مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی الناز گلرخ و همسر حمید فدایی + عکس و در مورد کلیپ جنجالی و زندگی شخصی و هنری

الناز گلرخ

در این بخش بیوگرافی الناز گلرخ و همسرش حمید فدایی را آماده کرده ایم. این روزها با انتشار موزیک ویدیوی JUST FOLLOW ME بسیار جنجالی شده اند و بیشترین دیسلایک ها را دریافت کرده اند. در ادامه عکس و بیوگرافی الناز گلرخ و همسرش را می خوانید.

بیوگرافی الناز گلرخ

الناز گلرخ متولد 19 اسفند ماه سال 1364 در تهران است او مدل و یکی از به اصطلاح شاخ های مجازی است. او در زمینه طراحی و گرافیک مدرک گرفته است و دو خواهر هم دارد.

الناز گلرخ که یکی از دختران زیبای ایرانی است حالا یکی از اینفلوئنسرهای معروف در اینستاگرام است که با مدلینگ هم کسب درآمد کرده است. او دارای دنبال کننده میلیونی در اینستاگرام است.

الناز گلرخ

ازدواج و همسر الناز گلرخ

الناز گلرخ سالها است که با فردی به نام حمید فدایی ازدواج کرده است و متاهل است.

الناز گلرخ

شباهت به آریانا گراندی

الناز گلرخ بسیار به خواننده معروف آریانا گراندی شبیه است ولی از او چند سال بزرگتر است.

الناز گلرخ

علاقه به آرایشگری

الناز گلرخ به آرایش و آرایشگری بسیار علاقه دارد و از همان سنین جوانی استعداد خود را کشف کرد و به دنبال هدفش رفت. در سن 20 سالگی سالن زیبایی در تهران تاسیس کرد و از همانجا کار خود را گسترش داد و با بازیگران معروف مانند مهناز افشار، سحر دولتشاهی و طناز طباطبایی همکاری داشته است.

الناز گلرخ

جراحی زیبایی

الناز گلرخ ادعا می کند که تا به حال هیچ نوع عمل جراحی زیبایی انجام نداده است و فقط با میکاپ چهره اش را زیبا می کند.

الناز گلرخ

انتشار کلیپ جنجالی

الناز گلرخ به همراه همسرش موزیک ویدیو با نام JUST FOLLOW ME را در یوتیوب منتشر کرد که سوژه کاربران در فضای مجازی شد. این موزیک بقدری بی محتوا بود که سیلی از انبوه دیس لایکها به سوی این ویدیو روانه شد و کاربران با این کلیپ بسیار شوخی کردند.

الناز گلرخ

بیوگرافی حمید فدایی همسر الناز گلرخ

حمید فدایی مدل ایرانی مقیم امارات متحده عربی است و متولد تیر سال 1366 است و مدرک کارشناسی عمران دارد. او مدل است و در حرفه عکاسی هم فعالیت داشته است.

به دلیل تعداد زیاد دنبال کننده های زیادی که در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام دارد یکی از شاخ های مجازی شناخته می شود. او حرفه مدلینگ را از سال 1387 و وقتی که 20 سال داشت شروع کرد. او با برند شنل، تام فورد و دی اند جی همکاری داشته است.

الناز گلرخ

قد و وزن حمید فدایی

حمید فدایی 185 سانتی متر قد و 75 کیلوگرم وزن دارد. رنگ مو و چشم های او قهوه ای است. او اهل ورزش است و سیگار نمی کشد.

الناز گلرخ

منبع: Instagram

مطالب مشابه را ببینید!