مجله تاپ‌ناز‌

راهنمای انتخاب اقامتگاه مناسب در وان ترکیه

شهر وان یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه است که جاذبه‌های دیدنی فراوانی دارد و به دلیل نزدیک بودن به مرز ایران به یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان تبدیل شده است. گردشگران ایرانی برای سفر به وان ترکیه به هزینه بالایی نیاز ندارند.‌ نکته مهمی که گردشگران قبل از سفر به وان حتما باید به آن توجه داشته باشند؛ انتخاب یک اقامتگاه مناسب در وان ترکیه است. مسافران با رزرو بهترین هتل وان می‌توانند، سفر لذت بخش و خاطره انگیزی را تجربه کنند و از امکانات متنوعی بهره‌مند شوند. در این مطلب قصد داریم درباره رزرو هتل وان و نحوه انتخاب مناسب‌‌ترین هتل از بین هتل‌های لوکس یا اقتصادی این شهر صحبت کنیم.

راهنمای انتخاب اقامتگاه مناسب در وان ترکیه

بهترین زمان برای رزرو هتل وان چه زمانی است؟

به افرادی که قصد دارند به شهر وان ترکیه سفر کنند، توصیه می‌شود که قبل از سفر برای انتخاب اقامتگاه خود اقدام کنند و رزرو هتل وان را از طریق سایت‌‌های معتبر به صورت آنلاین انجام دهند. گردشگران با انجام این کار می‌توانند در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنند‌. در صورتی که هتل موردنظر خود را قبل از سفر رزرو نکنید، پس از رسیدن به مقصد مجبورید که هزینه‌‌های بسیار زیادی را صرف اقامت در یکی از هتل ‌های شهر وان کنند. از مرجع معتبری مانند فلای تودی، گردشگران با توجه به بودجه‌‌ای که در اختیار دارند، می توانند از بین هتل ‌‌های شهر وان هتلی را که توانایی مالی پرداخت هزینه‌های آن را داشته باشند، انتخاب کنند.

بهترین هتل وان از نظر مسافران

از بین تعداد زیادی از هتل‌های موجود در شهر وان ترکیه، بعضی از هتل‌ها با ارائه خدمات باکیفیت به مسافران و جلب رضایت آن‌ها طرفداران بیشتری دارند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

هتل پنج ستاره دابل تری بای هیلتون

یکی از هتل‌ های بسیار محبوب و پرطرفدار وان که با خدمات فوق‌العاده و میزبانی منحصر به فرد و شایسته به عنوان محبوب‌ترین و بهترین هتل وان شناخته می‌شود، هتل پنج ستاره دابل تری بای هیلتون (DoubleTree by Hilton Hotel Van) نام دارد. این هتل مدرن و لوکس به دریاچه زیبای وان بسیار نزدیک است و فضای داخلی زیبا و مجللی دارد. در اتاق‌های هتل دابل تری بای هیلتون امکاناتی مانند تلویزیون، مبلمان شیک و مدرن،‌ سیستم تهویه مطبوع، حمام، میز آرایش، چای‌ساز و … وجود دارد تا مسافران از رفاه کامل برخوردار باشند. پنجره اتاق‌‌های هتل به سمت دریاچه زیبا و طبیعی وان باز می‌شود. از امکانات دیگر دابل تری بای هیلتون می‌توان به باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، رستورانی با غذاهای دریایی، بین‌المللی، ایرانی و محلی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی و … اشاره کرد.

راهنمای انتخاب اقامتگاه مناسب در وان ترکیه

هتل پنج ستاره الیت ورد وان

یکی دیگر از هتل‌‌های محبوب و پرطرفدار وان که فاصله کمی با دریاچه وان دارد و به عنوان یک هتل پنج ستاره لوکس از دیدگاه برخی از گردشگران به عنوان بهترین هتل وان شناخته می‌شود، هتل الیت ورد وان (Elite World Hotel) نام دارد. سبک معماری این هتل تجملاتی و لوکس، سبک نئوکلاسیک است و از نظر زیبایی و شکوه حرف‌‌های زیادی برای گفتن دارد. اتاق‌های هتل نیز دقیقا مانند نمای خارجی آن جذابیت و زیبایی‌های خاص خود را دارند و با مبلمان مدرن، تلویزیون ال سی دی، مینی بار، سیستم‌‌های تهویه مطبوع، چای‌ساز، وای فای رایگان و اینترنت پرسرعت، حمام، صندوق امانات و … مجهز شده‌اند. از امکانات دیگر هتل الیت ورد وان می‌توان به رستوران مجهز، مرکز اسپا برای ماساژ، بوفه صبحانه، سونا، استخر، جکوزی، پارکینگ رایگان، آرایشگاه، باشگاه بدنسازی، سوئیت‌‌های مجلل و … اشاره کرد.

هتل سه ستاره رویال برک وان

راهنمای انتخاب اقامتگاه مناسب در وان ترکیه

اگر از گردشگرانی که هتل رویال برک وان را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کرده‌اند؛ بپرسید بهترین هتل وان کدام هتل است، قطعا هتل رویال برک وان (Royal Berk Hotel) را به شما معرفی خواهند کرد. این هتل نیز با ارائه خدمات باکیفیت و کامل توانسته به یکی از محبوب‌ترین هتل ‌های وان تبدیل شود.

نزدیکی به موزه و مسجد جامع، ارائه وای فای رایگان، اتاق‌هایی مجهز به تلویزیون، مبلمان، حمام و سایر امکانات، وجود استخر، سونا و جکوزی، رستوران‌هایی با بهترین غذاها، سالن بیلیارد، نمازخانه، باشگاه بدنسازی، امکان بازی در زمین تنیس هتل، برخورد خوب و مناسب پرسنل با مسافران، دسترسی راحت به جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید وان از طریق اقامت در این هتل از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل رویال برک وان محسوب می‌شوند.

 هتل ‌های اقتصادی و ارزان وان ‌

  • هتل دیمت پارک (Dimet Park Hotel)
  • هتل رنسانس (Ronesans Life Hotel)
  • هتل کامفورت سوئیت وان (Comfort Suite Hotel Van)
  • هتل دوسکو (Hotel Dosco)
  • هتل یاقوت (Yakut Hotel)

رزرو آنلاین هتل های وان در فلای تودی

در این مطلب سعی کردیم محبوب‌ترین و بهترین هتل‌های شهر وان ترکیه از نظر گردشگران و همچنین هتل‌‌های ارزان و اقتصادی این شهر را معرفی کنیم. گردشگران قبل از سفر به وان می‌توانند به سایت معتبر فلای تودی مراجعه کنند و پس از مقایسه قیمت‌ها، مناسب‌ترین هتل را به عنوان اقامتگاه انتخاب و رزرو کنند‌.

در هنگام جستجوی هتل وان در سایت فلای تودی اطلاعاتی مانند خدمات و امکانات هتل، عکس هتل و قیمت هتل برای کاربران به نمایش در می‌آید تا به راحتی بتوانند هتل‌ها را با هم مقایسه کنند‌. در این سایت امکان رزرو بلیط هواپیما و دریافت بیمه مسافرتی با بهترین قیمت نیز وجود دارد. فلای تودی مرجع خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته باکیفیت ترین خدمات سفر را در اختیار شما قرار می دهد.

مطالب مشابه را ببینید!