مجله تاپ‌ناز‌

از بین بردن چربی شکم با خوراکی + 10 ماده غذایی برای چربی سوزی شکم

از بین بردن چربی شکم با خوراکی

از بین بردن چربی های شکم با خوراکی و مواد غذایی هم ممکن است. یکی از بدترین چربی های بدن که به سختی آب می شود، چربی اطراف ناحیه شکم است که تجمع این چربی می تواند باعث زشت شدن اندام شود. این چربی ها در ناحیه شکم تجمع پیدا می کنند، هم ظاهر را زشت می کنند و هم می توانند باعث بیماری های مختلف شوند و به همین دلیل باید برای از بین بردن چربی های شکم خیلی سریع اقدام کرد.

خیلی از افراد به دنبال روش هایی برای از بین بردن چربی های اضافه شکم هستند، به همین دلیل ورزش را شاید انتخاب کنند و شما باید این نکته را بدانید که برای خلاص شد از دست چربی های بد شکم و داشتن شکمی بدون چربی باید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید زیرا وقتی که تغذیه ای درست و سالم نداشته باشید، چربی های شما حتی ممکن است بیشتر هم شوند.

شکم و پهلوهای بیرون زده یکی از مشکلات بدی است که برای هر کسی چه مرد و چه زن ممکن است یک معضل به حساب آید، به همین جهت شما برای اینکه بدانید شکمتان دارای چربی است یا نه باید با استفاده از متر دور کمرتان را اندازه بگیرید، در موقع اندازه گیری باید سعی کنید بدن را شل بگیرید، سپس عدد به دست آمده را روی کاغذ یادداشت کنید، سپس دو بار با استفاده از متر دور باسن خود را اندازه گیری کنید و سپس عدد به دست آمده را با دور کمرتان مقایسه کنید، اگر دیدید که اندازه دور کمر شما بیشتر و یا هم اندازه دور باسن شما بود نشان دهنده این است که شما چربی شکمی زیادی دارید.

روش از بین بردن چربی های شکم با مواد غذایی

برای از بین بردن چربی ها و چربی سوزی شکم باید این روش ها را به دفت انجام دهید، البته در کنار این روش ها باید همزمان ورزش هم انجام دهید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

مصرف آب زغال اخته

شاید مصرف زغال اخته زیاد شایع نباشد ولی می توان گفت که یک نوشیدنی بسیار پرخاصیت برای چربی سوزی است زیرا خواص زیادی دارد. می توانید برای چربی سوزی شکم آب زغال اخته را بگیرید و روزی 1 لیوان از آن میل کنید و پس از مدتی اثرات شگفت انگیز آن را مشاهده کنید.

fat 1

خوردن سیب پخته

سیب بسیار فیبر دارد و جو میوه هایی است که باعث از بین بردن چربی شکم می شود. سیب به دلیل داشت فیبر یاد می تواند خاصیت سیر کنندگی زیادی داشته باشد. سیب دارای آهن است و به همین دلیل می توانید برای هضم هر چه بیشتر و بهتر غذای خود در وعده های غذایی تان ا سیب پخته استفاده کنید.

دمنوش چای قاصدک

دمنوش قاصدک مانند چای سبز دارای قدرت بالای چربی سوزی است، با این تفاوت که دمنوش گیاهی و دارویی قاصدک دارای حجم زیادی پتاسیم و ویتامین است، علاوه بر این مصرف روزانه دمنوش قاصدک می تواند به صورت کلی بدن شما را ا سموم پاکسازی کند.

بخوانید: این معجون را ساعت 8 صبح میل کنید تا چربی های شکم شما آب شود

استفاده از فلفل و زنجبیل

فلفل و زنجبیل هر دو جزو قوی ترین طهم دهنده های غذا هستند که برای از بین بردن چربی های شکم بسیار مفید هستند، به طور کل می توان گفت که هر دوی آنها به صورت شگفت انگیزی برای درمان چاقی شکم مناسب هستند.

