مجله تاپ‌ناز‌

انتخاب بهترین مارک پرایمر ایرانی و خارجی

انتخاب بهترین مارک پرایمر ایرانی و خارجی

شده تا به حال بعد از آرایش صورت احساس کنید کرم روی صورتتان ماسیده یا لک ها و جوش ها همچنان قابل مشاهده هستند؟ برای جلوگیری از چنین مشکلاتی می توانید از یک پرایمر با کیفیت ایرانی یا خارجی استفاده کنید.

پرایمر جهت زیرسازی و آماده کردن پوست برای میکاپ به کار می رود. با استفاده از این محصول آرایشی می توانید سطح پوستتان را کاملا صاف و یکدست کرده و باعث ماندگاری بیشتر آرایش صورتتان شوید.

اما انتخاب پرایمری با کیفیت و مقرون به صرفه کار چندان راحتی نیست. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به بررسی بهترین مارک پرایمر صورت ایرانی و خارجی بپردازیم.

معرفی بهترین مارک پرایمر صورت ایرانی

به نظرتان بهترین مارک پرایمر چیست ؟ اگر در کنار کیفیت، قیمت لوازم آرایشی نیز برایتان دارای اهمیت است می توانید خرید پرایمر ایرانی را در اولویت قرار دهید.

قیمت لوازم آرایشی خارجی با توجه به نرخ ارز تغییر می کند. همچنین هزینه واردات این محصولات باعث شده تا خرید پرایمر خارجی برای مصرف کنندگان ایرانی چندان به صرفه نباشد. با خرید پرایمر ایرانی می توانید هزینه کمتری پرداخت کرده اما از کیفیت مشابه برخوردار شوید.

پرایمر مای مدل Matt Touch

از نظر کیفیت و قیمت، پرایمر مای مدل Matt Touch را می توان به عنوان بهترین پرایمر ایرانی معرفی کرد. این پرایمر قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد و باعث می شود پوست صورت کاملاً صاف و یکدست به نظر بیاید.

جالب است بدانید پرایمر مای در کنار قدرت پوشانندگی، خاصیت جوان کنندگی پوست هم دارد، زیرا در آن از مواد مغذی پوست مانند هیالورونیک اسید و ویتامین های A ،B ،D و E استفاده شده و به همین دلیل است که بسیاری از مصرف کنندگان پرایمر مای را به عنوان بهترین پرایمر ایرانی معرفی می کنند.

این محصول فاقد چربی بوده و برای انواع پوست قابل استفاده است. بنابراین اگر می خواهید یک میکاپ حرفه ای را تجربه کنید حتما پرایمر مای را در نظر بگیرید.

پرایمر ژنوبایوتیک

اگر ژنوبایوتیک بهترین مارک پرایمر صورت ایرانی نباشد، قطعا جزء 5 برند برتر است! این برند معتبر انواع پرایمر پوست را در دو مدل مختلف برای پوست های خشک و معمولی و پوست های چرب و مختلط تولید می کند. بنابراین می توانید بر اساس نوع پوستتان یکی از این محصولات را تهیه کنید.

پرایمر ژنوبایوتیک دارای قدرت پوشانندگی بالایی است و با وجود مواد موثره پوست از جمله ویتامین E و روغن آووکادو باعث حفظ شادابی و جوان سازی پوست می شود.

پرایمر شون سری Perfect

اگر جزء افرادی هستید که سلامت پوست صورتشان را در اولویت قرار می دهند، بهترین پرایمر ایرانی برای شما پرایمر شون سری Perfect است. در این پرایمر از ترکیبات مغذی پوست مانند آلوئه ورا، روغن جوانه گندم، روغن کنجد و ویتامین E استفاده شده که باعث جلوگیری از چین و چروک و لک های پوستی می شوند.

طبق توضیحات بالا اگر بپرسید بهترین مارک پرایمر چیست ؟ برند شون قطعا جزء اولین پیشنهاد های ما خواهد بود. این محصول دارای قدرت پوشانندگی بسیار بالایی است و بافت نرم و مخملی دارد.

انتخاب بهترین مارک پرایمر ایرانی و خارجی

پرایمر مات کننده آردن سری Expert Age

از نظر قیمت بهترین مارک پرایمر صورت ایرانی، پرایمر آردن است. از مهم ترین ویژگی های پرایمر مات کننده آردن سری Expert Age می توان به بافت سبک و ابریشمی، جلوگیری از چروک پوست و قدرت آبرسانی این محصول اشاره کرد.

این پرایمر به خوبی سطح پوست را صاف و یکدست کرده و خستگی پوست را از بین می برد. همچنین پرایمر آردن باعث رفع براقیت پوست می شود و به همین دلیل برای پوست های چرب انتخاب بسیار مناسبی است.

