مجله تاپ‌ناز‌

برنامه شب نشینی مهران مدیری + زمان پخش و نحوه شرکت در این برنامه

برنامه شب نشینی مهران مدیری

در این قسمت اطلاعاتی در مورد برنامه شب نشینی مهران مدیری، زمان پخش، نحوه شرکت و ثبت نام در این برنامه و شماره تماس این برنامه را گردآوری کرده ایم.

برنامه شب نشینی جدیدترین کار مهران مدیری برای شبکه نمایش خانگی است که مجوز ساخت 10 قسمت آن صادر شده است. لوگوی این برنامه تحت عنوان شب نشینی منتشر شده است و از تاریخ 8 مرداد زمان ثبت نام برای حضور و شرکت در این برنامه است.

 

برنامه شب نشینی مهران مدیری + زمان پخش و ثبت نام

برنامه شب نشیتی یکی از مجموعه های نمایش خانگی است که وارد مرحله پیش تولید شده است و این برنامه با حضور تماشاگرن ضبط می شود و احتمالا تا حدی شبیه به دورهمی است. علاقمندان می توانند از هفته دوم مرداد ماه در این برنامه ثبت نام کنند.

نویسنده این برنامه، امیر وفایی است که قبلا نویسندگی برنامه دورهمی را نیز به عهده داشته است.

در مورد زمان پخش این مجموعه هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است و در همین بخش بزودی تاریخ دقیق پخش این اثر را اعلام می کنیم.

 

برنامه شب نشینی مهران مدیری

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری متولد 15 فروردین سال 1346 در تهران است. مهران مدیری کارگردان، مجری، خواننده، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه، نویسنده و تهیه کننده ایرانی است. از سریال تلویزیونی که بازیگری و کارگردانی کرده است می توان به سریال های:  ساعت خوش، پاورچین، جنگ ۷۷، پلاک ۱۴، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر،نود شب، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ببخشید شما، ویلای من، شوخی کردم،در حاشیه و در حاشیه ۲ اشاره کرد.

 

سه اثر آخر او که با استقبال مواجه شد عبارتند از:

مجموعه تلویزیونی در حاشیه با نام سابق «اتاق عمل» ساخت آن به کارگردانی و بازیگری، طراحی صحنه و لباس مهران مدیری از مهر ۱۳۹۳ آغاز شد. از ابتدا با حاشیه‌هایی (مخالفت گسترده از سوی نهادهای حامی پزشکان) در ساخت همراه بود و مدتی هم ضبط و تصویربرداری آن متوقف شد که بدنبال این حاشیه‌ها با تغییراتی در متن فیلم‌نامه از شش فروردین ۹۴ شروع شده‌است. این مجموعه تلویزیونی چهارمین سریال مهران مدیری در دههٔ ۱۳۹۰ و اولین سریال او پس از بازگشت به تلویزیون است.

سریال عطسه

سال ۱۳۹۴ مهران مدیری خبر از سریالی با نام عطسه داد. گفته می‌شد سریال «عطسه» شامل آیتم‌های مختلف طنز می‌باشد که دارای موضوعات اجتماعی است و دارای ۱۰ قسمت می‌باشد که در بازهٔ زمانیِ مشخص (۲ هفته یکبار) از هفتهٔ اول تیرماه ۹۴، وارد شبکه نمایش خانگی شد.

مجموعه دورهمی

مجموعه دورهمی در نوروز ۱۳۹۵ شروع به کار کرد. این مجموعه به سرعت توانست مخاطبان را به خود جذب کند تا جایی که بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کردند به زودی جای خندوانه رامبد جوانرا خواهد گرفت.

۱۸ آذر ۱۳۹۵ مهران مدیری در برنامه دورهمی با استفاده از اصطلاحات «جوگیر» و «مظلوم» دربارهٔ مردانی که حق طلاق را به همسر خود می‌دهند باعث ایجاد واکنش‌ها و انتقادات متعددی درخبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی شد.

مجید سمیعی نیز از مهمان‌های پیشین این برنامه بود که واکنش‌های متفاوتی را در شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌ها به همراه داشت.

قسمت‌های دوم و سوم برنامه دورهمی در اکثر نظر سنجی‌های انجام شده در صداوسیما از برنامه‌های پرمخاطبی چون نود و خندوانه بالاتر قرارگرفت و در دوره‌های پیاپی مهران مدیری به عنوان برترین مجری، بالاتر از عادل فردوسی پور و رامبد جوان و برنامه دورهمی به عنوان برترین برنامه در جلب رضایت مخاطب، بالاتر از نود و خندوانه قرار گرفتند.

مطالب مشابه را ببینید!