مجله تاپ‌ناز‌

بازیگران سریال حکایت های کمال + داستان و بیوگرافی بازیگران و زمان پخش

سریال حکایت های کمال

سریال حکایت کمال یکی از سریال های طولانی و 150 قسمتی صدا و سیما است که از شبکه دوم سیما پخش می شود. این سریال 150 قسمت خواهد داشت و بر اساس 150 داستان از کتاب حکایت های کمال ساخته شده است.

سریال حکایت های کمال

نخستین فصل سریال در 31 قسمت ساخته شده است و دیگر قسمت ها هم فصل های بعدی را تشکیل می دهند. این سریال به تهیه کنندگی محسن شایانفر و به کارگردانی قدرت الله صالح میرزایی ساخته است و داستان آن در مورد دهه چهل ایران است. این کارگردان سریال موفق دیگری مانند رخصت، پنجره و دختری به نام آهو را کارگردانی کرده است.

سریال حکایت های کمال

خلاصه داستان سریال

سریال حکایت های کمال برگرفته از رمانی به همین نام و به نویسندگی محمد میرکیانی است. قهرمان این سریال نوجوانی به نام کمال است و سریال ساخترای اپیزودیک دارد. این سریال روایتی از دهه 40 است.

سریال حکایت های کمال

اسامی بازیگران و بیوگرافی

در این سریال بازیگران معروفی ایفای نقش کرده اند که عبارتند از: محمود پاک نیت، شهره لرستانی، محمدرضا شیرخانلو، حمید ابراهیمی، نگار عابدی، علی مسلمی، بیژن بنفشه خواه، سولماز غنی، شهرام عبدلی، یوسف صیادی، امیر نوری، فلور نظری، بیتا خردمند، سیروس میمنت، کاظم هژیرآزاد و …

سریال حکایت های کمال

 

زمان پخش سریال حکایت های کمال

سریال حکایت های کمال از 10 آبان هر روز ساعت 21:30 از شبکه دوم سیما پخش می شود و تکرار آن ساعت یک و سی دقیقه بامداد و 12 ظهر پخش می شود.

سریال حکایت های کمال

بیوگرافی بازیگران

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال حکایت های کمال را آماده کرده ایم.

سریال حکایت های کمال

بیوگرافی محمود پاک نیت

محمود پاک نیت بازیگر ایرانی متولد 10 دی ماه سال 1331 در شهر کازرون استان فارس است. او از سال 1348 از تئاتر شروع کرد و در 52 نمایش حاضر شد. از سال 1352 در اداره کل فرهنگ و هنر استخدام شد و مشغول کار شد. او از سال 1367 فعالیتش را از سینما و تلویزیون شروع کرد و توانست مدرک درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بگیرد.

سریال حکایت های کمال

بیوگرافی شهره لرستانی

شهره لرستانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد 31 خرداد سال 1345 در تهران است و اصالتا خرم آبادی است.

فعالیت خود را با عنوان بازیگر تئاتر از سال ۱۳۶۴ با کاری به نام آدم‌برفی آغاز نموده‌است و تاکنون کارگردانی ۱۷ تئاتر حرفه‌ای را بر عهده داشته‌است، نمایش «سلطان مار» نوشتهٔ بهرام بیضایی، یکی از موفق‌ترین اجراهای تئاتر در دههٔ هفتاد شمسی از جمله کارهای موفق اوست. لرستانی در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داودنژاد به سینما راه یافت. مجموعه تلویزیونی هتل به کارگردانی مرضیه برومند و سینمایی مأموریت آقای شادی و چندین تله فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنان حضور داشته‌است.

دو تله فیلم ماه منیر و باور آرامش از جمله کارهایی است که وی کارگردانی کرده‌است.

سریال حکایت های کمال

بیوگرافی محمدرضا شیرخانلو

محمدرضا شیرخانلو بازیگر متولد 27 فروردین سال 1385 در تهران است. او از سن 6 سالگی بازیگری را شروع کرده است. شیرخانلو در یکی از شب‌ها که همراه پدرش به فوتبال رفته بودند توسط یکی از دوستان پدرش که خبرنگار بود مورد مصاحبه قرار می‌گیرد و به کارگردان چک برگشتی معرفی می‌شود تا به این ترتیب وی اولین تجربه بازی در یک مجموعه تلویزیونی را کسب کند.

سریال حکایت های کمال

بیوگرافی نگار عابدی

نگار عابدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد 18 بهمن سال 1354 در شهر اهواز است. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری است. نگار عابدی در ابتدا در دانشگاه در رشته زبان انگلیسی آغاز به تحصیل کرد ولی با دیدن آگهی کلاس بازیگری که در یکی از مجلات بود در کلاس ثبت نام کرد و به دنیای بازیگری وارد شد. کلاس های بایگری را زیر نظر مهتاب نصیرپور و رویا تیموریان گذراند.

سریال حکایت های کمال

بیوگرافی سولماز غنی

سولماز غنی، بازیگر زن ایرانی ، متولد سال ۱۳۵۶ در تهران است. وی در سال ۸۰ با فیلم  اتانازی به کارگردانی رحمان رضایی وارد دنیای بازیگری شد. سپس در سال ۸۱ در فیلم تیک آف ، به کارگردانی و نویسندگی آرش معیریان ، بازی کرد. مجموعه تلویزیونی معروف و پر طرفدار تب سرد به کارگردانی علیرضا افخمی در سال ۸۲ تجربه بعدی این بازیگر جوان می باشد؛ او در همان زمان در سریال هزاران چشم به کارگردانی کیانوش عیاری بازی کرد.

امیدواریم سریال حکایت های کمال مورد پسند شما قرار بگیرد.

سریال مانکنسریال آقازادهسریال کرگدن

مطالب مشابه را ببینید!