مصرف کرفس و آب آن

کرفس جزو سبیجاتی است که کالری کمی دارد، بسیار فیبر دارد، سرشار از ویتامین سی است و کلسیم بالایی دارد که در سواندن چربی شکم هم می تواند بسبیار مفید عمل کند. این ماده غذایی در بدن ما می تواند چربی های شکم را ذوب کند، پس می توانید کرفس را در برنامه غذایی خود جا دهید.

از بین بردن چربی شکم با خوراکی

استفاده از سرکه سیب

یکی از بهترین نوشیدنی ها برای جربی سوزی، سرکه سیب است. نوشیدنی قدرتمند سرکه سیب تاثثر بالایی در سوخت و ساز بدن دارد و باعث می شود سیستم گوارشی به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام دهد. برای مصرف سرکه سیب می توانید روزی 1 قاشق غذاخوری سرکه سیب را با 1 لیوان آب مخلوط کنید و میل کنید.

استفاده از چای سبز

یکی از نوشیدنی های مفید که برای از بین بردن چریی های شکم مناسب است چای سب است، تقریبا همه افراد می دانند که چای سب چه خواص شگفت انگیزی دارد، ولی چای سب به دلیل اینکه دارای آنتی اکسیدان های مفید است می تواند بدن را چند ساعت سیر نگه دارد، اگر به دنبال روشی طبیعی و سودمند برای رفع چربی های شکم هستید می توانید از چای سبز استفاده کنید.

استفاده از لیمو و عسل

یکی از مواد خوراکی بسیار سودمند برای رفع چربی شکم آب لیمو و عسل است و شما برای تهیه آن کافی است چند عدد لیمو تازه را آب بگیرید و با 1 قاشق غذاخوری ترکیب کنید و سپس در آخر کمی آب به آن اضافه کنید سپس این نوشیدنی را هر رو صبح قبل از خوردن صبحانه نوش جان نمایید.

مصرف کدو سبز

کدو سب بسیار سالم و غنی است و به دلیل داشتن فیبر یاد باعث لاغری شما و کاهش وزن می شود. فیبر موجود در کدو سب می تواند شما را برای مدتی سیر نکه دارد. برای بهره بردن ا خواص کدو سبز باید آن را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا کل چربی های ناحیه شکم شما از بین برود. برای استفاده از آن می توانید آب آن را مصرف کنید و یا به صورت خام میل کنید.

از بین بردن چربی شکم با خوراکی

مصرف آب جعفری

جعفری یکی از بهترین سبیحاتی است که می تواند در چربی سوزی شکم دخالت داشته باشد، سبزی جعفری یکی ا سبزیجات مفید است که ممکن است خیلی از افراد به آن توجهی نداشته باشند در صورتی که آب جعفری یکی از چربی سوزترین نوشیدنی هایی است که باعث رفع چربی شکم می شود.

نکات مهم برای آب کردن چربی های شکم

  • مصرف پروتئین خود را بالا ببرید.
  • به اندازه لازم به استراحت بپردازید زیرا نداشتن خواب کافی خود از دلایل چاقی می باشد.
  • در غذا هایتان بیشتر از ادویه جات استفاده کنید.
  • مصرف شکر، قند، شیرینی جات را از برنامه غذایی خود خارج کنید.
  • استفاده از، کربوهیدارت مانند نان، برنج، سیب زمینی و … را به حداقل برسانید.
  • سبزیجات بیشتری را به برنامه غذایی خود اضافه نمایید.
  • انجام ورزش های شکمی را فراموش نکنید.
  • برای هر وعده غذایی خود برنامه ریزی داشته باشید تا به صحیح ترین روش غذا بخورید.
  • سعی کنید در طول روز آب بیشتری بنوشید.
  • دویدن و پیاده روی را فراموش نکنید.
  • از وزنه های سنگین برای تمرین استفاده نمایید.

با مصرف صحیح مواد غذایی بالا می توانید در مدت زمانی کوتاه چربی سوزی کنید و چربی های شکم را به حداقل برسانید.

مطلب پیشنهادی: چربی شکم را با 5 نوشیدنی نابود کنید!

مطالب مشابه را ببینید!