مجله تاپ‌ناز‌

باز کردن بافت دردلاک مو بدون آسیب رساندن به مو

در این مطلب آموزش باز کردن بافت دردلاک مو را در اختیار شما همراهان عزیز قرار می دهیم که ایمدواریم با مطالعه این مطلب مهارت لازم را بدست آورید.

باز کردن دردلاک مو کاری آسان نیست و نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد و بهتر است که شما در مورد باز کردن این بافت از روی سطح مو اطلاعاتی را به دست آورید تا به موهای شما هیچ گونه آسیبی وارد نشود.

آموزش باز کردن بافت دردلاک مو به آسانی

بافت مو در انواع مدل های بافت مو آفریقای و بافت موی دردلاک و … موجود می باشند و شما می توانید از بین آنها مدلی مناسب را برای زدن بافت بر روی سطح موهایتان انتخاب کنید. باز کردن بعضی از بافت موها تا حدی سخت است و به همین دلیل بهتر است شما برای باز کردن این مدل بافت موها حساسیت مورد نیاز را داشته باشید.

 

باز کردن بافت دردلاک مو بدون آسیب رساندن به مو

باز کردن بافت دردلاک از سطح موها

بخش های قدیمی مو را ببرید. توجه کنید که هر چه بافت موها قدیمی باشد باز کردن آنها سخت تر می شود و به همین جهت بهتر است بافت های قدیمی را ببرید تا بتوانید بافت های جدید را راحت باز کنید. بافت موهایی که بیش از 4 سال روی مو باقی مانده است باز کردنش سخت است و گاهی وقت ها نیاز است که بافت ها را تا نصف اندازه ای که دارند ببرید.

باز کردن بافت دردلاک مو بدون آسیب رساندن به مو

اگر روی بافت موها روفن یا موم و یا هر محصول دیگری زده اید با شامپو نرم کننده آن را بشویید.

موهایتان را به مدت ۱۰ تا ۳۰ دقیقه در آب داغ خیس کنید.

باز کردن بافت دردلاک مو بدون آسیب رساندن به مو

یک چهارم بطری اسپری را با مایع نرم کننده پر کنید و باقی مانده بطری را با آب داغ پر کنید سپس درب بطری را روی آن قرار دهید و بطری را تکان دهید و اگر در موقع باز کردن بافت موها خشک شدند از محلول روی سطح موهای اسپری کنید تا موها خیس گردد.

قبل از بافت کردن بافت مو بهتر است کمی نرم کننده به بافت مو بزنید، همچنین می توانید از کرم مخصوص این نوع بافت استفاده کنید. در هر بازه زمانی یک بافت را از روی سطح مو باز کنید و برای جدا کردن دیگر قسمت های باز شده و باز نشده از کلیپس مو استفاده کنید و بعد از باز کردن بافت، موها را به وسیله گیره جمع کنید تا مزاحم باز کردن باقی بافت ها نشوند.

برای شانه زدن آخر بافت مو از یک شانه دم باریک استفاده کنید و اگر لازم است کمی نرم کننده به اسپری حاوی آب اضافه کنید، سپس محلول را از روی سطح مو اسپری کنید و شانه زدن مو را از قسمت آخر مو به سوی بالا ادامه بدهید تا به ریشه موهای شما برسد.

با استفاده از شانه معمولی یا شانه درشت بافت های باز شده را شانه کنید.

باز کردن بافت دردلاک مو بدون آسیب رساندن به مو

روش مراقبت از موهای تازه باز شده

موهای خود را دوباره به کمک نرم کننده و شامپو بشویید.

موهای خود را با استفاده از شانه درشت یا شانه معمولی شانه کنید.

قسمت آخر ناصاف مو را با استفاده از قیچی ببرید.

baz kardan baft mo 7 e1625751545379

مطالب مشابه را ببینید!