مجله تاپ‌ناز‌

انواع مدل تیشرت نخی و خنک دخترانه

انواع مدل تیشرت نخی و خنک دخترانه

تیشرت نخی دخترانه یک لباس محبوب و مورد علاقه خانم‌ها در تمام سنین و در تمام فصول است. این لباس در تابستان طرفداران بسیاری دارد، با این حال بسیاری در فصل زمستان نیز زیر لباس‌های گرم خود تیشرت به تن می‌کنند. مدل تیشرت دخترانه بسیار متنوع است که خرید تیشرت طرح‌دار و ساده از ساده‌ترین خریدهای لباس زنانه به شمار می‌آید.

شاید باورتان نشود، اما پوشیدن تیشرت در خیابان و مکان‌های عمومی تا دهه 50 میلادی مرسوم نبوده است و مردم تمایلی به پوشیدن تیشرت نخی خنک نداشتند. با این حال تلاش‌های هالیوود بی‌نتیجه نماند و بازیگرانی همچون مارلون براندو و جیمز دین باعث شدند یک انقلاب بزرگ در پوشیدن تیشرت در بین جوانان و نوجوانان ایجاد شود.

پس از دهه 50 میلادی این لباس مورد استقابل عجیبی در دنیا قرار گرفت که بر اساس آمار، 62% از مردم دنیا بیش از 10 تیشرت در کمد لباس خود دارند. نظر شما چیست؟ آیا تا به حال تعداد تیشرت‌هایتان را شمرده‌اید؟ شاید در پاسخ به این سوال از تعداد تیشرت‌های اسپرت و مجلسی خود تعجب کنید. اگر می‌خواهید از مدل‌های مختلف تیشرت دخترانه باخبر شوید و یک خرید ساده و آسان داشته باشی، ادامه مقاله را دنبال کنید.

انواع مدل تیشرت نخی دخترانه

دخترها ده‌ها تیشرت در کمد خود دارند. دلیل خرید هر تیشرت با تیشرت قبلی متفاوت است. ممکن است یکی از تیشرت‌ها را به خاطر رنگ، یکی را برای زیبایی، یکی را برای مدل، یکی را برای خنکی و یکی را برای تخفیف خریده باشید! ممکن است هنگامی که می‌خواهید آماده شوید و جایی بروید، تیشرت آخرین لباسی باشد که در ذهن‌تان تصور به پوشیدنش کنید، با این حال تیشرت همان لباسی خواهد بود که با آن راحت خواهید بود و استایل کژوال جذابی خواهید داشت. خرید تیشرت نخی زنانه و دخترانه شیک همیشه یکی از اولویت‌های خرید لباس خانم ها در تابستان می باشد.

انواع مدل تیشرت نخی و خنک دخترانه

تیشرت یقه گرد:

تیشرت یقه گرد یکی از پرطرفدارترین تیشرت دخترانه در بازار است که این تیشرت در طرح و رنگ‌های متفاوتی به فروش می‌رسد. اگر به استایل کژوال یا غیررسمی علاقه دارید، چه لباسی بهتر از تیشرت یقه گرد است؟

اکنون که بازار غرق در تیشرت‌های رنگارنگ است، انتخاب تیشرت یقه گرد یک انتخاب مناسب است. معمولا تیشرت یقه گرد را با لباس‌های کژوال می‌پوشند. در این صورت شما می‌توانید شلوار جین، شلوارک و دامن اسپرت را با تیشرت یقه گرد سِت کنید.

تیشرت یقه هفت:

بهترین انتخاب برای خانم‌هایی که استخوان ترقوه زیبایی دارند، یک تیشرت یقه هفت شیک و زیبا است. هنگامی که آرایش دارید و نمی‌خواهید هنگام پوشیدن تیشرت، یقه لباس‌تان کثیف شود، تیشرت یقه هفت کارتان را ساده کرده است.

یقه هفت هر مدل تیشرت اسپرت و مجلسی را جذاب می‌کند. از این رو شما می‌توانید حتی در مراسم‌های نیمه رسمی از یک تیشرت یقه هفت شیک بهرمند شوید.

اگر می‌خواهید یک استایل کژوال یا اسپرت داشته باشید، تیشرت یقه هفت را با شلوارک یا شلوار جین سِت کنید. اگر تیشرت یقه هفت شما مجلسی و رسمی است، دامن بلند یا کوتاه ایده جذابی برای استایلتان است.

تیشرت یقه مردانه:

معمولا تیشرت یقه مردانه در طراحی تیشرت‌های اسپرت و ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر چند این مدل یقه شبیه تیشرت‌های مردانه است، در میان خانم‌ها نیز طرفدارن بسیاری دارد. چرا که این روزها تفاوت چندانی میان لباس‌های کژوال مردانه و زنانه نیست بنابراین خرید تیشرت مردانه اینترنتی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد

اگر به تیشرت‌های یقه مردانه علاقه دارید می‌توانید با شلوارک یا شلوار کتان سِت کنید و یک استایل جذاب تابستانه داشته باشید.

تیشرت نیم‌تنه دخترانه:

انواع مدل تیشرت نخی و خنک دخترانه

خانم‌هایی که بالا تنه باریک دارند، تیشرت نیم‌تنه یک لباس مناسب برای این اندام است. شما می‌توانید تیشرت نیم‌تنه را در باشگاه یا ورزش به تن کنید تا احساس راحت‌تری هنگام ورزش و تمرین داشته باشید.

تیشرت نیم‌تنه را می‌توانید با شلوار خط‌دار ورزشی یا شلوارت ورزشی سِت کنید. همچنین لِگ یا ساپورت هماره با تیشرت نیم‌تنه ایده‌ مناسبی برای یک استایل اسپرت در باشگاه است.

تیشرت تونیک دخترانه:

بعضی از خانم‌ها لباس‌های بلند را به دلیل پوشیده بودن، به لباس‌های کوتاه ترجیح می‌دهند. تیشرت تونیک دخترانه در هر مدل مجلسی و اسپرت در میان خانم‌ها طرفدار دارد.

شما می‌توانید تیشرت تونیک اسپرت را با شلوار جین سِت کنید و یک استایل کژوال داشته باشید. همچنین اگر تونیک زنانه شما مجلسی است، می‌توانید با شلوار پارچه‌ای پاچه گشاد یا لِگ به تن کنید. معمولا اندازه تونیک بلند تا بالای زانو است که بعضی از خانم‌ها همراه این مدل تونیک با خرید جوراب شلواری ضخیم استایل جدیدی به خود می دهند.

پایان رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!