در تولید پرایمر آردن از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت استفاده شده و به همین دلیل این محصول انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که به سلامت پوست خود اهمیت می دهند.

معرفی بهترین برند پرایمر صورت خارجی

به نظر شما بهترین مارک پرایمر چیست ؟ شما هم جزء افرادی هستید که فقط محصولات آرایشی خارجی را استفاده می کنند؟

اگر در انتخاب لوازم آرایشی حساسیت به خرج داده و محصولات آرایشی خارجی را در اولویت قرار می دهید، برای آشنایی با بهترین پرایمر خارجی در ادامه همراه ما باشید.

انتخاب بهترین مارک پرایمر ایرانی و خارجی

پرایمر مات کننده پوست فلورمار

بسیاری از افراد از درخشش غیر طبیعی پوست بعد از استفاده از لوازم آرایشی گله دارند. برای این عزیزان بهترین پرایمر خارجی، پرایمر مات کننده پوست فلورمار است.

از ویژگی های این محصول با کیفیت می توان به رفع منافذ پوست، آبرسانی، پوشانندگی، افزایش ماندگاری آرایش و صاف و یکدست کردن پوست صورت اشاره کرد.

پرایمر فلورمار برای افرادی که پوست چربی دارند بهترین برند پرایمر صورت خارجی است، زیرا این محصول چربی پوست را کنترل کرده و باعث ایجاد جوش صورت نمی شود.

پرایمر گلدن رز

از نظر بسیاری از مصرف کنندگان ایرانی، گلدن رز بهترین برند پرایمر صورت خارجی است. پرایمر گلدن رز بافت نرمی دارد و به راحتی سطح پوست را می پوشاند.

بر خلاف فلورمار، پرایمر گلدن رز باعث درخشش پوست صورت شده و به شادابی بیشتر پوست کمک می کند. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به رطوبت رسانی، محافظت از پوست و پوشش لک ها و منافذ پوست اشاره کرد.

پرایمر نوت مدل Perfecting

از نظر بسیاری از مصرف کنندگان بهترین برند پرایمر صورت خارجی برند نوت است. یکی از پرطرفدار ترین محصولات این برند چند ملیتی پرایمر نوت مدل Perfecting بوده که برای انواع پوست مناسب است.

این پرایمر تحت نظر متخصصان پوست تولید شده و فاقد مواد مضر از جمله پارابن است. از مهم ترین ویژگی های پرایمر نوت می توان به آبرسانی پوست، جوان سازی، مات کنندگی، و پوشانندگی پوست اشاره کرد.

اگر به دنبال پرایمری می گردید که دارای بافت نرم و ابریشمی باشد و در کنار پوشانندگی از سلامت پوست شما هم محافظت کند، بهترین پرایمر خارجی برای شما پرایمر نوت است.

انتخاب بهترین مارک پرایمر ایرانی و خارجی

پرایمر کوچک کننده منافذ بنفیت

بهترین پرایمر خارجی برای افرادی که از منافذ باز پوست رنج می برند، پرایمر بنفیت است. این پرایمر فاقد چربی بوده و باعث کوچک شدن منافذ پوست می شود. با استفاده از این پرایمر آمریکایی می توانید ظاهری طبیعی و مات به پوستتان ببخشید و تمامی عیوب پوستی را به خوبی بپوشانید.

پرایمر کوچک کننده منافذ بنفیت برای انواع پوست به خصوص پوست چرب مناسب است و علاوه بر پوشانندگی، از پوست حساس صورت در برابر آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد محافظت می کند.

جمع بندی

به نظر شما بهترین مارک پرایمر چیست ؟ آیا تفاوتی میان پرایمر های ایرانی و خارجی وجود دارد؟ در این مقاله سعی کردیم به بررسی مهم ترین ویژگی های این محصول آرایشی بپردازیم و بهترین برند های پرایمر را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

به طور خلاصه در میان برند های ایرانی شون، مای، آردن و ژنوبایوتیک جزء بهترین برند های پرایمر به شمار می روند. این برند ها محصولاتی با کیفیت را تولید می کنند که برای انواع پوست مناسب بوده و در کنار زیبایی باعث حفظ سلامت پوست می شود.

اما بهترین پرایمر خارجی ، پرایمر نوت است که فاقد مواد مضر مانند پارابن بوده و قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد. علاوه بر نوت، فلورمار، گلدن رز و بنفیت از دیگر برند های برتر پرایمر به شمار می روند.

در انتها توصیه می کنیم برای خرید پرایمر از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی اقدام کرده و این محصولات را با ضمانت اصالت کالا تهیه کنید.

مطالب مشابه را ببینید!