مجله تاپ‌ناز‌

انواع مکمل‌ چربی‌ سوز + معرفی 5 چربی سوز فوق العاده و عالی

انواع مکمل‌ چربی‌سوز می‌توانند به شما کمک کنند تا از زوایای مختلف با مشکلاتی که دارید مقابله کنید. برخی اشتهای شما را سرکوب می‌کنند و محدود کردن کالری دریافتی‌تان را آسان‌تر می‌کنند، در حالی که برخی دیگر بدن شما را مجبور می‌کنند تا کالری‌ها را سریع‌تر بسوزاند. در این بخش قصد داریم انواع مکمل های چربی سوز و این که چطور کار می کنند را برایتان شرح دهیم.

انواع مکمل چربی سوز چطور کار می کنند؟

چربی سوزهای ترموژنیک با افزایش اندکی دمای بدن و سرعت بخشیدن به متابولیسم کار می کنند. هر فرد دارای یک نرخ متابولیسم پایه یا تعداد کالری است که شما باید هر روز بسوزانید تا زنده بمانید. افزایش دمای بدن باعث افزایش BMR نیز می شود، به این معنی که بدن شما برای حفظ دمای مرکزی و فعالیت های فیزیولوژیکی خود به کالری بیشتری نیاز دارد. با افزایش کالری مورد نیاز خود و ثابت نگه داشتن رژیم غذایی خود، کمبود کالری روزانه خود را افزایش می دهید، روند چربی سوزی را آغاز می کنید و کاهش چربی شکم را کمی آسان تر می کنید.

داروهای سرکوب کننده اشتها دومین نوع مکمل محبوب کاهش چربی هستند و با محدود کردن کالری دریافتی شما کار می کنند. برخی از این مکمل های غذایی هورمون های گرسنگی و چربی سوزی را هدف قرار می دهند، در حالی که برخی دیگر معده شما را با “پرکننده”های کم کالری مانند فیبر غذایی پر می کنند. از آنجایی که احساس گرسنگی نمی‌کنید، به احتمال زیاد به رژیم غذایی سالم خود پایبند می‌شوید.

بهترین مکمل های چربی سوز این دو مکانیسم را در یک قرص ترکیب می کنند.  مکمل‌ های چربی‌سوز ابزاری عالی برای کمک به شما برای غلبه بر چاقی یا بهبود مسیر کاهش وزن مداوم هستند اما مانند سایر مکمل ها، یافتن بهترین چربی سوز ترموژنیک می تواند چالش برانگیزتر از حد انتظار باشد. نه تنها باید صدها محصولی را که تاثیرگذارهستند بررسی کنید، بلکه باید مکمل چربی سوزی هم پیدا کنید که با بدن شما هماهنگ باشد تا بهترین نتایج ممکن را به دست آورید.

 

انواع مکمل‌ چربی‌ سوز

بهترین انواع مکمل چربی سوز های موجود در بازار

موارد زیر از بهترین انواع مکمل چربی سوز های موجود در بازار هستند که در ادامه هر یک را معرفی خواهیم کرد.

  • مکمل چربی سوز  PhenQ
  • مکمل چربی سوز PhenGold
  • Leanbean
  • کات فوری ناک اوت
  • Trimtone
  • اک اوت فوری

1- معرفی مکمل چربی سوز  PhenQ: بهترین مکمل چربی سوز به طور کلی

PhenQ چربی سوز پرچم دار شرکت Wolfson Berg Limited است، یک سازنده مکمل که به دلیل محصولات سلامتی خود شناخته شده است. PhenQ حاوی چندین ماده طبیعی است که فرآیند چربی سوزی را از پنج زاویه هدف قرار می دهد. این ترکیبی از اثرات، PhenQ را برای هر کسی که با کاهش وزن دست و پنجه نرم می‌کند، ایده‌آل می‌کند، صرف نظر از اینکه با کدام جنبه از فرآیند دست و پنجه نرم می‌کنید.

مزایای مکمل چربی سوز PhenQ 

طبق گفته سازنده، PhenQ مزایای زیر را ارائه می دهد:

  • افزایش چربی سوزی
  • سرکوب اشتها
  • تولید چربی کندتر
  • انرژی تقویت شده
  • خلق و خوی بهبود یافته

این مزایا برای مقابله با تمام مشکلاتی که اکثر مردم در طول سفر کاهش وزن خود با آن مواجه هستند، کار می کنند.

