مجله تاپ‌ناز‌

عکس دخترانی کم سن و سال که به زور شوهر داده می شوند!

تصاویری از کودکان دختری که با اجبار به خانه بخت فرستاده می شوند

ازدواج های اجباری دختران کم سن و سال

دیده‌بان حقوق بشر در جدیدترین گزارش خود از بنگلادش خواسته، پیش‌نویس قانونی که سن ازدواج را به 16 سال کاهش می‌دهد، لغو کند و گام‌هایی جدی در راه مقابله با معضل ازدواج کودکان بردارد. گزارش دیده‌بان حقوق بشر حاکی از آن است که حدود 30 درصد از دختران بنگلادشی پیش از رسیدن به سن 15 سالگی به ازدواج واداشته می‌شوند. اگر چه ازدواج کودکان در این کشور از لحاظ قانونی ممنوع است اما بسیاری‌ با پرداخت رشوه تاریخ تولد ذکرشده در شناسنامه این دختران را تغییر می‌دهند تا بتوانند قصد خود را محقق کنند.

بنگلادش از جمله کشورهایی است که با توجه به فاجعه‌ها و سانحه‌های طبیعی پیاپی با معضل فقر دست‌ به ‌گریبان است و از آنجایی که دختران در خانواده‌های فقیر باری اقتصادی تلقی می‌شوند در سنین کم آنها را شوهر می‌دهند.

بر اساس تجربیات کارشناسان، قانون تحصیل اجباری در دوره‌های ابتدایی و متوسطه، دختران نوجوان را از خطر ازدواج زودهنگام در امان نگاه می‌دارد. “آلیسون جویس” عکاس گتی ایمیج در گزارشی مصور ازدواج کودکان بنگلادشی را مورد توجه قرار داده است.

عکس دخترانی کم سن و سال که به زور شوهر داده می شوند! عکس دخترانی کم سن و سال که به زور شوهر داده می شوند! عکس دخترانی کم سن و سال که به زور شوهر داده می شوند! عکس دخترانی کم سن و سال که به زور شوهر داده می شوند! عکس دخترانی کم سن و سال که به زور شوهر داده می شوند! عکس دخترانی کم سن و سال که به زور شوهر داده می شوند! عکس دخترانی کم سن و سال که به زور شوهر داده می شوند! عکس دخترانی کم سن و سال که به زور شوهر داده می شوند! عکس دخترانی کم سن و سال که به زور شوهر داده می شوند! عکس دخترانی کم سن و سال که به زور شوهر داده می شوند! عکس دخترانی کم سن و سال که به زور شوهر داده می شوند!

عکس های دختر کم سن و سال که ازدواج کردند

مطالب مشابه را ببینید!