مجله تاپ‌ناز‌

ابراز علاقه به همسر + ترفندهایی که باعث می شوند همسر شما عاشق تر شود

ابراز علاقه به همسر

یکی از مهمترین مسائل در دوام پیدا کردن زندگی مشترک نشان دادن احساسات به همسر می باشد. روش های مختلف برای ابراز علاقه به همسر وجود دارد مانند پیام های عاشقانه، پختن غذای مورد علاقه همسر، گفتن جمله دوستت دارم، قرارهای دو نقره، صرف شام در بیرون از خانه، تعریف و تمجید از سوی همسر و … که در این مطلب عنوان می کنیم.

هر کسی در زندگی خودش کسی را خواهد یافت که بخواهد تمام عمرش را در کنار او بگذراند. گاهی اوقات بنا به دلایل مسائلی روابط ممکن است دچار روز مرگی شده و به رابطه کسالت بار تبدیل شود. امروزه روش های زیادی برای ابراز کردن احساسات به همسر و ایجاد رابطه عاشقانه میان زوجین وجود دارد. با استفاده از این روش ها زوجین می توانند عشقشان را بهتر عنوان کنند و در رابطه با همسر خود موفق تر باشند.

ابراز علاقه به همسر

برای دوام پیدا کردن زندگی مشترک همراه با عشق و علاقه رعایت یکسری از نکات همسرداری واجب و ضروری می باشد. در صورت اینکه می خواهید زندگی آرامی با عشق در کنار همسر خود داشته باشید باید جدا از روابط زناشویی راهکارهایی را در این رابطه به کار ببندید.

بعضی از زوجین علاقه زیادی به هم دارند ولی در ابراز آن شاید توانایی و تجربه کافی را نداشته باشند و این موضوع باعث جدایی و احساس تنهایی و غمگینی در زوجین می شود. این در حالی است که با یک جمله زیبای محبت آمیز، یک شاخه گل و یا چند لحظه صحبت صمیمانه می توان مشکلات و دل رنجی ها را برطرف نمود و زندگی شیرینی را تجربه کرد. در این بخش شما را با روش های ساده و خیلی راحت و تاثیرگذار آشنا می کنیم.

قرار های غافل گیرنده

برای ابراز علاقه کردن به همسر او را با قرارهای بی برنامه و آنی غافلگیر کنید. بدون برنامه بیرون بروید و رانندگی کنید و در مکانی که به نظرتان جذاب بود پیاده شوید و لذت ببرید. قانون های زندگی را بشکنید و زندگیتان را هیجان انگیز کنید، در کنار هم تفریحات جدید و متفاوتی را انجام دهید.

نسبت به کارهایای همسرتان دوست دارد علاقه نشان دهید

روش دیگر در ابراز احساسات به همسر این است که نسبت به کارهایی که دوست دارد علاقه نشان دهید و آنها را امتحان کنید. اگر علایق همسرتان برای شما جذاب نیست باز هم این کار را انجام دهید تا بتوانید عشق و علاقه خود را به او نشان دهید. گاهی اوقات ممکن است انجام بعضی کارها در کنار همسرتان شما را مجذوب کند و غافلگیر کند. نیازی نیست هویت خود را تغییر دهید ولی تجربه بعضی از چیزها می تواند برای شما جالب باشد.

سراپا گوش شوید

احتمال اینکه پس از گذشت مدتی دیگر به حرف های همسرتان گوش ندهید هم وجود دارد. ولی یکی از بدترین حس ها ناشنیده ماندن صحبت ها است. شاید دلیلش برای شما جذاب نبود موضوع یا تکراری بودن آن باشد ولی تلاش خود را بکار ببرید تا به حرف های همسرتان با جان و دل گوش دهید. شما باید به هسمرتان نشان دهید که بیش از هر چیزی برای شما اهمیت دارد.

 قدردانی از مشورت های همسر

یکی از روش های دیگر گفتن حس درونی به همسر و تشکر کردن از مشورت های همسر می باشد. مشورت کردن با همسر می تواند به دلیل مشکلات بزرگی در زندگی و یا موضوعات کوچک و کم اهمیت باشد. مصلا مشورت های مهم کاری و یا مشورت در تماشای برنامه تلویزیون.  اگر به کسی پیشنهاد و مشورتی بدهی و او در مقابل به آن بی توجه باشد حس بدی را به همراه خواهد داشت و زمانی این احساس بدتر می شود که بخواهید با کس دیگری نیز مشورت کنید، و نظر او را انجام دهید. پس بی عاطفه بودن را کنار بگذارید و از مشورت های همسرتان استقبال نمایید.

