مبل یافت آباد امکان را فراهم کرده اند تا شما به صورت غیر حضوری مبل مورد نظرتان را خرید کنید.

قیمت مبل کلاسیک به چه چیزهایی بستگی دارد؟


قیمت مبلمان راحتی غالبا به کیفیت پارچه و فوم و چوب وابسته است، در صورتی که برای مبل کلاسیک عوامل بسیاری دخیل است.

مبل فرانسوی


منظور از مبل کلاسیک انواع مبل سلطنتی از جمله مبل فرانسوی، مبل ایتالیایی، مبل انگلیسی، مبل لویی، مبل کویین و .. است.

• اولین عامل، چوبی است که برای ساخت مبلمان استفاده می شود.

بهترین چوب مبلمان باید با دوام باشد،در شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم باشد، برای منبت کاری و پرداخت مناسب باشد و وزن بالایی نداشته باشد.


• کلاف مبل کلاسیک بصورت صحیح مونتاژ شود تا با گذشت زمان از هم باز نشود یا به صدا نیفتد یا لق نباشد.


• رنگ آمیزی صحیح یک مبل لوکس بیش از یازده مرحله دارد و نیازمند تکنیک بسیار اصولی و صرف زمان کافی است.


• متریالی که برای رویه کوبی مبلمان استفاده می شود از جمله فوم، اسفنج، فنر با کیفیت باشد.


• پارچه ای که استفاده می شود کیفیت بالایی برای استفاده طولانی مدت داشته باشد.


مهم ترین عامل تعیین قیمت نوع منبت کاری است که بصورت دستی انجام شده یا ماشینی!

بدون شک این سوال به ذهن شما می رسد، با توجه به مبلغی که برای خرید مبل کلاسیک هزینه می کنیم چطور می توانیم مطمئن باشیم ادعاهای فروشنده صحیح است؟

و یا در بازار مبل یک سرویس مبل کلاسیک را با اختلاف قیمت فاحشی در دو فروشگاه مختلف دیده اید و از این اختلاف قیمت متعجب هستید دودل و درمانده شده اید.

خریداران مبلمان چه سوالی از ما می پرسند؟

اولین مساله ای که باید خریدار مبل کلاسیک در نظر داشته باشد این است که هیچ گرانی بی علت نیست.

شاید در نظر شما دو مبل با هم بسیار مشابه هستند ولی در نظر یک متخصص هر اینچ از این دو مبل با هم متفاوت است.

در مورد اینکه چگونه می توانید اطمینان کنید، بسیار ساده است:

• اعتبار برندی که برای خرید مبلمان انتخاب کرده اید.
• گارانتی و خدمات پس از فروشی که دریافت می کنید .

آیا هنوز مبل وارداتی در بازار مبل تهران وجود دارد؟

ترجیح برخی از خریداران مبل لوکس، مبل وارداتی است و درنتیجه این سوال پر تکرار پیش می آید که آیا همچنان مبل وارداتی وجود دارد؟
چندین سال است که واردات مبلمان به عنوان کالای لوکس به شیوه قبلی ممنوع است. اما به روش های دیگر امکان وارد کردن مهیاست ولی بسیار پرهزینه است و صرفه اقتصادی ندارد و می توان گفت عملا واردات انجام نمی شود.

برخی از گالری های مبل ممکن است از قبل در انبار موجود داشته باشند ولی از لحاظ قیمت مبلمان جزو گرانترین مبل ها به حساب می آید و اگر قصد چنین خریدی دارید حتما مدارکی دال بر وارداتی بودن دریافت کنید. در غیر این صورت مبلمان داخلی است.

خرید مبل فرانسوی

آیا علاقه دارید با دیدن مبل، سبک آن را تشخیص بدهید؟

همینطور اگر قصد خرید مبلمان دارید و می خواهید با دیدن هر مبلمان چه به صورت حضوری یا از روی عکس مبل، سبک آن را تشخیص بدهید از صفحه آموزشی مبل فرانسوی چیست در سایت پارس چوب ترنج که یکی از 10 برند قدیمی تولید کننده مبلمان سلطنتی در تهران است بازدید کنید.

مبلمان پارس چوب ترنج در بازار مبل یافت آباد تهران، میدان معلم دارای یک ساختمان وسیع و اختصاصی در چندین طبقه است که محصولات مبلمان مدرن و کلاسیک تولیدی خود را حتی با شرایط فروش اقساطی به سراسر ایران بصورت حضوری و حتی آنلاین ارائه می دهد.

مبلمان ترنج، امسال تولد 58 سالگی برند خوشنام و پرآوازه ی خود را نیز به همراه مشتریان خود جشن گرفت.

مطالب مشابه را ببینید!