مجله تاپ‌ناز‌

با اپلیکیشن تیک طب، در کنار یکدیگر کرونا را شکست می‌دهیم!

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، چند صد نفر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و هزاران نفر در معرض ابتلا به بیماری هستند. اگرچه تحقیقات و گفته‌های دانشمندان جهان نشان می‌دهد که درصد افرادی که در اثر ابتلا به کرونا می‌میرند؛ بسیار ناچیز است! اما بیماری شیوع سریعی دارد و جهت کنترل و از بین بردن آن بهتر است تا زمانی‌که مجبور نشده‌اید؛ از خانه خارج نشوید و منتظر بمانید کمی از التهاب شیوع ویروس کم شود.

اما برخی افراد مانند سالمندان و بیماران خاص نیاز به مراقبت‌هایی دارند که باید به‌ صورت روزانه، ماهانه یا هفتگی مراجعاتی را به پزشک داشته باشند. اما بهترین راهکار برای بیماران و افرادی که نیازمند مراقبت‌های پزشکی هستند؛ چیست؟!

 

خدمات پزشک در منزل؛ یک موهبت الهی!!

شاید تا به حال وقتی به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پزشک در منزل نگاه می‌کردیم؛ به امکاناتی که این افراد به بیماران و سالمندان ارائه می‌دهند توجه نمی‌کردیم. اما امروزه با شرایطی که به‌وجود آمده‌است؛ لزوم وجود خدماتی مانند پزشک در منزل یا پرستار در منزل بیش از هر زمان دیگری حس می‌شود.

به‌عنوان مثال اگر فردی در دوره نقاهت پس از عمل جراحی باشد؛ باید به‌صورت روزانه تعویض پانسمان کند یا تزریقاتی را هر چند ساعت یکبار انجام دهد. با بهره‌مندی از خدمات پرستار در منزل، بدون نیاز به خروج از خانه تزریق خود را انجام می‌دهد. تزریقات در منزل از جمله خدماتی است که توسط اپلیکیشن تیک طب ارائه می‌شود که به شما در پیشگیری از ابتلا به کرونا کمک کند.

با اپلیکیشن تیک طب، در کنار یکدیگر کرونا را شکست می‌دهیم!

سالمندان برکت زندگی هستند؛ مراقبشان باشیم!

با توجه به اینکه کرونا ویروس معمولا افرادی که دچار ضعف سیستم ایمنی هستند را درگیر می‌کند؛ بهتر است بیشتر از قبل مراقب پدربزرگ و مادربزرگ‌هایمان باشیم! کهلت سن باعث می‌شود که گاهی افراد مسن نیاز به مراقبت‌های ویژه و تزریقات خاصی داشته باشند.

تیک طب با داشتن کادری مجرب، دلسوز و متعهد با خدمات پزشک در منزل به سالمندان عزیز خدمت‌رسانی می‌کند و خطر ابتلای آن‌ها را به شکل چشم‌گیری کاهش می‌دهد. بدیهی است که عدم خروج افراد مستعد به ابتلای کرونا از خانه، در کنترل شیوع بیماری موثر است.

با خدمات اپلیکیشن تیک طب، آرامش را به همسر باردار خود هدیه دهید!

این روزها خانم‌های باردار نیز نگران ابتلا به ویروس کرونا هستند درحالی‌که نیازی به تشدید استرس و نگرانی‌های غیرضروری نیست! تنها کافی است که نکات بهداشتی را رعایت کنید و اگر در دسته حساس و مستعد قرار گرفته‌اید؛ حتی‌الامکان از خانه خارج نشوید و به مهار بیماری کمک کنید. جالب است بدانید که اپلیکیشن تیک طب خدمات مامایی منحصربه‌فردی را نیز ارائه می‌دهد. خدمات پزشک در منزل تیک طب تنها به پزشک عمومی محدود نمی‌شود و امکان بهره‌مندی از خدمات متخصصانی در زمینه مامایی نیز وجود دارد.

بنابراین خانم‌های باردار نگران سپری کردن روزهای قبل از زایمان خود نباشید! چکاپ‌های دوره‌ای، تزریقات خاص و معاینات خود را با آسایش خاطر به متخصصان تیک طب بسپارید! به‌جای فکر به بیماری که از شما فاصله زیادی دارد؛ بهتر است تزیینات اتاق کودک دلبند خود را کامل کنید. حتی اگر باردار نیستید و تمایل به انجام تست‌های زنانه مانند پاپ اسمیر و سایر معاینات مامایی دارید؛ امکان بهره‌مندی از خدمات پزشک در منزل را دارید.

 

به فیزیوتراپ احتیاج دارید؟! همین حالا درخواست دهید!

حتی افرادی که به دلایل مختلف نیاز به انجام درمان‌های فیزیوتراپی دارند؛ نیازی به خروج از منزل ندارند! اگرچه خروج از منزل با رعایت نکات بهداشتی خطری ندارد؛ اما ماندن در خانه آرامش خاطری را ایجاد می‌کند که برای بسیاری از بیماران کسب آن لازم است. تیک طب با کادر متخصصی که دارد؛ حتی در زمینه فیزیوتراپی نیز به بیماران خدمت‌رسانی می‌کند.

معمولا افرادی که به خدمات پزشک در منزل و خصوصا فیزیوتراپ احتیاج دارند؛ مشکلاتی در رفت‌وآمد دارند. در نتیجه حتی اگر کرونا و رعایت نکات احتیاطی نباشد نیز این افراد به خدمات پزشک در منزل نیاز پیدا می‌کنند. خدمات فیزیوتراپی تیک طب بسیار کامل و مجهز است و هیچ محدودیتی در انجام فرایندهای درمانی وجود ندارد!

با اپلیکیشن تیک طب، در کنار یکدیگر کرونا را شکست می‌دهیم!

خدمات پرستار در منزل تیک طب، پکیج کامل درمانی

با بهره‌گیری از خدماتی که در اپلیکیشن تیک طب موجود است؛ هر امکاناتی که توان تصورش را داشته باشید؛ در اختیار دارید! خدمات دیالیز، سونداژ، گرفتن ECG یا نوار قلب و بسیاری از فرایندهای تخصصی پزشکی از طریق خدمات پزشک در منزل و پرستار در منزل کاملا در دسترس مخاطبان است.

سایر امور عادی پرستاری همچون مراقبت از بیماران، پانسمان‌های تخصصی زخم بستر، تزریقات در منزل، حمام و تعویض پوشک سالمندان و مراقبت‌های ویژه از بیماران مبتلا به ام اس توسط کادر مجرب و حرفه‌ای تیک طب در حال ارائه خدمت به مردم ایران است.

 

در کنار هم برای از پا در آوردن کرونا…

پرسنل تیک طب اعم از پزشکان متخصص و پرستاران حرفه‌ای، آماده خدمت‌رسانی تمام‌وقت به سالمندان، بیماران، افراد کم‌توان حرکتی، خانم‌های باردار و تمام مردم شریف ایران هستند. عدم خروج از منزل مخصوصا برای افراد سالمند و بیماران قلبی تنفسی که مستعد ابتلا به بیماری کرونا هستند؛ کمک مهمی به مهار آن می‌کند. تیم تیک طب با ارائه خدمات پزشک در منزل و پرستار منزل همه تلاش خود را کرده‌اند که نیاز شما عزیزان را جهت خروج از منزل به حداقل ممکن برسانند.

پایان رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!