مجله تاپ‌ناز‌

معرفی انواع بادی اسپلش های ای آی ان

معرفی انواع بادی اسپلش های ای آی ان

بدن خوشبو یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فردی است. این موضوع به خصوص برای افرادی که به صورت مداوم در جامعه حاضر هستند، از اهمیت بالایی برخوردار است. بادی اسپلش محصولی بوده که با رایحه‌های دلپذیر خود، این ویژگی‌ مهم را در شما بارز می‌کند.

انواع اسپری خوشبو کننده بدن ای آی ان ، محصولات باکیفیتی هستند که می‌توانید به صورت روزانه و بعد از استحمام از آن‌ها استفاده کنید. ماندگاری این محصولات روی بدن زیاد بوده و قیمت مناسبی هم دارند.

چرا باید از بادی اسپلش استفاده کنیم؟

چند سالی است که محصولی به نام بادی اسپلش در بازار لوازم آرایشی وارد شده است. بادی اسپلش همان طور که از نامش هم می‌توان حدس زد، اسپری خوشبوکننده بدن است. ترکیبات آن مشابه عطر و ادکلن بوده اما به مراتب رقیق‌تر است؛ بنابراین می‌توان به صورت روزمره از آن‌ها استفاده کرد.

باتوجه به استقبالی که از این محصول شده، برندهای زیادی مانند ای آی ان شروع به تولید انواع اسپری‌های بدن کرده‌اند. یکی از این محصولات، اسپری خوشبو کننده بدن ای آی ان است که رایحه‌های محبوبی دارد. استفاده از بادی اسلپش‌ها نه تنها باعث خوشبو شدن بدن می‌شود؛ بلکه از خشکی پوست نیز جلوگیری می‌کند.

این محصول فاقد روغن‌های معطر بوده و بر پایه آب و الکل است. به همین دلیل رایحه آن زودتر از عطر و ادکلن از بین می‌رود. پس شاید نیاز باشد در طول روز یک بار آن را تجدید کنید. البته میزان ماندگاری آن هم به کیفیت محصول بستگی دارد. میزان ماندگاری برخی از اسپری‌های خوشبوکننده بدن به 12 ساعت هم می‌رسد، پس در طول روز نیازی به تجدید نخواهند داشت.

نحوه استفاده از بادی اسپلش چگونه است؟

این تصور اشتباهی بوده که استفاده از بادی اسپلش ای ان به طور کامل بوی ناخوشایند تعریق را از بین می‌برد. بنابراین به هیچ عنوان عد از تعریق، از بادی اسپلش یا ادکلن استفاده نکنید؛ زیرا فقط باعث نامطبوع شدن بوی بدن شما می‌شود.

نحوه استفاده صحیح از اسپری بدن این بوده که ابتدا استحمام کنید. سپس بدن را خشک کرده و از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید. اجازه دهید کمی کرم روی پوست بماند تا مواد مغذی آن جذب شوند. سپس اسپری خوشبو کننده بدن ای آی ان را روی بدن خود بزنید.

اطراف گردن، روی مچ‌های دست و قفسه سینه فضاهای مناسبی برای استفاده از اسپری هستند. بعد از اسپری کردن هم کمی صبر کنید تا رایحه آن به بدن شما جذب شود. به دلیل اینکه قبل از بادی اسپلش، کرم مرطوب کننده استفاده کرده‌اید؛ ماندگاری اسپری بیشتر خواهد بود.

اگر شاغل هستید، بهترین زمان استفاده از بادی اسپلش صبح‌ها بعد از استحمام است. در صورتی که نیاز به تجدید اسپری هم دارید می‌توانید 5 تا 7 ساعت بعد دوباره از آن استفاده کنید. برای دریافت نتیجه بهتر در کنار اسپری بدن، از مام هم استفاده کنید. در این صورت حتی بعد از 10 ساعت کار هم هنوز بوی مطبوعی خواهید داشت.

معرفی انواع بادی اسپلش های ای آی ان

بهترین بادی اسپلش چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک اسپری خوشبو کننده بدن باید برخی ویژگی‌ها داشته باشد تا بتوان آن محصول را به دیگران هم معرفی کرد. در ادامه به بررسی خصوصیات یک اسپری بدن باکیفیت می‌پردازیم.

ماندگاری بالا

گفتیم که بادی اسپلش‌ها نسبت به ادکلن‌ها ماندگاری کمتری دارند؛ بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که عطر آن برای روزهای متمادی روی بدن بماند. با این حال ماندگاری 7، 8 ساعته، چیزی بوده که می‌توان از آن انتظار داشت.

عدم ایجاد حساسیت

ویژگی‌ مهم بعدی این است که باعث ایجاد حساسیت و خارش پوست نشود. اسپری بادی اسپلش ای آی ان ، عاری از مواد شیمیایی مضر بوده و هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند. بنابراین اگر از آن دسته افراد آلرژیک هستید بدون نگرانی می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

جلوگیری از خشکی پوست

برای جلوگیری از خشکی پوست داخل بادی اسپلش باید مواد مرطوب کننده وجود داشته باشد. هیدراته نگه داشتن پوست هم باعث شادابی و سلامت آن شده و هم ماندگاری اسپری را روی بدن زیاد می‌کند.

