مجله تاپ‌ناز‌

چطور در تهران اقامت ارزان داشته باشیم؟

تهران شهر ارزانی نیست و بسیاری مسافران ترجیح می‌دهند تا به شهرهای دیگری سفر کنند تا تهران! اما با وجود بوتیک هتل، هاستل و مهمانسراها که به تعدادشان اضافه شده، سفر تهران هم ارزان‌تر تمام می‌‌شود. در ادامه‌ی این مطلب با دو مهمانسرای باکیفیت و خوب از نظر مسافران آشنا خواهید شد و از روش رزرو آنلاین هتل‌های تهران با بهترین قیمت برایتان خواهیم گفت.

چطور در تهران اقامت ارزان داشته باشیم؟

مهمانسرا کرگدن تهران

یکی از بناهای قدیمی تهران که این‌روزها از مسافران پذیرایی می‌کند، مهمانسرای کرگدن در خیابان کریم‌خان است. فضای زیبا و دنج، حیاط باصفا و قدیمی، و اتاق‌های جمع و جور و صمیمی، برخی از مواردی‌ست که اقامت مهمانان را به‌یادماندنی‌تر می‌کند. در مهمانسرا کرگدن تهران اتاق‌هایی با ظرفیت 2 و 3 نفره را می‌توان رزرو کرد و اقامتی مقرون به صرفه را در تهران داشت. امکاناتی مانند رستوران، اینترنت و صندوق امانات هم در مهمانسرا کرگدن در دسترس شما قرار خواهد گرفت. موقعیت مکانی خوب مهمانسرا و دسترسی ایده‌آل به میدان هفت‌تیر و خیابان ولیعصر و مراکز خرید و رستوران‌های تهران هم به مزایای کرگدن اضافه کرده.

مهمانسرا حراتیج تهران

یکی دیگر از هتل‌های ارزان تهران، مهمانسرا حراتیج است. این مهمانسرا هم موقعیت مکانی خوبی در تهران دارد، و هم فضایی صمیمی و راحت برای مسافران فراهم کرده. مهمانسرا حراتیج تهران به گفته‌ی بسیاری از مهمانانش محلی شاد و دوست‌داشتنی برای معاشرت و گپ و گفت با دیگر گردشگران است. از امکانات و خدمات مهمانسرا حراتیج به حیاط نقلی و آشپزخانه عمومی می‌توان اشاره کرد. از اتاق‌های 1 و 2 تخته اکونومی و سنتی، تا اتاق‌های 3، 4 و 10 نفره را می‌توان رزرو کرد. از مهمانسرا حراتیج تا برخی از جاذبه‌های تهران مانند عمارت مسعودیه، کاخ گلستان، خیابان سی تیر و بازار تهران فاصله زیادی ندارید.

رزرو هتل در تهران

در بسیاری از روزهای سال امکان رزرو آنلاین هتل‌های تهران با بهترین قیمت و بیشترین تخفیف از اسنپ‌تریپ امکان‌پذیر است. اسنپ‌تریپ تنوع بالایی از هتل و اقامتگاه‌ها را در بسیاری از شهرهای ایران دارد. هتل‌های تهران را می‌توانید از نظر قیمت، کیفیت خدمات و امکانات، تمیزی، موقعیت مکانی و نظرات کاربران با یکدیگر مقایسه و بهترین را انتخاب کنید. مراحل رزرو آنلاین هتل تهران سریع و راحت انجام می‌شود. با عضویت در خبرنامه اسنپ‌تریپ به سرعت از تخفیف و کمپین‌های رزرو هتل، بلیط هواپیما و اتوبوس مطلع خواهید شد. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته در دسترس شماست.

مطالب مشابه را ببینید!