مکمل PhenQ چندین ماده کاهش وزن شناخته شده را در یک ترکیب منحصر به فرد ترکیب می کند که پاسخ چربی سوزی طبیعی بدن شما را افزایش می دهد. PhenQ حاوی سویا، گلوتن یا GMO نیست و به دلیل فرمولاسیون 100٪ گیاهی برای گیاهخواران نیز مناسب است.

2- معرفی مکمل چربی سوز PhenGold: بهترین چربی سوز شکم

PhenGold یک مکمل کاهش وزن از Swiss Research Labs, Ltd. این سازنده معتبر طیف گسترده ای از مکمل های کاهش وزن را در آزمایشگاه های مورد تایید FDA و گواهی GMP خود تولید می کند.

PhenGold چندین ماده طبیعی (عصاره چای سبز، عصاره دانه قهوه سبز ، DMAE، ال-تیانین ، ال-تیروزین، رودیولا روزیا ، فلفل هندی، ویتامین های B3، B6 و B1، کافئین) را در یک ترکیب منحصر به فرد ترکیب می کند که کاهش وزن را از چندین زاویه هدف قرار می دهد. این مواد به صورت هم افزایی عمل می کنند، به این معنی که شما از ترکیب مواد، نتایج بهتری نسبت به یک ترکیب دریافت می کنید.

فرمول PhenGold فاقد سویا، گلوتن، لبنیات و GMO است و فقط حاوی مواد گیاهی است

مزایای مکمل چربی سوز PhenGold

طبق وب سایت رسمی PhenGold، مکمل چربی سوز مزایای زیر را ارائه می دهد:

  • توانایی بدن شما برای سوزاندن سریعتر و موثرتر چربی را بهبود می بخشد.
  • متابولیسم شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند کالری بیشتری در روز بسوزانید.
  • هوس و گرسنگی را مهار می کند تا به شما کمک کند کنترل غذا خوردن خود را حفظ کنید.
  • انرژی و تمرکز شما را افزایش می دهد.
  • خلق و خوی شما را بهبود می بخشد، به شما کمک می کند تا با انگیزه بمانید و روی اهداف کاهش وزن خود متمرکز شوید..

 

انواع مکمل‌ چربی‌ سوز

3- Leanbean: چربی سوز با امتیاز بالا برای زنان

Leanbean یکی دیگر از انواع مکمل چربی سوز بوده همچنین یک چربی سوز برای زنان است که به طور خاص بر روی چالش های کاهش وزن تمرکز دارد که بسیاری از خانم ها بیشتر با آن دست و پنجه نرم می کنند. بر اساس مطالعات متعدد، زنان در طول رژیم غذایی زمان چالش‌برانگیزتری را برای مقابله با هوس‌ها دارند. در حالی که مردان می‌توانند از قدرت اراده برای رد کردن هوس خود استفاده کنند، هوس زنان اغلب قوی‌تر از همیشه بازمی‌گردد. هدف Leanbean این است که با تمرکز بر سرکوب اشتها به جای ترموژنز، به این چالش منحصر به فرد رسیدگی کند.

فقط حاوی چهار ماده است که به کاهش وزن کمک می کند. اینها متابولیسم چربی طبیعی بدن شما را پشتیبانی می کنند و به شما این امکان را می دهند که چربی اضافی را بسوزانید و در عین حال کالری کمتری دریافت کنید.

مزایای مکمل چربی سوز Leanbean یکی دیگر از انواع مکمل چربی سوز

به گفته سازنده، Leanbean مزایای زیر را ارائه می دهد:

همچنین یکی از معدود مکمل های چربی سوز بدون محرک در بازار است، بدون کافئین اضافه شده یا سایر محرک هایی که ممکن است باعث عصبانیت یا اضطراب شود.

4- کات فوری ناک اوت: برترین چربی سوز ترموژنیک برای مردان

Instant Knockout Cut یک مکمل چربی است که هدف آن ورزشکاران حرفه ای و آماتور است که به دنبال رسیدن سریع به شرایط مبارزه هستند. به دلیل نتایج و فرمولاسیون خلاقانه اش، به سرعت به عنوان یک چربی سوز ممتاز برای مردان شناخته می شود. همچنین به حفظ توده عضلانی کمک می کند و آن را به یک چربی سوز ایده آل برای مردانی تبدیل می کند که می خواهند اندام خود را که به سختی به دست آورده اند نشان دهند.