قیمت مناسب

قیمت مناسب در عین کیفیت، ویژگی مهم دیگری بوده که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. بادی اسپلش ein زنانه محصولی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب بوده که می‌توانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید.

عدم ایجاد لک

یک خصوصیت مهم دیگر این است که روی البسه، به خصوص لباس‌های تیره لکه ایجاد نکند. پس هنگام خرید حتما روی بسته بندی را مطالعه کنید تا از این ویژگی محصول مطمئن شوید.

معرفی انواع اسپری خوشبو کننده بدن ای آی ان

بادی اسپلش‌ها دسته‌‌بندی‌های مختلفی دارند. آن‌ها را می‌توان از لحاظ مردانه زنانه بودن، شاین یا ساده بودن، نوع اسانس و رایحه دسته بندی کرد. با توجه به اینکه نیاز شما چیست، می‌توانید اسپری مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بادی اسپلش ein مردانه یک محصول مناسب برای آقایانی است که ساعات طولانی در طول روز خارج از منزل هستند. این محصول ماندگاری طولانی و رایحه‌های مردانه جذابی دارد. همچنین گزینه مناسبی برای هدیه دادن هم خواهد بود.

علاوه بر این بادی اسپلش ein زنانه هم اسانس‌های متنوعی دارد. بیشتر این اسانس‌ها برگرفته از عطرهای معروف و با ماندگاری بالا هستند. در ادامه برخی از این اسپری‌های خوشبوکننده را معرفی می‌کنیم.

معرفی انواع بادی اسپلش های ای آی ان

بادی اسپلش مردانه ein مدل Dandy

این بادی اسپلش ein مردانه ، دارای رایحه مشک و چوب است. ماندگاری محصول بالا بوده و به دلیل عدم وجود مواد حساسیت‌زا، می‌توانید روزانه از آن استفاده کنید.

بادی اسپلش زنانه ein مدل Crush

این اسپری بادی اسپلش ای آی ان ، خاصیت آبرسانی داشته و رایحه آن برگرفته از میوه‌های گرمسیری، نارنگی و سیب سرخ است. رایحه دلپذیر آن مناسب استفاده در فصول سرد سال است.

بادی اسپلش زنانه ein مدل Hug

اسپری خوشبو کننده بدن ای آی ان مدل Hug دارای ترکیبات گل فریزیا، شکوفه آلو و کامومیل است. رایحه شیرین و خوشبوی آن برای استفاده روزانه مناسب است.

بادی اسپلش زنانه ein مدل Zing

این اسپری خوشبوکننده، بر پایه وانیل، آلوئه‌ورا و گل لی‌لی تهیه شده است. رایحه آن خنک و شیرین بوده و حس روزهای بهاری را برای شما یادآوری می‌کند.

معرفی انواع بادی اسپلش های ای آی ان

مزایای استفاده از اسپری بادی اسپلش ای آی ان

خوشبوکننده‌های بدن همگی به منظور مطبوع بودن رایحه بدن تولید شده‌اند. با این حال بین هزاران برندی که در بازار بوده، باید یک محصول را انتخاب کنید. این محصول باید در مقایسه به اسپری‌های خوشبو کننده بدن، منحصربه‌فرد باشد.

مهم ترین مزیت استفاده از بادی اسپلش ein زنانه یا مردانه این است که پوست شما را آبرسانی می‌کند؛ بنابراین بعد از مدتی استفاده متوجه شادابی پوست خود خواهید شد. همچنین ضدحساسیت و آلرژی بوده و اثرات التهاب و قرمزی را بعد از استفاده، مشاهده نخواهید کرد.

قیمت مناسب در عین بالا بودن کیفیت و رایحه دلپذیر، ویژگی‌هایی بوده که این بادی اسپلش را نسبت به دیگر محصولات برجسته می‌کند.

سخن پایانی

بادی اسپلش ein مردانه و زنانه محصولی برای پوست‌های حساس است. بوی خوش دائمی آن، تنوع اسانس‌ها و قیمت مناسب، آن را تبدیل به محصولی پرطرفدار کرده است. با این حال انتخاب بادی اسپلش هم مانند عطر و ادکلن سلیقه‌ای بوده و باید حتما قبل از خرید اسانس‌های مختلف را بو کنید.

انتخاب رایحه متناسب با محیطی که قصد دارید در آن اسپری استفاده کنید هم اهمیت زیادی دارد. برای تاثیرگذاری بیشتر، بهتر است محصولاتی با بوی ملایم را برای محیط‌های کاری و اداری و رایحه‌های تند را برای میهمانی‌ها استفاده کنید.

مطالب مشابه را ببینید!