مجله تاپ‌ناز‌

انتخاب تشک خواب طبی مناسب رویا

هر برندی معمولا برای جامعه هدف خودش تشک تولید می‌کند. به همین دلیل دقیقا نمی‌توان مارک خاصی را به عنوان بهترین مارک در تولید کالای خواب و قیمت تشک طبی، تشک رویا ، تشک خوشخواب و… انتخاب کرد. در هنگام خرید، مشاور می‌تواند پس از پرسیدن سن، وزن، عادت‌های خواب، میزان رضایت شما از تشک‌های قبلی و بودجه، بهترین انتخاب ممکن را به شما ارائه دهد. در ادامه قصد داریم اطلاعاتی را در زمینه انتخاب تشک مناسب در اختیار شما قرار دهیم در نتیجه خواندن این مقاله را از دست ندهید.

انتخاب تشک خواب طبی مناسب رویا

 

فنرهای منفصل یا پاکتی و فنرهای متصل یا بانل

یکی از مواد اولیه پرکاربرد در وسط تشک، لایه فنر می‌باشد. فنرها از دیرباز در ساخت انواع تشک‌ها اعم از قیمت تشک طبی ، تشک رویا ، تشک خوشخواب و… مورد استفاده قرار می‌گرفتند. فنرهای متصل که با نام فنرهای بانل نیز شناخته می‌شوند نخستین شکل این فنرها هستند. این فنرها اگر ضخیم‌تر و نزدیک به هم باشند بیشتر عمر می‌کنند و قیمت تشک طبی فنری را به وجود می‌آورند. همچنین برای تولید تشک فنری از نوع ضعیف‌تر این فنرها استفاده می‌شود که حالتی نرم‌تر و فنری‌تر را در تشک ایجاد می‌کند.

از طرفی دیگر نسل‌های جدید فنر از نوع پاکتی می‌باشد، فنرهایی که در سال‌های اخیر رضایت عمومی را به همراه داشته و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. فنرهای منفصل حس بهتری را در شما ایجاد می‌کنند و تشک طبی فنری را برای شما می‌سازد که حرکت‌های آزاردهنده را حذف می‌کند. در تشک‌های دونفره فنرهای منفصل بیشتر احساس می‌شود زیرا با تکان خوردن نفر کناری شما متوجه چیزی نخواهید شد.

اگر به دنبال تشک رویا سفت هستید بهتر است از تشک‌های بدون فنر استفاده کنید. ما به شما تشک‌های تمام اسفنجی یا تشک‌های ریباندی را پیشنهاد می‌کنیم، این نوع تشک‌ها در بخش قیمت تشک طبی قرار گرفته‌اند.

فنرهای منفصل 7zone و یا همان هفت منطقه‌ای، شامل تشکی با ۷ منطقه شکل متفاوت از فنر می‌باشد که از تغییر شکل تشک و گود افتادن آن در دراز مدت جلوگیری می‌کند و باعث ایجاد بستر خوابی استاندارد می‌شود، بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای خرید تشک خوشخواب می‌باشد. تشک زافیرو، تشک پروکنت پیر گاردین و تشک‌های فنر منفصل بست از این نوع هستند.

فنرهای منفصل حلزونی که در ساخت تشک‌های آئورا پیر گاردین و فول مموری یرن مورد استفاده قرار گرفته است، فنرهایی یکی در میان بلند و کوتاه هستند که باعث پر شدن گودی کمر می شوند.

 

تشک‌های ترکیبی

ترکیب لایه‌های مختلف، تشک‌هایی با درجه نرمی‌های متفاوتی می‌سازد، در نتیجه از این خاصیت در تولید مارک‌های مختلف تشک استفاده می‌شود و تشک‌های گوناگونی با توجه به نیاز مشتری روانه بازار می‌گردد. در ادامه به چند نمونه از این تشک‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

تشک ترکیبی مموری فوم و فنر منفصل

این ترکیب‌ که بسیار مرسوم است شامل لایه مموری نرم و خاص و فنرهای منفصلی می‌شود که در شکل‌گیری کودی کمر کمک شایانی می‌کنند، این ترکیب معمولا باعث ایجاد تشک طبی فنری نرمی می‌شود. از این نمونه تشک‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تشک الترا ۲ رویا، تشک‌های کلاس خوشخواب، تشک فول مموری برن، تشک استلا پیر گاردین، تشک لاوین میترا، تشک ویس پاکت ویستر و…

 

تشک ترکیبی مموری فوم و تزریق فوم در فنر

تشک‌های طبی که به منظور کاهش دردهای کمر مورد استفاده قرار می‌گیرند باید دارای هسته‌ای سفت‌تر باشند تا مانند فنر بالا و پایین نروند. در نتیجه لایه تزریق فوم بدین منظور استفاده می‌شود و مموری فوم روی این لایه تا ۳ سانت حالت نرمی مناسبی را به خود می‌گیرد و کم کم زیر آن سفت می‌شود. قیمت تشک طبی دنلپ مدل سنسیشن، بامبو و… از این نوع هستند.

 

تشک پد دار با فنرهای متصل

این ترکیب سال‌های زیادی است که مورد استقبال دوستداران تشک‌های طبی فنری پد دار قرار گرفته است. این پد هم کالای خواب را زیباتر می‌سازد و هم باعث ایجاد حس بهتری به دلیل نرمی روی فنر می‌شود. از این نوع می‌توان به تشک فرست کلاس خوشخواب، تشک پد دار رویال، تشک‌های پد دار اونر و… اشاره کرد.

 

تشک سفارشی

اگر تشک مدنظر شما در بین تشک‌های معرفی شده برندهای مختلف نباشد، می‌توانید تشک رویا ، تشک خوشخواب و یا هر نوع کالای خواب دیگری را سفارش بدهید تا پس از مشاوره با توجه به نیازهای شما تشک مورد نظرتان ساخته شود. در این صورت بدون هیچ نگرانی می‌توانید بر روی تشک دلخواه خود بخوابید.

پایان رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!