جشن بگیرید

بعضی از روزهای خاص در زندگی مانند سالگرد ازدواج را حتما جشن بگیرید. البته اگر همسرتان موافق این موضوع بود این کار را انجام دهید. شاید در طولانی مدت اشتیاق انجام این کار را نداشته باشید ولی یکی از مهمترین روش ها برای ابراز علاقه به همسر همین است. همسرتان عشق و امید زندگی شما است و گرفتن جشم در روزی که با هم یکی شده اید بیشترین ارزش را برای او و خود شما دارد.

روز تولد خاصی برای همسرتان ایجاد کنید

تمام تلاش خود را بکار ببندید تا همسرتان احساس کند که در روز تولدش مهمترین انسان روی زمین است. این روز را برایش به مهم ترین روز سال تبدیل کنید. لازم نیست خیلی خرج کنید اما باید تمام کار ها را با سلیقه و حوصله تمام انجام دهید. همسرتان باید احساس کند که برای خوشحال کردنش تمام تلاش خود را کرده اید و با فکر و عشق رفتار کنید.

با همسر خود بیشتر بیرون بروید

بعد از یک روز سخت و پر تنش بهتر است با همسرتان بیرون رفته و احساسات بد و پر تنش را از او دور نمایید. شما و همسرتان عاشق هم هستید و اگر در کنار هم کاری مشترک را با علاقه انجام دهید احساس بهتری به هم می دهید. کمک کردن به در کردن خستگی از همسر یک راه مناسب برای ابراز علاقه به اوست.

همسرتان را ببوسید

یکی از مهمترین روش های ابراز علاقه بوسیدن اوست با گذشت زمان بوسه ها کنار گذاشته می شوند و یا خیلی هول هولکی اتفاق می افتند. همسر خود را عمیقا ببوسید تا حس اوایل ازدواج همچنان در شما باقی بماند و همسرتان بداند که همانقدر برایتان جذاب است.

بخوانید: محبت زیادی به همسر | عوارض جدی محبت زیاد کردن به شوهر

در مورد فانتزی هایتان صحبت کنید و به آنها عمل کنید

درباره فانتزی هایتان با همسرتان گفت گو نمایید تا ببیند که به او اعتماد دارید. این کار باعث می شود تا او نیز همین رفتار را با شما داشته باشد. یکی از راههای جذاب نگه داشتن رابطه توجه به فانتزی ها است. می توانید بعضی از فانتزی هایتان که عملی است را اجرا نمایید.

برای همسر صبحانه آماده کنید

آماده سازی صبحانه مثل همان ایده پختن شام است . همسر خود را مثل یک پرنسس یا پرنس در رختخواب سورپرایز کرده و صبحانه را برایش در اتاق خواب محیا کنید. با این روش انتقال حس تان به همسر را به خوبی انجام داده اید.

جلمه دوستت دارم را به زبان بیاورید

در ابراز عشق به همسرتان دوستت دارم را به زبان بیاورید. این کار را از روی اجبار نه بلکه از ته دل انجام دهید. جوری به او بگویید دوستت دارم که با تمام وجودش آن را احساس کند. برای همسرتان پیام های شیطنت آمیز و عاشقانه بفرستید. طولانی بودن رابطه دلیل بر سردی آن نمی شود پیام های هیجان انگیز به همسر خود داده و درباره کارهایی که قرار است در خانه با هم انجام دهید گفت و گو نمایید.

در زمان بیماری بیش از قبل به همدیگر توجه کنید

در زمان بیماری تمام تلاش خود را برای راحتی همسرتان انجام دهید. تلاش شما نشان دهنده عشق و محبت تان نسبت به اوست. و همچنین اهمیت دادن به او در زمان بیماری ابراز علاقه شما به همسرتان را می رساند.

بی دلیل برایش کادو بخرید و از او تعریف کنید

یکی دیگر از راه های ابراز علاقه به همسر خریدن کادو بدون دلیل است. حتما نباید چیزی گران قیمت باشد بلکه یک هدیه کوچک نیز او را به وجد می آورد و متوجه می شود که چقدر برایتان مهم است. همچنین سعی کنید همیشه از همسر خود تعریف کنید. شنیدن تعریف از سمت دیگران حس خوشایندی برای فرد دارد.

