مجله تاپ‌ناز‌

چه ایرلاین هایی در مسیر تهران کیش فعال هستند؟

در تمام طول سال به ویژه ایام پیک سفر مانند عید نوروز، مسیر تهران به کیش یکی از شلوغ ترین مسیرهای پرواز داخلی است. به همین دلیل تقاضا برای تهیه بلیط کیش افزایش داشته و ایرلاین ها بیشترین فروش بلیط هواپیما را در روزهای پایانی سال دارند. به علاوه جزیره کیش به دلیل نزدیک بودن به خلیج فارس و جاذبه های تفریحی و طبیعی بسیاری که دارد، همیشه یکی از مقاصد پر تقاضا برای سفر بوده است که اکثر شرکت های هواپیمایی این مسیر پروازی را پوشش می دهند. همچنین ایرلاین ها برای مسافرانی که موفق به رزرو بلیط هواپیما کیش نشده اند امکان خرید بلیط لحظه آخری کیش را در نظر گرفته اند و در ارائه خدمات عالی با قیمت مناسب با یکدیگر رقابت می کنند.

ایرلاین های مسیر تهران کیش

بهترین ایرلاین های فعال در مسیر تهران کیش

امروزه سفرهای هوایی به دلیل صرفه جویی در زمان و کیفیت سفر از طرفداران بسیاری برخوردار است. البته خدماتی که شرکت های هواپیمایی ارائه می دهند در انتخاب ایرلاین توسط مسافر نیز بسیار تاثیرگذار است. یکی از فاکتورهای مهم مسافر در انتخاب ایرلاین جهت خرید بلیط، نوع هواپیما برای پرواز است که به همین منظور شرکت های هواپیمایی مختلف با استفاده از انواع هواپیماهای مسافربری در ایران که سابقه کمترین حوادث را داشته سعی در جذب مسافر دارند. در ادامه شرکت های هواپیمایی که در مسیر تهران کیش فعال هستند را معرفی می کنیم.

شرکت هواپیمایی کیش ایر

همان طور که می دانید برای عضو شدن در انجمن یاتا، خدماتی که ایرلاین به مسافر ارائه می کند باید در حد بین المللی باشد و کیش ایر علاوه بر عضویت در انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا، موفق به اخذ گواهینامه IOSA شده است. این هواپیمایی تمرکز اصلی خود را به فرودگاه های بین المللی کیش و مهرآباد تهران معطوف کرده و بیشترین پروازهای آن به مقصد کیش و تهران انجام می شود.

بنابراین ایرلاین کیش ایر با ارائه خدمات متنوعی همچون وعده های غذایی خوشمزه و با کیفیت و برخورد محترمانه و صمیمی پرسنل یکی از بهترین گزینه ها میان سایر ایرلاین ها برای سفر به کیش است. شما می توانید با مراجعه به سایت کیش ایر یا دیگر سایت های معتبر فروش بلیط و مشاهده برنامه پروازهای کیش ایر بلیط هواپیما خود را از این ایرلاین تهیه کنید. لازم به ذکر است که این هواپیمایی در ناوگان خود دارای 10 فروند هواپیما ام دی و فوکر است.

ایرلاین کیش ایر

ایرلاین معراج

هواپیمایی معراج برای مسافرانی که می خواهند یک سفر کم هزینه و نسبتا با کیفیتی را از تهران به کیش تجربه کنند، گزینه مناسبی است. این شرکت در سفرهای هوایی خود با استفاده از هواپیماهای ایرباس پرواز مطمئنی را برای مسافرین فرهم می کند. همچنین به دلیل تاخیر کمی که در پروازهای دارد، بین مسافرین به عنوان یک شرکت هواپیمایی وقت شناس و خوش قول شناخته شده است.

شرکت هواپیمایی ماهان

ماهان از محبوب ترین و معروف ترین ایرلاین ها بین مسافران است و یکی از بزرگ ترین خطوط هوایی ایران به شمار می آید که برای بیشتر از 40 مسیر داخلی از جمله تهران کیش پرواز دارد.
این شرکت هواپیمایی در کلاس پروازی اکونومی به منظور سرگرم شدن مسافر در طول پرواز، هر کابین را به یک تلویزیون جداگانه تجهیز کرده و با وعده های غذایی خارجی و ایرانی آماده پذیرایی از مسافران است. همچنین در پروازهای بیزینس کلاس علاوه بر امکانات اکونومی، دارای سیستم پخش DVD و MP3 برای هر مسافر است و زمان استراحت یک پتو و بالش مجزا به هر مسافر ارائه می شود.

