مجله تاپ‌ناز‌

برگرداندن رابطه تمام شده با کارهای طلایی

قانون جذب عشق جزو قوانین موثر برای برگرداندن رابطه تمام شده می باشد و اگر فرد مورد علاقه خود را از دست داده اید یا در این رابطه حس خطر می کنید باید از قوانین طلایی برای حفظ کردن رابطه استفاده کنید.

قانون جذب عشق نوعی هیپنوتیزم کردن فرد مقابل است که شما از راه تاثیرگذاری روی ضمیر ناخودآگاه فرد مقابل می توانید علاقه خود را به او نشان دهید. حفظ رابطه برای خیلی از افراد که رابطه عاطفی با فرد مورد علاقه خود دارند بسیار مهم است و در صورت پایان شدن یک رابطه سعی می کنند که تمام تلاش خود را برای برگرداندن رابطه انجام دهند. برگشت به رابطه تمام شده شاید دشواری های زیادی داشته باشد ولی غیر ممکن نیست و فقط صبر و استقامت شما را می طلبد.

روش هایی برای برگرداندن رابطه:

شاید اطرافیان شما پس از تمام شدن رابطه به شما این پیشنهاد را کنند که باید این رابطه را فراموش کنید از سر گرفتن این رابطه ممکن نیست. در این بین بعضی از افراد که دچار شکست عشقی شده اند غرور خود را به برگشت و حفظ رابطه خود ترجیح می دهند.

تلاش به منظور برگشت به رابطه ای که تمام شده در درجه اول متوجه فرد و خواست او می باشد اگر او غرور خود را بر این امر ترجیح بدهد نمی تواند رابطه خود را حفظ کند. پس در ابتدا باید خود را برای شروع رابطه ای که تمام شده است آماده کنید و در این زمینه شناخت کافی را بدست آورید.

شکست خوردن در رابطه دارای دلایل مختلفی است که به شما یا به فرد مقابل باز می گردد همان گونه که می دانید برای مقابله با هر نع مشکل و بحران باید در ابتدا شناخت کافی نسبت به آن داشته باشید.

شما با شناخت عواملی که باعث شکست عشقی شما شده است می توانید بهتر عمل کنید و از نقطه مقابل آن برای برگرداندن عشق خود بهره ببرید. برای اینکه بتوانید باز این رابطه را شروع کنید و در کنار هم باشید ابتدا باید دو طرف سعی در این برگشت داشته باشند و در صورتی که فرد مقابل تلاشی برای این کار نکند بار این مسئولیت روی دوش شما است.

برای اینکه رابطه را بگردانید و حفظ کنید باید در وجود خود تغییر ایجاد کنید اگر شما با این پیش فرض جلو می روید که این بار تلاش می کنید تا رابطه حفظ شود شاید دچار شکست شوید. ولی وقتی که نقظه ضعف های خود و طرف مقابل را پیدا کردید می توانید با شناخت بیشتر این کار را انجام دهید.

برگرداندن رابطه تمام شده با کارهای طلایی

قانون جذب:

قانون جذب یکی از روش های خوب برای برگرداندن رابطه است این قانون با ارسال سیگنال های ارتباطی که شامل ارتباط های غیر کلامی می باشد می توانند احساسات مهمی را در طرف مقابل ایجاد نمایند. ترمیم یک رابطه وقتی ممکن است که شما سیگنال های مثبت را برای طرف مقابل بفرستید و توجه داشته باشید که انرژی منفی از سوی شما به طرف مقابل ارسال می شود فاصله را بیشتر می کند.

 

تکنیک های روانشناختی:

تکنیک های خاص روانشناختی از روش هایی هستند که به شما برای برگشت به رابطه کمک می کنند تا شناخت بیشتری نسبت به جنبه های روانشناختی فرد مقابل خود پیدا کنید و از این تکنیک ها برای مواجه شدن با او استفاده کنید.

 

عذرخواهی:

در رابطه طرفین به دلیل غرور خاصی که دارند در صورت بروز و خطا و اشتباه، عذرخواهی نمی کنند آیا این کار خوب است و عواقب بدتری ندارد؟

بعضی از مشاوران در این زمینه می گویند که عذرخواهی با وجود اینکه کاری سنجیده است ولی ممکن است بعضی از موارد نتیجه معکوس دهد و نوعی انرژی منفی را به طرف مقابل بدهد که در اینجا بهتر است از مدل لوح سفید در عذرخواهی عشق روی بیاورید.

پیام ندادن:

پیام ندادن یکی از مواردی است که برای برگرداندن رابطه باید به آن اعمیت بدهید زیرا ممکن است با دادن پیام های طولانی باعث رنجش بیشتر و خراب تر شدن رابطه خود شوید.

 

نکاتی در مورد  برگشت رابطه تمام شده

نیاز است که قبل از بازگشت به رابطه تمام شده، در ابتدا باید دلیل اصلی جدایی و شکست رابطه ارزیابی گردد که به چه دلیل این جدایی اتفاق افتاده است، همچنین باید بررسی کنید که دلیل قعلی شما برای برگشت به رابطه چه می باشد، آیا این دلیل منطقی و موجه است؟

حالا برای برگرداندن رابطه در ابتدا باید تمام راه های ارتباطی خود با شریک عاطفی قبلی را به صورت کامل کات و مسدود کنید و ارتباط خود را با او قطع کنید. از این طریق می توانید به خود و طرف مقابل این فرصت را بدهید که آرامش خود را پیدا کند و از میزان هیجانات منفی جدایی کاسته شود، در نتیجه این فاصله گرفتن باعث می شود که طرفین دلشان برای هم مقداری تنگ شود و تمایل بیشتری برای برگشت به رابطه داشته باشند.

باید سعی کنید حداقل سی روز، علاوه بر فاصله گرفتن از طرف مقابل و دور کردن ذهن از افکار منفی، روی سلامت جسم و روح هم تمرکز کنید. در طول این مدت شما می توانید رابطه عاطفی خود را با اعضای خانواده و دوستان تقویت کنید و از این طریق سطح انرژی روانی خود را بالا نگه دارید.

حالا با رعایت این نکات، احتمال برگشتن مجدد طرف مقابل به رابطه بیشتر می شود. در این صورت شما نزد او جذاب تر و توانمندتر از قبل می شوید، به صورت کلی توجه داشته باشید که نباید به هیچ وه طرف مقابل را مجبور به بازگشت کنید، زیرا در این حالت، نتیجه معکوسی به دست می آید و در نتیجه او روز به روز از شما دورتر می شود، هر چند که مشخص نمی باشد که واقعا چه مدت طول می کشد که طرف با شما تماس بگرید و خواستار بازگشت باشد، این موضوع به شرایط و شخصیت او بستگی دارد، ولی نباید نا امید شوید.

مطالب مشابه را ببینید!