با همسرتان فیلم ببینید

گاهی اوقات فیلم های شبانه ببینید. خوراکی و تنقلات مورد علاقه ی همسرتان را تهیه کرده و در کنار هم یک فیلم عالی و جذاب ببینید.

مطلب پیشنهادی: چگونه جذب کردن همسر و راز دل بردن از همسر

اجازه ندهید عشقتان از بین برود

از اینکه با همسر خود صمیمی و خودمانی شوید مشکلی به وجود نمی آید. ولی اجازه ندهید رمانتیک بودن و عشق از رابطه شما کنار گذاشته شود. شاید نتوانید مثل اوایل زندگی اشتیاق زیادی داشته باشید ولی می توانید هر روز به همسر خود حس فوق العاده و خاص بودن را القا کرده تا در ابراز علاقه موفق بوده و زندگی مشترک موفقی داشته باشید.

گوشی خود را کنار بگذارید

یکی دیگر از روش های نشان دادن علاقه به همسر این است که وقتی در کنار هم هستید یا با هم به بیرون رفته اید از گوشی خود استفاده نکنید و تمام حواس خود را به همسرتان بدهید. استفاده زیاد از گوشی احساسات رمانتیک را از بین برده و برای طرف مقابل تان توهین آمیز قلمداد می شود.

فرستادن پیامک های عاشقانه و محبت آمیز

در روابط با همسرتان سعی کنید از متن های عاشقانه استفاده کنید چون این کار برای طرف مقابل شیرین و لذت بخش خواهد بود، و همچنین نشان میدهد که تا چه اندازه به یاد همسر خود هستید.

در روابط کلیشه ای نباشید

از کارهایی که بقیه انجام می دهند و می گویند رمانتیک است تقلید نکنید. اگر دوست ندارید شکلات، گل و یا شام گران قیمت را امتحان کنید نیازی نیس بالاجبار این کارها را انجام دهید. فکر کنید و برای این مورد وقت بگذارید و روشی را امتحان کنید که هر دو طرف از آن لذت کافی را ببرید. به علایق همسرتان توجه کنید بعد تصمیم بگیرید.

پختن غذای مورد علاقه ی همسر

یکی دیگر از روش های ابراز علاقه به همسر پختن غذای مورد علاقه ی اوست. غذا بیشتر از چیزی که فکر می کنید موثر است. چیزی بهتر از این وجود ندارد که وقتی خسته از سر کار برگشته ای با شام مورد علاقه ات مواجه شوی.

یکی از کارهای مشکل و سخت همسرتان را انجام دهید

شاید این موضوع خیلی عاشقانه و رمانتیک به نظر نرسد اما انجام یکی از کارهایی که همسرتان به انجام آن علاقه ای نداشته و برایش اعصاب خرد کن است، برای او می تواند بسیار خوشایند و جذاب باشد. مثلا گاهی اوقات می توانید بجای همسرتان ظرف ها را بشویید و او را از انجام دادن این کار تکراری خلاص کنید. احساس همسرتان را در انجام کارهایش زیر نظر بگیرید.

از بیرون شام سفارش دهید یا دو نفری برای شام بیرون بروید

اگر دست پخت خوبی ندارید می توانید از بیرون شام تهیه کنید و بهتر است از رستوران مورد علاقه اش این کار را انجام دهید. سفارش شام از بیرون و خوردن دو نفره آن زیر نور شمع بسیار عاشقانه و رمانتیک است. همچنین راحتی بیشتری نسبت به رستوران دارید. اما گاهی اوقات ممکن است زوجین به بیرون رفتن علاقه ی بیشتری داشته باشند پس در این صورت همسرتان را به رستوران مورد علاقه اش ببرید و یا او را به مکانی ببرید که فکر می کنید عاشقش خواهد شد.

صحبت کردن با هم

گاهی اوقات بعد از گذشت مدتی از زندگی مشترک ممکن است زوجین خیلی با هم مکالمه نداشته باشند و در طول روز زیاد صحبت نکنند شاید یکی از دلایل آن نداشتن حرف جدید باشد. برای حل این مشکل سعی کنید بیشتر صحبت کنید و در این کار استمرار داشته باشید گاهی اوقات مسائلی به میان می آید که قبلا در مورد آن اطلاعی نداشته اید.

مطالب مشابه را ببینید!