ایرلاین ماهان ایر

ایرلاین تابان

هواپیمایی تابان از سطح کیفی متوسط برای ارائه خدمات به مسافرین برخوردار است که به همین دلیل بلیط های هواپیمای تابان را می توانید با قیمت ارزان تهیه نمایید. این ایرلاین به طور منظم، اکثر روزهای هفته به مقصد کیش پروازهای مختلفی دارد. همچنین از 5 فروند هواپیما ام دی با کیفیت متوسط در این ایرلاین استفاده می وشد.

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور

این هواپیمایی با برگزاری تورهای گردشگری شروع به فعالیت در صنعت حمل و نقل کرده است که با استقبال زیادی مواجه شد. هم اکنون ایران ایرتور علاوه بر تورهای گردشگری دارای پروازهای داخلی بسیاری در شهرهای ایران است که یکی از پروازهای پر تردد آن مسیر تهران کیش است.

شرکت هواپیمایی کاسپین

از دیگر ایرلاین های معتبر و فعال در پروازهای خارجی و داخلی همچون تهران کیش، هواپیمایی کاسپین است. در ابتدا کاسپین فعالیت خود را همکاری نیروی هوایی آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگ ترین و مهم ترین هواپیمایی های ایران به شمار می آید. به طوری که هر هفته دارای بیشتر از 30 پرواز خارجی و 300 پرواز داخلی است که در برخی از روزهای هفته بلیط های کیش را با تخفیف به مسافران ارائه می دهد.

شرکت هواپیمایی زاگرس

ایرلاین زاگرس از جمله شرکت های جدیدی است در مدت زمان کمی پیشرفت چشمگیری داشته و موفق به دریافت استانداردهای لازم شده است. به همین دلیل با استخدام نیروهای حرفه ای می تواند خدمات مناسبی را در طول پرواز به مسافرین خود ارائه کند. ایرباس و مک دانل داگلاس هواپیماهای مورد استفاده در زاگرس هستند. نا گفته نماند که تعداد بالای ناوگان های زاگرس، فعالیت های بسیار زیادی این ایرلاین را نشان می دهد.

شرکت هواپیمایی وارش

وارش یکی دیگر از جدیدترین ایرلاین های داخلی ایران است که در مسیرهای مهمی همچون تهران کیش فعالیت داشته و به شهرهای زیادی مانند مشهد، رشت، تبریز، گرگان و. . . پرواز دارد.

ایرلاین ساها

ایرلاین ساها

ساها جز ایرلاین های قدیمی بوده که مخففی از سرویس ارتباط ارتش است. این هواپیمایی ابتدا به عنوان یک شرکت مسافربری نظامی بوده و پس از مدتی در صنعت حمل و نقل مسافرین عادی نیز فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون پروازهای این شرکت به چند مقد مهم انجام می گیرد که که تهران کیش یکی از این مسیرهاست.

شرکت هواپیمایی پارس ایر

ایرلاین پارس ایر با عنوان پارس اقیانوس کیش با هدف راه اندازی اولین خطوط هوایی منطقه ای در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده است. دفتر مرکزی پارس ایر در کیش بوده و در حال حاضر ناوگان های این ایرلاین شامل ایرباس، فوکر و امبرایر می شود. اکثر پروازهای آن از کلاس اوکونومی بوده و تنها بعضی از پروازهای خارجی دارای هر دو کلاس اکونومی و بیزینس است. همچنین از جمله مسیرهای پر فروش این ایرلاین بلیط هواپیما تهران کیش است.

در پایان به این مورد اشاره می کنیم که فاصله هوایی تهران کیش برابر با 1052 کیلومتر بوده و 1 ساعت و 45 دقیقه زمان می برد و ایرلاین های زیادی در این مسیر پروازی فعالیت دارند. بعضی از این شرکت های هواپیمایی بین مسافرین قابل اعتماتر بوده، برخی از آن ها خدمات بهتر و با کیفیت تری به مسافرین ارائه می کنند. ما در این مطلب به معرفی این شرکت های هواپیمایی فعال در مسیر تهران کیش به همراه توضیحات مختصری در رابطه با خدمات ارائه شده، نوع هواپیما و. . . در آن ها پرداخته ایم.

مطالب مشابه را ببینید!