مجله تاپ‌ناز‌

با دیدن کارتون از ویدزی، عیدی بگیرید!

آمدن هر ساله بهار برعکس اتفاق‌های تکراری دیگر، حوصله کسی را سر نمی‌برد! هر بار همان‌قدر جذاب است و همه را به‌وجد می‌‌آورد. بچه که بودیم حتی تلویزیون خانه‌مان از ذوق آمدن بهار، هر روز کارتون‌ها و فیلم‌های جدید و دوبله‌شده پخش می‌کرد.

1 15

این روزها معجزه بهار روی اپلیکیشن پخش کارتون و انیمیشن ویدزی، هم تاثیر خود را گذاشته و این برنامه کودکانه، کاملا حال‌و‌هوای بهار گرفته است.

ویدزی در جشنواره نوروزی خود در نظر دارد به‌مناسبت آمدن بهار و سال نو، تعطیلات خاطره‌انگیزی را برای بچه‌های این نسل ایجاد کند. در جشنواره نوروزی ویدزی از یکم تا دوازدهم فروردین، هر روز یک کارتون و انیمیشن جدید و دوبله‌شده به‌صورت کاملا رایگان روی اپلیکیشن ویدزی قرار گرفته و بچه‌ها می‌توانند در هر زمانی در طول روز به تماشای این کارتون بپردازند.

کارتون‌هایی مانند باب اسفنجی، رامبل، لوکا و کلی انیمیشن دوبله دیگر جزو این محتواهای ویدزی هستند که همگی با درنظرگیری روحیات و سلامت روان کودک قابل دسترسند. علاوه بر این در تمام طول جشنواره عیدانه ویدزی، به هر کاربری که اشتراک ویژه ویدزی را خریداری کند، یک کارت بانکی مخصوص کودک و نوجوان به‌نام زی‌کارت با ۵۰ هزار تومان اعتبار اولیه هدیه داده می‌شود.

 زی‌کارت مخصوص کاربران زیر ۱۸ سال است و طراحی و کارایی متناسب با این رده سنی را دارد. بچه‌ها می‌توانند به انتخاب خود هر رنگ یا طرح آن را داشته باشند و از درگاه‌های پرداخت حضوری و آنلاین با نظارت والدین خود خرید کنند.

ویدزی یک تلویزیون جیبی کوچک برای کودکان است که تلاش می‌کند برای بچه‌های این نسل که عاشق تکنولوژی‌اند، حال و هوای عید را به همراه بیاورد و با پخش کارتون‌های به‌روز دوبله‌شده و دادن عیدی به آن‌ها خاطرات خوبی را برایشان در جشن نوروز بسازد.

امسال با نصب ویدزی و دیدن کارتون‌هایش، عیدی بگیرید!

مطالب مشابه را ببینید!