مجله تاپ‌ناز‌

بهترین تولید پوشاک بچگانه در ایران

تولیدی پوشاک بچه گانه جامه پوش با به کارگیری جدیدترین طرح هایی که کودکان امروزی دوست دارند، کار تولید را انجام میدهد و همیشه تلاش میکند که خواسته های والدین را در کنار کودکان نازنین در تولیدی پوشاک برای تولید طرح های با کیفیت و زیبا مورد توجه قرار دهد.

خرید عمده پوشاک بچه گانه

عمده فروشی لباس بچه گانه جامه پوش جهت تولید محصولات خود از پارچه های ویسکوز، پنبه، نخی، تریکو، ملانژ، کرپ و … استفاده کرده و با در نظر گرفتن پارچه، لباس های خود را در قیمت های مختلفی به بازار عرضه میکند و با توجه به میزان نخ به کار برده شده برای دوخت و قواره های پارچه و همچنین خرج خود کار تغییر میکند.

بهترین تولید پوشاک بچگانه در ایران

قسمت های مختلف تولیدی پوشاک بچه گانه

تولیدی پوشاک ما از چند قسمت تشکیل شده که حوزه تولید شلوار جین، شلوار خانگی و شلوار اسلش، یک بخش بوده و قسمت دیگر تولید لباس خانگی که شامل تیشرت، بلوز، تاپ میباشد. قسمت دیگر به لباس های بیرون پوش اختصاص دارد که طرح های متنوعی دارد. تولیدهای پوشاک بچه گانه جامه پوش در دو بخش جداگانه پسرانه و دخترانه فعالیت میکند و با این کار تمرکز بیشتری روی تولیدات خود گذاشته و این کار یکی از بهترین حرکت ها برای پیش بردن اهداف کاری مجموعه است. شما میتوانید با رفتن به سایت جامه پوش نمونه کارهای عمده فروشی لباس بچه گانه ما را مورد برسی قرار داده و بهترین اجناس را برای خود انتخاب کنید.

نکات مهم در خرید عمده پوشاک بچه گانه

از جمله مواردی که هنگام خرید از تولیدی پوشاک بچه گانه باید به آن توجه کنید این است که بیشتر تولید کنندگان محصولات خود را به صورت ست کامل به بازار عرضه کرده که بطور خلاصه میتوان اینگونه گفت که از یک دست شلوار و بلوز یا تیشرت تشکیل شده است که این حرکت در کنار کمک زیادی به خرید خرده فروشان میکند، برای مشتریانی که از شما خرید میکنند هم مفید است و باعث افزایش فروش شما خواهد شد. پیشنهاد جامه پوش این است که اگر میخواهید از تولیدی پوشاک خرید کنید، همیشه این کار را به صورت خرید ست انجام دهید، چون که این کار هم برای شما مقرون به صرفه است و هم برای کسانی که از شما خرید میکنند. در واقع با این کار در یک خرید، دو کالا به فروش میرسد. همچنین این کار در مقایسه با خرید تک تک این محصولات به شکل جداگانه برای شما به صرفه تر است. در ادامه پیشنهاد میکنیم این کار را در جامه پوش انجام دهید چرا که معامله با ما تضمین شده است.

بهترین تولید پوشاک بچگانه در ایران

پارچه استفاده شده در عمده فروشی لباس بچه گانه

تولیدی پوشاک جامه پوش برای تولیدی انواع بلوز و تیشرت بچه گانه از پارچه های اسپان، ملانژ، تریکو، ویسکوز و … استفاده میکند. چون بچه ها وقتی بزرگ میشوند، پوست آنها نسبت به نوزادان حساسیت کمتری به انواع پارچه دارد، دست تولید کننده برای استفاده از پارچه های دیگر باز است. از طرفی اگر قیمت لباس نوزادان با کودکان را مقایسه کنید حتما متوجه میشوید که پوشاک کودکان خیلی ارزان تر از نوزادان است، با این که لباس ها بزرگ تر شده شاید فکر شما هم مشغول شود که چرا قیمت کمتری دارند، اما دلیل آن کاملا مشخص و منطقی است. در لباس کودکان از پارچ های ارزان تری میتوانیم استفاده کنیم که امکان استفاده از آن در لباس نوزاد به خاطر حساسیت پوستشان نبود. در لباس های نوزادان گای از پارچه های صد در صد نخ و پنبه استفاده میشود که قیمت این محصولات را بالا میبرد اما تولید کنندگانی هستند که پارچه پلی استر به کار میبرند و این موضوع باعث کاهش قیمت پوشاک نوزادان میشود.

در عمده فروشی لباس بچه گانه جامه پوش هم با توجه به چیزهایی که گفته شد از مواد پلی استر استفاده شده که قیمت کمتری هم برای فروش دارند اما این موضوع به معنی کم بودن کیفیت این محصولات نیست، چرا که در پارچه هایی مثل نخی برای دوخت تیشرت و شلوار بچه گانه لازم است کمی مواد اضافه شود که برای چاپ فونت های نوشته شده روی لباس و شکلک بسیار کمک کننده هستند. ما اگر بخواهیم کار چاپ را روی نخ خالص انجام بدهیم، محصول نهایی بسیار بی کیفیت بوده و بعد از شسته شدن پارچه حالت کهنگی پیدا میکند. دلیل دیگر استفاده از این مواد موضوع آب نرفتن پارچه است که باید برای خرید از عمده فروشی لباس بچه گانه به نکاتی که گفتیم توجه کنید چون که تاثیر زیادی روی خرید شما خواهند گذاشت.