Instant Knockout یک سیستم کاهش وزن کامل را ارائه می دهد که چربی سوز قدرتمند ترموژنیک خود را با جایگزینی کامل وعده غذایی برای بهترین نتایج ترکیب می کند. با این حال، بسیاری از مردم دریافته‌اند که بدون نیاز به جایگزینی وعده‌های غذایی، نتایج شگفت‌انگیزی با چربی سوز می‌گیرند.

Instant Knockout از امکانات ثبت شده توسط FDA برای تولید مکمل های خود استفاده می کند و از محصولات با کیفیت بالا و قابل اطمینان اطمینان می دهد. تمام مواد تشکیل دهنده توسط FDA ایمن در نظر گرفته می شوند و به طور طبیعی منبع آن هستند و احتمال عوارض جانبی غیرمنتظره را به حداقل می رساند.

مزایای مکمل Instant Knockout Cut یکی دیگر از انواع مکمل چربی سوز

طبق سایت رسمی، Instant Knockout Cut مزایای زیر را ارائه می دهد:

  • متابولیسم شما را تسریع می کند
  • عضله حجاری شده را آشکار می کند
  • برش و خرد کردن آن را آسان تر می کند
  • حاوی 9 ماده چربی سوز است که باعث سرکوب اشتها و افزایش متابولیک برای حداکثر پتانسیل کاهش وزن می شود

5- Trimtone: بهترین مکمل برای سرکوب اشتها و انرژی

Trimtone یک مکمل چربی سوز طبیعی شکم است که با چندین مکانیسم مختلف از جمله افزایش متابولیسم، سوزاندن چربی های سرسخت بدن، کاهش هوس ها و افزایش سطح انرژی، با چربی سوزی مقابله می کند.

سازنده Trimtone، Swiss Research Labs، یک تولید کننده با تجربه مکمل های غذایی است و چربی سوزهای طبیعی مشابهی مانند PhenGold را توسعه داده است

مزایای مکمل Trimtone

طبق گفته سازنده، Trimtone مزایای چربی سوزی زیر را ارائه می دهد:

  • چربی های سرسخت بدن را بسوزانید
  • هوس ها را کاهش دهید و در مسیر اهداف رژیم خود بمانید
  • فرمول یک روزه مصرف قرص کاهش وزن را ساده می کند
  • Trimtone از مواد 100٪ طبیعی استفاده می کند، بدون پرکننده یا مواد غیر ضروری برای پاک کردن برچسب.

تمام محصولات Trimtone در ایالات متحده و در تاسیسات دارای گواهی GMP ساخته شده‌اند و تضمین می‌کنند که هر بار محصولات قابل اعتمادی دریافت می‌کنید. سازنده همچنین یک تخفیف سخاوتمندانه برای خرید عمده ارائه می دهد که می تواند تا 40٪ در قیمت سفارش شما صرفه جویی کند.

6-ناک اوت فوری یکی دیگر از انواع مکمل چربی سوز

مکمل چربی سوز ناک اوت فوری فوق العاده موثر است. این محصول همچنین حاوی مقدار زیادی مواد چربی سوز مانند دانه های فلفل قرمز، عصاره چای سبز و کافئین، همراه با ویتامین های گروه B و تیانین است. به علاوه، عصاره فلفل سیاه در اینجا به طور بالقوه می تواند جذب را افزایش دهد که می تواند به همه این مواد اجازه دهد کار خود را به طور موثرتری انجام دهند.

اگر به دنبال سوزاندن سریع چربی هستید، باید روی اشتهای خود تمرکز کنید و کسری کالری را به سرعت کاهش دهید. از آنجایی که بسیاری از افراد با کنترل وعده غذایی دست و پنجه نرم می کنند، مصرف مقدار زیادی فیبر روزانه می تواند به شما کمک کند تا از طریق سرکوب اشتها، آن بخش ها را به طور طبیعی کنترل کنید.

مطالب مشابه را ببینید!