مجله تاپ‌ناز‌

اسامی بازیگران سریال آخر خط + بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال

سریال آخر خط

در این بخش اطلاعاتی در مورد سریال آخر خط را می خوانید. این سریال یکی از مجموعه های کمدی جدید است که در ادامه بیوگرافی بازیگران و عکس های سریال را قرار داده ایم.

داستان سریال و بیوگرافی بازیگران سریال آخر خط

سریال آخر خط مجموعه جدید در ژانر کمدی است که از دی ماه امسال پخش آن شروع می شود. این سریال به کارگردان علیرضا مسعودی در شهر تهران فیلمبرداری شده است و البته قسمت هایی از این سریال در کشور لبنان ضبط شده است.

سریال آخر خط

داستان سریال

سریال آخر به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی دارای موضوع کمدی است و در مورد دو پسر خاله است که بسیار شر هستند. این دو شرور باعث به ستوه آمدن خانواده هایشان شده اند. این دو پسر خاله به دلیل انجام جرم به زندان می افتند و از آنجا تصمیم به مهاجرت می گیرند و می خواهند از کشور بروند که … .

علیرضا مسعودی نویسنده و فیلمنامه نیوس مجموعه های طنز کارش را با نوشتن متن های چند ایتم از برنامه ساعت خوش در سال 1374 فعالیتش را شروع کرد و در طول این سال ها داستان و فیلم نامه سریال هایی مانند یک و نیم هفته،کوچه اقاقیا و بخش هایی از آقا و خانم سنگی را نوشته است.

سریال آخر خط

اسامی بازیگران سریال

در سریال آخر خط بازیگرانی همچون شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، عباس جمشیدی فر، امیر نوری، کمند امیرسلیمانی، اشکان اشتیاق، رضا ایرانشهر، علی صبوری، داریوش سلیمی، بیژن پیشدادی، سید رضا حسینی، فاطمه امینی، مجید شهریاری، امیر غفارمنش، مهسا باقری، مهران رجبی، فریده سپاه منصور و تعدادی از هنرمندان سوری و لبنانی ایفای نقش می کنند.

سریال آخر خط

زمان پخش سریال و تعداد قسمت های آن

سریال آخر خط که یکی از مجموعه های جدید است برای پخش در شبکه سوم سیما در نظر گرفته  شده است. سریال آخر خط پس از پخش سریال وارش از شبکه سه پخش می شود.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علیرضا مسعودی در 30 قسمت تهیه شده است.

 

بیوگرافی بازیگران سریال آخر خط

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال جدید آخر خط را می خوانید.

 

بیوگرافی شهین تسلیمی

شهین تسلیمی متولد سال 1334 در خشکرود، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. شهین تسلیمی در جوانی تئاتر بازی می‌کرده است و همچنین در رادیو هم تست صدا داده و قبول شده بود اما به علت مخالفت خانواده هر دو را رها کرد. اولین حضور او در جلوی دوربین به سریال باغ مظفر بر می‌گردد.

سریال آخر خط

 

بیوگرافی محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی متولد 25 اردیبهشت سال 1352 در چابهار است او بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر، صدا پیشه و خواننده ایرانی است. او به دلیل تقش های کمدی که در سریال های تلویزیونی به کارگردانی مهران مدیری ایفای نقش کرده است به شهرت رسیده است.

سریال آخر خط

 

بیوگرافی عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی فر بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر و متولد سال 1359 در تهران می باشد. جمشیدی فر متاهل است و نام همسر او فریبا امینیان است. عباس جمشیدی فر دیپلم کامپیوتر دارد و در کلاس های بازیگری شرکت کرده است و وارد این عرصه شده است. او از کودکی به بازیگری علاقه داشته است.

سریال آخر خط

 

بیوگرافی امیر نوری

بازیگر سینما و تلویزیون و کمدین امیر نوری در تاریخ ۶ شهریور ماه سال ۱۳۶۳ در شهر تهران چشم به جهان گشود

پدر امیر نوری کارمند شرکت واحد و مدارش خانه دار است و سه خواهر دارد که خودش تک پسر و آخرین فرزند خانواده است

امیر نوری همچنین مدرک تحصیلی دیپلم دارد و سنین نوجوانی به دنیای بازیگری وارد شد

امیر نوری بازیگری را از سن ۹ سالگی آغاز نموده و وقتی مشغول فوتبال بازی کردن بوده است توسط یک کارگردان به نام فریدون حسن پور کشف شده و به دنیای بازیگری وارد شده است

امیر نوری بازیگری در تلویزیون را در سال ۸۰ و با بازی در سریال یادداشت های کودکی شروع نمود و همچنین بازیگری در سینما را در سال ۷۸ با بازی در فیلم دارا و ندار  آغاز نموده است ولی شهرت وی بیشتر برای بازی در سریال فاقد شرح بوده هست

این بازیگر طنز و کمدی همچنین غیر از بازیگری در عرصه رستوران داری هم فعالیت دارد و عضو فوتبال و والیبال تیم هنرمندان کشورمان ایران هست

سریال آخر خط

 

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

کمند امیر سلیمانی، بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1376 می‌باشد. کمند امیر سلیمانی در سریال هایی مانند پدر سالار، همسایه ها و هوش سیاه بازی کرده است.

سریال آخر خط

 

بیوگرافی امیر غفارمنش

امیر غفارمنش ۶ اردیبهشت سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد و فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز نمود. پس از آنتوسط آقایان محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه یافت و در سریالهای مختلف تلویزیونی از جمله: ساعت خوش، سیب خنده، قصه های شبانه، همسایه ها، چشم براه، دنیای شیرین، جادوی مهتاب، هفت گنج و رستوران خانوادگی به ایفای نقش پرداخت. او حضور در سینما را با فیلم خانه ای روی آب ساخته بهمن فرمان آرا تجربه کرد..وی متاهل است ومرحوم پوپک گلدره نیز همسر سابق وی بوده

سریال آخر خط

 

بیوگرافی مهسا باقری

مهسا باقری بازیگر زن تئاتر و تلویزیون متولد 8 آذر ماه 1368 در تهران می باشد و 28 سال سن دارد. وی با حضور در سریال آسپرین به کارگردانی فرهاد نجفی به خوبی دیده شود و بعد از آن نیز در سریال علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم نیز در نقش سرو حضور دارد. وی ازدواج کرده است و متاهل می باشد.

سریال آخر خط

مطالب مشابه را ببینید!