مجله تاپ‌ناز‌

بررسی جدیدترین مدل های لباس در سال 2022

مدل لباس

هر فردی در جهان مد را به گونه‌ای متفاوت درک می‌کند، اما چیزی که همه ما در آن توافق داریم این واقعیت است که نحوه لباس پوشیدن هر فرد استایل او را بیان می‌کند. در دنیای مدرنی که ما زندگی می‌کنیم، مد از اهمیت بالایی برخوردار است و هر ماه از سال ترندهای جدیدی به وجود می‌آیند. برای اینکه با دنیای مد در ارتباط بمانیم، باید با آخرین ترندهای روز دنیا آشنا باشیم و این ترندها را دنبال کنیم.

دلیل اینکه چرا مردم به طور مداوم از مد پیروی می‌کنند این است که چگونه لباس پوشیدن داستان کوتاهی از ظاهر ما را نشان می‌دهد و توصیف کوتاهی از شخصیت افراد را ارائه می‌دهد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به روند مد و چگونه لباس پوشیدن دارید، بهتر است با جدیدترین مدل‌های لباس در سال 2022 آشنا شوید. ما در ادامه این مطلب جدیدترین ترندهای روز دنیا در پاییز 2022 را مورد بررسی قرار دادیم. برای بررسی و آشنایی با این ترندهای پاییزه، تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

ترندهای مد در پاییز 2022

با شروع فصل پاییز پوشیدن لباس به صورت لایه لایه هم شروع می‌شود. برای کسانی که به دنبال تغییرات ظریفی در استایل خود هستند، این فصل با لباس‌های عروسکی، برش‌های لباس و حاشیه آن‌ها داغ‌ترین ترندها را متولد کرده است. با الهام گرفتن از استایلیست‌های شخصی و گشت و گذاری در پینترست و اینستاگرام به سادگی می‌توان متوجه روند مد در پاییز و زمستان 2022 شد. در ادامه برخی از این ترندها را با بررسی مجله‌های تخصصی مد در جهان معرفی کردیم.

  1. کت و شلوارهای مونوکروم

مدل کت و شلوار

ست کت و شلوار همرنگ یکی از ترندهایی است که همچنان در فصل پاییز و زمستان مورد توجه قرار گرفته است. فرقی نمی‌کند این لباس را چگونه ست می‌کنید، کت و شلوار عضو جدا نشدنی از کمد لباس در فصل پاییز هستند. مد تک رنگ و استایل مونوکروم مدتی است که در دنیای مد وجود داشته است و همچنان قوی به راه خود ادامه می‌دهد. این استایل روشی عالی برای ایجاد کنتراست و تاثیر است. همچنین ترکیب و ست کردن آن با رنگ‌های دیگر بسیار آسان است، بنابراین می‌توانید آن را با دیگر لباس‌های مورد علاقه‌تان در کمد بپوشید.

برای خرید کت‌ و شلوارهای مونوکروم زنانه می‌توانید از کد تخفیف دیجی استایل استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، انواع کت و شلوارهای تک رنگ زنانه را در برندهای مختلف به فروش می‌رساند و می‌توانید با خرید آن استایل کلاسیک و جذابی داشته باشید.

  1. استفاده از چرم

مدل

یکی دیگر از ترندهایی که در پاییز 2022 بسیار ترند و مورد توجه است لباس‌های چرم است که در مجلات فشن به آن ترند چرم لوکس یا چرم موتور سواری می‌گویند. همه چیز در این استایل در مورد ادغام چرم با تمام استایل‌هاست، از کت‌های چرمی بزرگ گرفته تا لاس‌ها، چکمه‌ها، کیف‌های چرمی و حتی دستکش‌های چرمی بدون انگشت برای پاییز و زمستان 2022 مورد توجه است.

فروشگاه آنلاین بانی مد محصولات مختلف چرمی از برندهای معروف و مطرحی مثل چرم درسا، چرم مشهد، نوین چرم و چرم مارال را موجود دارد و شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف بانی مد آیتم‌های چرمی با کیفیتی را بخرید.

  1. خز مصنوعی

لباس پاییزه

خز مصنوعی یک ترند اصلی در سال 2022 است. بهتر است صادقانه بگوییم که خز مصنوعی همیشه به روش‌های مختلفی در حال ترند است. امسال خز مصنوعی به طور عمده در کت، کیف و کفش به کار گرفته شده است. مصداق بارز این ترند، پالتوهای تدی هستند که به شدت در بین خانم‌ها پرطرفدار است.

  1. استفاده از آیتم‌های قدیمی در کنار لباس جدید

برای افرادی که دنبال کننده مد پایدار هستند این ترند کاملا شناخته شده است. هدف از این ترند استفاده از لباس‌های قدیمی و چرخه مجدد است که به محیط زیست کمک می‌کند و لباس کمتری به زباله تبدیل می‌شود.

  1. کت‌های سایز بزرگ

مدل های لباس

کت‌های اورسایز با یک تی‌شرت، شلوار جین مام استایل و یک جفت بوت چرم به خوبی ست می‌شوند. در این استایل باید مطمئن شوید که تی‌شرت را داخل شلوار جین قرار داده‌اید و یک کمربند به آن اضافه کنید. در این استایل به یک نقطه تمرکز نیاز دارید و جلب توجه به کمربند این کار را انجام خواهد داد. یکی از فروشگاه‌های آنلاین که می‌توانید از آن کت‌های سایز بزرگ به همراه لباس‌های ست آن بخرید، دیجی کالاست. با دریافت کد تخفیف دیجی کالا از سایت تخفیفان ، خرید کت و دیگر آیتم‌های مورد نیاز این استایل هزینه کمتری برای شما خواهد داشت و می‌توانید خریدی به‌صرفه داشته باشید.

  1. لباس‌های چهارخانه

مانتو

لباس‌های چهارخانه یکی از ترندهای اصلی در پاییز و زمستان 2022 است. شکت‌های چرمی با ترکیب طرح‌های شلوغ دیگر از اصلی‌ترین ست‌هایی است که در مجلات تخصصی مد و فشن هم بارها به آن اشاره شده است. خوشبختانه این ترند در ایران توسط برندهای داخلی به خوبی به کار گرفته شده است و شما می‌توانید با قیمت بسیار مناسبی انواع آیتم‌ها با طرح چهارخانه را از برندهای داخلی بخرید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم جدیدترین ترندهای روز دنیا مناسب فصل پاییز و زمستان 2022 را به شما معرفی کنیم. این ترندها از دل مجلات تخصصی فشن مثل وگ و هارپر بازار گردآوری شده‌اند و شما می‌توانید با الهام گرفتن از آن‌ها استایل منحصر به‌فرد خود را بسازید. در این بخش فقط به طور خلاصه بخشی از جدیدترین مدل‌‌های لباس مناسب فصل پاییز و زمستان آورده شده است، اما با به کارگیری و استفاده از همین ترندها، می‌توانید خریدی مناسب و اقتصادی را تجربه کنید.

مطالب مشابه را ببینید!