مجله تاپ‌ناز‌

از بین بردن چین و چروک صورت بدون تزریق بوتاکس

بدون انجام تزریق بوتاکس صورتی صاف و بدون چین و چروک داشته باشید

اما و اگر در مورد تاثیرات مثبت و منفی بوتاکس فراوان است و در این میان، محققان می‌گویند برای کند کردن روند پیری پوست و چروک نشدن صورت‌تان می‌توانید شکلک‌های بانمکی را دربیاورید. از نظر آنها اگر هر روز این حرکات به ظاهر عجیب را انجام دهید، خود به خود پوست‌تان بالا کشیده می‌شود و چروکی در آن باقی نمی‌ماند.

1. پوست چانه‌تان را به این شکل بالا بکشید و حالتی شبیه به نگاه کردن به بالاترین نقطه آسمان را به خود بگیرید. دست‌های‌تان را هم زیر گردن‌تان بگذارید و وانمود کنید که با وجود بالا کشیده شدن پوست‌تان، خودتان با دست پوست گردن را پایین می‌کشید.

از بین بردن چین و چروک صورت بدون تزریق بوتاکس

رفع چین و چروک صورت

2. برای بالا کشیدن عضلات گونه‌تان، همین‌طور بخندید و با دو انگشت‌تان سعی کنید خط خنده را در صورت خود ادامه دهید.

رفع چین و چروک صورت بدون بوتاکس

رفع چین و چروک صورت بدون بوتاکس

3. تصور کنید مثل بازیگر فیلم بایسیکل‌ران نمی‌توانید چشم‌های‌تان را باز نگه دارید و باید به این شکل با انگشتان‌تان پلک خود را بالا بکشید. به حالت انگشت‌ها دقت کنید و درست به همین صورت فیگور بگیرید.

رفع چین و چروک صورت

برطرف کردن چین وچروک صورت

4. برای اینکه جریان خون را در صورت‌تان بیشتر کنید، این حرکت را انجام دهید. لبه بالای گوش‌تان را با انگشتان خود به همین شکل بگیرید و کمی بکشید.

رفع چین و چروک صورت بدون بوتاکس

کند کردن روند پیری پوست

5. این لبخند نیشخندگونه را وقتی به این شکل با انگشتان‌تان ادامه می‌دهید از چروک شدن اطراف دهان و چشم‌های‌تان جلوگیری می‌کنید.

رفع چین و چروک صورت

چروک نشدن صورت‌

مطالب مشابه را ببینید!