مجله تاپ‌ناز‌

بهترین مقاصد سفر به جنوب شرق آسیا

بهترین مقاصد سفر به جنوب شرق آسیا

جنوب شرق آسیای بهشتی است که مثال آن در هیچ جای دنیا وجود ندارد. بخش‌هایی از جنوب شرق آسیا درست در خط استوا قرار دارند. جایی که می‌توانید شاهد بارش باران‌های موسمی باشید. درست همان جایی که جنگل‌های انبوه و سرسبز دارد. جنگل‌هایی که مثال آن را فقط در فیلم‌های مستند تلویزیون می‌بینید. جنوب شرق آسیا مناطق مختلفی دارد. هر شهر دارای زیبایی منحصر‌به‌فرد است. در این مقاله قصد داریم تا بهترین مقاصد سفر به جنوب شرق آسیا را به شما معرفی کنیم.

جزیره سامویی – تایلند

جزیره سامویی در کشور تایلند یکی از خاص‌ترین جاهای دیدنی جنوب شرق آسیا به حساب می‌آید. سواحل جزیره سامویی جزو زیباترین سواحل در جنوب شرق آسیا به حساب می‌آیند. اقامت در جزیره سامویی یکی از زیباترین بخش‌های سفر شما خواهد بود. بسیاری از زوج‌های جوان، جزیره سامویی را به‌عنوان مقصد ماه عسل انتخاب می‌کنند. در جزیره سامویی می‌توانید از قدم زدن سواحل زیبا با شن‌های طلایی لذت ببرید. طبیعت جزیره سامویی بکر و دست نخورده است. حضور در جنگل‌های انبوه با هوای مطبوع قطعاً روح شما را تازه می‌کند. پارک ملی دریایی آنگ تونگاین یکی از بهترین پارک‌های ملی دریایی در تمام آسیا محسوب می‌شود. صخره‌ای هین تا و هین یای در کنار تئاتر میمون‌ها از دیگر جاذبه‌های دیدنی این جزیره به حساب می‌آیند.

مزرعه مارها جایی است که می‌توانید بر ترس خود در مقابل مارها غلبه کنید. در مزرعه کروکدیل‌ها می‌توانید شاهد کروکدیل‌های بزرگ و غول آسا باشید. کمپ فیل‌ها شما را با فیل‌ها بیشتر آشنا می‌کند. باغ وحش جزیره سامویی بسیار متنوع است و گونه‌های مختلف حیوانات در آن زندگی می‌کنند. باغ بهشت یا همان باغ جادویی یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری جزیره سامویی به حساب می‌آید. همچنین می‌توانید به باغ پروانه بروید و شاهد این حشرات رنگارنگ و زیبا باشید. جزیره سامویی مانند تور سریلانکا می‌تواند جذاب و خاص باشد.

بهترین مقاصد سفر به جنوب شرق آسیا

خلیج هالانگ – ویتنام

تور ویتنام یکی از خاص‌ترین تورهای جنوب شرق آسیا به حساب می‌آید. ویتنام دارای طبیعت بکر و مثال‌زدنی است. کشور ویتنام شهرهای مختلفی دارد. خلیج هالانگ از مجموعه جزیره‌ها و صخره‌هایی از جنس آهک تشکیل شده است. این خلیج آنقدر زیباست که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز آن را ثبت کرده‌اند. بسیاری از جزیره‌های این خلیج صخره‌هایی یکپارچه و بلند دارند که اصلاً نمی‌توان در آن‌ها قدم زد؛ اما منظره‌ای زیبا به خلیج هالانگ می‌دهند. در خلیج هالانگ می‌توانید شاهد خاص‌ترین مناظر در جنوب شرق آسیا باشید. جالب است بدانید این منطقه آنقدر زیبا است که آن را به‌عنوان یکی از عجایب هفت‌گانه طبیعت جهان می‌دانند. ویتنام شهرهای مختلفی دارد. تور ویتنام نیز بسیار پرطرفدار است؛ اما خلیج هالانگ قطعاً زیباترین بخش تور ویتنام به حساب می‌آید.

همان طور که گفتیم، در خلیج هالانگ جزایر مختلفی وجود دارند. جزیره کت با و جزیره دائو گو جزو معروف‌ترنی جزایر هستند. همچنین می‌توانید سری به جزیره دائو بی بزنید. روستاهای شناور و مزرعه ماهی از جمله خاص‌ترین جاذبه‌هایی هستند که می‌توانید در ویتنام مشاهده کنید و در خلیج هالانگ قرار دارند. غار هوانگ سو واقع در جزیره بو هون برای کسانی که به ماجراجویی علاقه‌مند هستند جان می‌دهد. غار پلیکان برای پرنده‌نگری و تماشای مناظر خاص کوهستانی عالی خواهد بود. غار ویرجین در جزیره بو هون از دیگر غارهای معروف خلیج هالانگ به حساب می‌آید. در این خلیج می‌توانید شاهد مناظر بکر طبیعی باشید که مثال آن را در طول عمر خود ندیده‌اید.