بهترین تولید پوشاک بچگانه در ایران

فروش عمده پوشاک بچه گانه

تولیدی لباس بچه گانه جامه پوش از جمله مرغوب ترین انواع لباس بچه گانه را تولید و راهی بازار کرده است. با پیشرفت فناوری در گذر زمان، تولیدی پوشاک جامه پوش هم خود را با تغییرات هم سو کرده و کیفیت محصولات خود را با توجه به خواست و نیاز مصرف کننده بالا برده است. به این ترتیب امروزه در رده بهترین تولیدی لباس بچه گانه در ایران قرار گرفته است. ما سلامت پوست فرزند شما را به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب تضمین میکنیم. تولیدی پوشاک جامه پوش در زمینه طراحی هم یکی از فعالترین و معتبرترین مجموعه ها است که با بهترین نوع پارچه و متریال، مناسب ترین قیمت را برای محصولات خود در نظر میگیرد. با توجه به پوست حساس و لطیف کودکان، لازم است از پوشاکی استفاده کنند که خوردگی و حساسیتی در پوست آنها ایجاد نکند. در عمده فروشی لباس بچه گانه بر خلاف تولیدی پوشاک بزرگسال باید از پارچه و روش های دوختی استفاده شود که بدن کودک در راحت ترین حالت خود قرار بگیرد.

اهمیت جنس لباس بچه گانه

اولین موردی که برای خرید لباس بچه گانه باید در نظر گرفته شود، جنس آن است. جنس انتخابی شما باید با دوام و با کیفیت باشد. در یک عمده فروشی لباس بچه گانه برای دوخت پوشاک کودکان از پارچه های زیادی استفاده میشود، این پارچه ها مقاومت بالایی در مقابل خوردگی و کشش داشته و همچنین در اثر شستشوی زیاد، کیفیت آنها افت نمیکند. اگر از مواد اولیه بی کیفیت و نامرغوب در تولید پوشاک بچه گانه استفاده شود، والدین را با هزینه های زیادی مواجه میکنند، چون که باید دوباره برای کودک خود لباس بخرند. اما با خرید لباس بچه گانه با کیفیت از عمده فروشی لباس بچه گانه جامه پوش، هم به سلامت کودک اهمیت داده اید، هم تعداد دفعات خرید لباس را به خاطر کیفیت لباس های ما کاهش داده و در هزینه ها صرفه جویی کرده‌اید.

لطیف بودن لباس بچه گانه

همانطور که اشاره شد، بر خلاف لباسی که افراد بزرگسال میپوشند، لباس بچه گانه باید نرم و لطیف باشد. برای تحقق این هدف و در نظر گرفتن حساسیت پوست کودکان، پارچه های استفاده شده در تولیدی پوشاک جامه پوش بیشتر از نوع پشمی و نخی هستند که بهترین پارچه های موجود برای پوشاک کودک به حساب می آیند. استفاده از این پارچه ها باعث میشود که بدن کودک دچار خوردگی نشده و در حالت کاملا پایداری قرار داشته باشد. از دیگر مزیت هایی که برای کودک با پوشیدن لباس بچه گانه تولید شده از پارچه راحت و لطیف مخصوصا در فصل های گرم ایجاد میشود، عرق نکردن کودک است. عرق کردن بدن کودکان باعث ایجاد وضعیت خیلی بدی برای بدن او شده و بهانه گیری های کودک را زیاد میکند.

عمده فروشی شومیز بچه گانه

شومیز به صورت کلی معنای بلوز و تیشرت زنانه و اینگونه لباس ها را میدهد. برای شومیز بچه گانه رنگ ها و مدل های خیلی متنوعی در تولیدی پوشاک جامه پوش وجود دارد. همچنین شومیز در جنس های متفاوتی عرضه شده که نمونه پر طرفدار آن حریر گلدار است. در عمده فروشی لباس بچه گانه جامه پوش سعی شده تا شومیز بچه گانه تنوع زیادی از نظر رنگ، طرح و مدل داشته باشد تا همه سلیقه ها را در برگیرد. یکی از پرفروش ترین لباس های ما شومیز مجلسی بچه گانه است.

بهترین تولید پوشاک بچگانه در ایران

عمده فروشی شلوار بچه گانه

جهت خرید شلوار بچه گانه در کنار رنگ و طرح و زیبایی آن به موارد دیگری هم باید توجه داشته باشید. یکی از مهمترین آنها آسایش و امنیت کودک میباشد. در پارچه شلوار بچه گانه باید لطافت و نرمی لازم وجود داشته باشد تا در کودک شما حس راحتی و سبکی را ایجاد کند. همچنین دکمه، کش یا زیپ استفاده شده در شلوار بچه گانه نباید به بدن او فشاری وارد کند. جنس پارچ های بچه گانه تولیدی پوشاک جامه پوش از پارچه های پنبه و نخی است تا پوست حساس کودک شما آسیب نبیند.

عمده فروشی سارافون بچه گانه

یکی دیگر از مدل های محبوب و پر طرفدار در میان لباس های بچه گانه سارافون است که عمده فروشی لباس بچه گانه جامه پوش آن را در طرح های ساده، عروسکی و .. تولید کرده است و همچنین شما میتوانید انواع مختلف سارافون بافتنی، سارافون بهاره، سارافون تابستانی و … را از ما بخواهید. همه سارافون های جامه پوش دارای تنوع رنگ و طرح فوق العاده ای هستند تا برای هر سلیقه ای، یک سارافون پیدا شود. در این دوره بیشتر از سارافون مجلسی و راحتی استفاده میشود که جنس های نخی، کتان و لی آنها برای هر مکانی میتوان استفاده کرد و به خاطر این که اسپورت میباشد، به راحتی میتوانید آن را با بقیه لباس ها ست کنید.

مطالب مشابه را ببینید!