مجله تاپ‌ناز‌

با کلم نقرس و ورم مفاصل را درمان کنید

کلم نقرس

با خوردن کلم می توانید دردهای عضلانی، مفاصل ورم و دردهای نقرس را کم کنید.

 

برای درمان نقرس و دردهای عضلانی کلم استفاده کنید

کلم یکی از سبزیجات مغذی است که حاوی فیبر،فولات،مس،ویتامین b1 ، پتاسیم، منگنز،پانتوتنیک اسید،نیاسین و فسفر است.درمان نقرس

درمان نقرس

کلم به عنوان یک نسخه خانگی در درمان دررفتگی استخوان، رگ به رگ شدن، ورم استخوان و دردهای مفاصلی استفاده می شود. برگ های کلم دردهای نقرس را کاهش میدهد و بعضی ها معتقد هستند که کاملاً درد را رفع می کند. اما هیچ ادعای پزشکی در این رابطه ثابت نشده است و قبل از استفاده با پزشک مشورت کنید.

کلم نقرس

درد نقرس و دردهای عضلانی با کلم کاهش پیدا می کند

روش های درمان درد نقرس و ورم مفاصل با کلم

گام اول : ابتدا مقداری کلم از فروشگاه خریداری کنید و داخل کیسه فریزری داخل فریزر نگهدارید وقتی درد نقرس شروع شد برگ ها را روی محلی که درد می کند بگذارید.

گام دوم : دمای بدن به آهستگی برگ های سرد کلم را گرم می کند و در طول این روند مواد مغذی کلم به پوست وارد می شود. این نسخه اسید اوریک را از بین میبرد که موجب می شود ورم ناشی از نقرس کاهش پیدا کند.

نسخه 1 :اگر پاهایتان ورم دارد، برگهای کلم را به مدت 30 دقیقه روی پایتان قرار دهید چون باعث می شود ورم کاهش یابد.

نسخه 2 : بدون گذاشتن برگ های کلم در فریزر برگ ها را با وردنه روی بدن فشار دهید و فقط باعث می شود برگ های کلم مقداری پاره شوند.

نسخه 3 : یک مقدار برگ های کلم را داخل قابلمه گرم کنید و بعد برگ ها را روی مفاصل قرار دهید و با لباس برگ ها را ببندید،مفاصل بهتر می شوند.

احتیاط : اگر به کلم حساسیت دارید و یا خارش را تجربه کرده اید فورا برگ ها را بردارید و با پزشک در میان بگذارید.

با کلم نقرس و ورم مفاصل را درمان کنید

مطالب مشابه را ببینید!