مالدیو

مالدیو مجموعه الجزایری است که از 1192 جزیره روی اقیانوس هند تشکیل می‌شود. البته در بین 1192 جزیره، فقط 200 جزیره قابل سکونت هستند. در مالدیو می‌توانید شاهد جزایری باشید که سواحلی با شن‌های سفید رنگ دارند. مالدیو فاصله کمی تا هند و سریلانکا دارد. به همین خاطر تور مالدیو و تور سریلانکا شاید شباهت بسیاری به هم داشته باشند. تور مالدیو یکی از بهترین گزینه‌ها برای ماه عسل به حساب می‌آید. در آب‌های آزاد نزدیک مالدیو، بیش از 2 هزار گونه ماهی رنگارنگ زندگی می‌کنند. پس می‌توانید تجربه خاص‌ترین غواصی عمرتان را داشته باشید. جزایر مالدیو به‌عنوان محیط زیست جهانی یونسکو شناخته می‌شود و غنی‌ترین صخره‌های مرجانی در تمام دنیا را دارد.

در مالدیو می‌توانید شاهد هتل‌هایی خاص باشید که همگی روی آب ساخته شده‌اند. این هتل‌ها به جای اتاق‌های کلیشه‌ای و قدیمی، کلبه‌هایی چوبی را روی آب ساخته‌اند که امکانات کامل دارند. تور مالدیو یکی از رؤیایی‌ترین و عاشقانه‌ترین تورهای خارجی به جنوب شرق آسیا محسوب می‌شود. مالدیو جزایر مختلفی دارد و هر کدام دارای زیبایی خاص به خود هستند. جزیره ماله یکی از بزرگترین شهرها و مراکز تجاری کشور مالدیو به حساب می‌آید و مرز آبی با کشور سریلانکا دارد. بسیاری از مسافران این جزیره را برای اقامت انتخاب می‌کنند. مالدیو بهترین گزینه برای ماه عسلی عاشقانه است.

بهترین مقاصد سفر به جنوب شرق آسیا

سریلانکا – کندی

سریلانکا یک کشور مستقل است. این کشور در نزدیکی هند و مالدیو قرار دارد و طبیعت بسیاری بکری را می‌توانیم در آن شاهد باشیم. سریلانکا از نظر طبیعت، شباهت بسیاری به مالدیو، تایلند و جنوب هند دارد. این کشور درست نزدیک خط استوا واقع شده است. به همین خاطر طبیعت آن بسیار انبوه، سرسبز و تماشایی بوده و شما را به خود خیره می‌کند. نام سریلانکا به تازگی بر سر زبان‌ها افتاده و به همین خاطر هنوز در مقایسه با سفرهای دیگر، قیمت بهتری دارد. این کشور دارای شهرهای مختلفی است. کلمبو، کندی و بنتوتا معروف‌ترین شهرهای سریلانکا به حساب می‌آیند.

کندی بافت طبیعی بسیار زیبا دارد. بسیاری تور سریلانکا را به خاطر کندی انتخاب می‌کنند. این شهر سریلانکا را می‌توان با ویتنام و تایلند از نظر زیبایی مقایسه کرد. در شهر کندی علاوه بر جاذبه‌های طبیعی خاص، می‌توانید از معابد باستانی و قدیمی بوداییان نیز دیدن کنید. کندی طبیعت بکر و دست نخورده دارد و می‌توانید سری به جنگل‌هایی بزنید که مشابه آن را فقط در کارت‌های پستال دیده‌اید. سریلانکا یکی از مهم‌ترین تولید‌کنندگان چای است و باید حتماً از مزارع چای کندی دیدن کنید. می‌توانید مقداری هم چای به‌عنوان سوغات برای خود و عزیزانتان بخرید.

کلام آخر

در نهایت باید گفت که سفر به جنوب شرق آسیا سفر به عمق بهشت خواهد بود. سفری زیبا که تا آخر عمرتان فراموش نمی‌کنید. بهار بهترین فصل برای سفر به کشورهای جنوب شرق آسیا محسوب می‌شود. به نظرتان بهترین گزینه برای سفر به جنوب شرق آسیا کدام است؟

 

برچسب ها : تور مالدیو,تور سریلانکا,تور ویتنام,تور خارجی,آژانس مسافرتی

مطالب مشابه را ببینید!