مجله تاپ‌ناز‌

دختران جوان برای داشتن استایل جذاب چه مواردی را رعایت می کنند؟

دختران جوان برای داشتن استایل جذاب چه مواردی را رعایت می کنند؟

دختران همیشه به دنبال ایده‌های نو هستند، اگر ایده نداشته باشند خلق می‌کنند. هر دختری با توجه به خصوصیات اخلاقی و شخصیت خود استایل و پوشش مناسب خود را تعیین می‌کند. عوامل زیادی در پوشش لباس شما می‌توانند تاثیرگذار باشند. مکان و موقعیتی که می‌خواهید در آن حضور داشته باشید، فرم و سایز بدن، سن و موقعیت اجتماعی و حتی فصل سال می‌توانند همگی در نوع پوشش شما تاثیر داشته باشند. در این مطلب با ما همراه باشید تا با یکسری ایده‌های خاص و جذاب مناسب استایل دخترانه، اطلاعات شما را تکمیل کنیم.

فرم و استایل بدن

برای بهترین انتخاب، باید با ظاهر و استایل کلی اندام خود آشنا باشید، هنگام انتخاب لباس توجه به فرم و اندام بسیار حائز اهمیت است. بطورکلی فرم و اندام بدن به 7 دسته‌ تقسیم می‌شوند؛

  • اندام الماسی: در این تیپ اندامی، پاها و بازوها خوش ترکیب و کشیده هستند.
  • اندام گلابی : افرادی که این تیپ اندامی را دارند، دارای پایین تنه‌های درشت‌تری نسبت به بالا تنه‌شان هستند.
  • اندام آبنبات چوبی: در اینگونه اندام‌ها، چربی‌ها در قسمت‌های سینه و بالای شکم تجمع یافته و پاها لاغر هستند.
  • اندام مستطیلی: در این فرم بدن، عرض قسمت بالاتنه، پایین تنه و کمر به یک اندازه می‌باشند.
  • اندام سیبی شکل یا گرد: به دلیل فاصله کوتاه کمر تا سینه به این نام شهرت دارند.
  • اندام مثلث وارونه: در این فرم بدن، عرض بالاتنه زیاد و عرض پایین تنه کم است.
  • فرم ساعت شنی: در این تیپ اندامی، عرض قسمت بالاتنه و پایین تنه به یک اندازه است و عموما در قسمت کمر باریک می شود.

مد خودتان را بسازید

دختران جوان برای داشتن استایل جذاب چه مواردی را رعایت می کنند؟

امروزه در فضای مجازی شاهد مدهای جدید و بسیار متفاوتی هستیم که ایده‌های جذاب و گاهی عجیب و غریب، دارند. الزاما خوش تیپ بودن پیرو مد و فشن بودن نیست. اگر شما بتوانید یک انتخاب درست و هماهنگ با اندام و رنگ پوست خود داشته باشید. در واقع بهترین بهره را از دنیای مد و فشن برده‌اید. این هنر شماست که مناسب‌ترین مدل را برای استایل خود انتخاب کنید.

اکسسوری اضافه کنید

در دنیای پر از خلاقیت و تنوعی که داریم، یک تیپ و استایل جذاب بدون استفاده از اکسسوری‌های مختلف کامل نمی‌شود. تمام دختران جوان و اهل مد بعد از انتخاب لباس حتما به سراغ اکسسورهای جذاب جعبه جواهرات خود می‌روند تا بتوانند از بین زیورآلاتی مانند انواع مدل‌های گوشواره جذاب وگردنبند و سایر زیورآلات خود، مناسب ترین گزینه را برای ست کردن با لباس‌شان انتخاب کنند.

انتخاب رنگ مناسب

در هنگام ست کردن لباس حرفه‌ای عمل کنید و به هارمونی رنگ‌ها و قابلیت ست شدن آن‌ها با یکدیگر بسیار دقت نمائید.

استایل کژوال مناسب دختران جوان

پوشش کژوال برای افرادی است که به دنبال استفاده از تجملات نیستند و سادگی و راحتی را در اولویت قرار می‌دهند. این استایل برای پوشش‌های روزمره مانند دانشگاه و سرکار بسیار مناسب هستند.

از چرم قافل نشوید

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌تواند به جذابیت استایل شما کمک کند استفاده از کیف و کفش مناسب و ست با پوشش‌تان است. جدای کیف و کفش چرم که می‌تواند زیبایی ظاهر شما را دو صد چندان کند. استفاده از اکسسوری‌های چرمی مانند دستبندهای چرم و طلا اسپرت نیز می‌تواند جذابیت ظاهر شما را بیشتر کند. اگر برای خرید مطمئن طلا به صورت آنلاین دچارتردید هستید، به راحتی می‌توانید به گالری‌های معتبر مانند روبی گالری مراجعه کرده و انواع مدل‌ها و طرح‌های زیبا و جذاب را بررسی و خریداری نمائید.

کلام آخر

دختران جوان برای داشتن یک استایل جذاب، نیازی به الگو برداری ندارند، چرا که هر کدام می‌توانند با بهره گرفتن از یکسری اطلاعات شخصی و استفاده از اکسسوری‌های جذاب جعبه جواهرات خود، مانند انوع پیرسینگ بینی و مدل‌های گوشواره جذاب مورد علاقه‌شان، بهترین ست لباس را تهیه نمایند.

مطالب مشابه را ببینید!