مجله تاپ‌ناز‌

برای کف اتاق سرامیک مات بهتر است یا سرامیک براق؟

برای کف اتاق سرامیک مات بهتر است یا سرامیک براق؟

می توانید با توجه به نوع سلیقه خود، سرامیک نوع مات و یا سرامیک براق را برای کف منزل انتخاب کنید و دکوراسیون منزل را دگرگون کنید.

 

سرامیک مناسب برای کف مات است یا براق

 

سرامیک برای کفپوش خانه های امروزی کاربرد فراوانی دارد و در دو نوع براق و مات در بازار موجود است که هر کدام از مدلهای آن با توجه به سلیقه مشتری مورد پسند واقع میشود .

امروزه کاشی و سرامیک به یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی تبدیل شده است. هم برای تمیزی و بهداشت ساختمان ها اهمیت دارد و هم به زیبایی ساختمان کمک می کند. به خصوص اینکه در سال های اخیر، استفاده از سرامیک علاوه بر سرویس بهداشتی و آشپزخانه به عنوان کف پوش سالن پذیرایی و سایر اتاق ها هم رایج شده است…

سرامیک مات یا براق کدام بهتر است؟

سرامیک براق بازتاب و جلوه نور بسیار خوبی دارد و باعث می شود خانه لوکس تر به نظر برسد. اگر فضای خالی از فرش و قالیچه خانه تان زیاد است بهتر است از این نوع کفپوش استفاده کنید تا زیبایی بیشتری به دکوراسیون منزل شما ببخشد. ولی باید بدانید که سرامیک براق کثیفی و لک را هم بیشتر نشان می دهد. می توان گفت استفاده از سرامیک براق در طراحی خانه کوچک به دلیل بازتاب و انعکاس نوری می تواند خانه را بزرگتر جلوه دهد.

برای کف اتاق سرامیک مات بهتر است یا سرامیک براق؟

سرامیک براق به دلیل بازتاب نور جلوه خوبی دارد و منزل را لوکس تر نشان می دهد

سرامیک مات جلوه نوری کمتری دارد و لک و کثیفی را هم به نسبت کمتر نشان می دهد. سرامیک های مات انتخاب بهتری برای کسانی است که نگران سرخوردن خودشان یا فرش هایشان روی سرامیک هستند.

چه سرامیک براق در کفپوش خانه استفاده کنید و چه سرامیک مات، رنگ تیره آن کمتر از سرامیک روشن کثیفی را نشان می دهد. رنگ متوسط براق برای سرامیک انتخاب خوبی است. نه به روشنی سفید و کرم و نه به تیرگی پارکت. برای انتخاب نوع سرامیک علاوه بر نکته ای که گفته شد به خودتان رجوع کنید. جلوه نوری و زیبایی برایتان اولویت بیشتری دارد یا تمیزی؟

برای کف منزل سرامیک مات بهتر است یا براق؟

مطالب مشابه را ببینید!