مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی آدرینا صادقی | اطلاعات زندگی شخصی و همسر و عکس های این بایگر جوان

آدرینا صادقی بازیگر نوظهور سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است که فعالیت او بیشتر در بخش تئاتر است. او به دلیل بازی در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی (سریال ماه رمضانی) ایفای نقش کرده است. در این بخش بیوگرافی و اطلاعات زندگی شخصی (ازدواج و همسرش و عکس های آدرینا صادقی)  و هنری این بازیگر را گردآوری کرده ایم.

بیوگرافی آدرینا صادقی

آدرینا صادقی بازیگر جوان متولد دهه 70 است که به تازگی وارد این حرفه شده است. او بازیگر را ار تئاتر آغاز کرده است و در صحنه نمایش توانست به موفیت برسد و نظر فیلمسازان و اهالی سینما را به دلیل بازی های خوبی که در تئاتر داشت به خود جلب کند.

آدرینا صادقی برای نخستین بار در تلویزیون، در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی ایفای نقش کرده است.

آدرینا صادقی

همسر و ازدواج

هنوز اطلاعات کاملی در مورد خانواده و یا ازدواج او در فضای مجازی منتشر نشده است و او در صفحات اجتماعی از جمله اینستاگرام هیچ اطلاعاتی در مورد خانواده را منتشر نکرده است.

 

بازی در سریال احضار

آدرینا صادقی نخست از تئاتر شروع کرد و حالا توانسته است که در تلویزیون هم حضور پیدا کند و در سریال ماه رمضانی احضار به کارگردانی افخمی ایفای نقش کند.

این بازیگر جوان به خوبی از پس نقشش در سریال احضار برآمده است و به نظر می رسد که آینده خوب هنری در انتظار این بازیگر باشد.

آدرینا صادقی

مائده در سریال احضار

شخصیت مائده دختری لجوج در سریال احضار است که آدرینا صادقی این نقش را ایفا می کند.

داستان سریال در مورد چند دوست و فامیل است که به ظاهر صمیمی هستند. مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی هم هستند. این دو دختر به اتفاق دوستان خود سوسن و شکیبا به سفر شمال می روند. آنها  تنها به ظاهر با یکدیگر دوست هستند . در این میان دختری هست که به مائده حسادت می کند و در این سفر با کینه توزی کارهایی علیه مائده انجام می دهد.

آدرینا صادقی

مائده خواستگاری به نام محسن دارد که با اضافه شدن او به ماجرا ، اتفاقاتی ترسناک رقم می خورد…

مائده دختری لجوج است که با کامرانی در ارتباط است . کامرانی او رها کرده و به زهره دختر عمه مائده ابراز علاقه می کند . در این میان مائده متوجه شده و از زهره می خواهد که به او بی اعتنایی کند اما زهره هم به کامرانی علاقمند است . از طرفی هم نمیخواهد مائده را برنجاند. بازیگر نقش زهره را هم بازیگر جوان و نوظهور مینو آذرمگین بر عهده دارد.

بازیگران جوان و نوظهور دیگری چون نازنین هاشمی و دینا هاشمی در این سریال پرطرفدار به ایفای نقش پرداخته اند .

آدرینا صادقی در سریال احضار در کنار بازیگران به نامی چون رضا توکلی ، نسرین نکیسا و علی دهکردی و غیره به کسب تجربه پرداخته است.

آدرینا صادقی

اینستاگرام آدرینا صادقی

او در اینستاگرام فعالیت دارد و پس از پخش شدن سریال احضار، تعداد فالورهای او به 20 هزار نفر رسید که به دلیل ایفای نقش او در سریال احضار بوده است.

آدرینا صادقی

مطالب مشابه را ببینید!