مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی آرمین رحیمیان + اطلاعات زندگی شخصی و هنری و عکس های او و همسرش

 آرمین رحیمیان

آرمین رحیمیان بازیگر  ایرانی است که به دلیل بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد معروف شده است. در این بخش بیوگرافی کامل آرمین رحیمیان، اطلاعات زندگی شخصی و هنری و عکس های او و همسرش را مشاهده می کنید.

بیوگرافی آرمین رحیمیان

آرمین رحیمیان متولد 18 دی ماه سال 1372 در مشهد است. او مدرشک رشته فیلمسازی با گرایش فیلمنامه نویسی از دانشکده صدا و سیما دارد. او به دلیل بازی در نقش عبدالمالک ریگی در فیلم شبی که ماه کامل شد به معروفیت رسیده است.

 آرمین رحیمیان

شروع بازیگری

او در سن 18 سالگی به تهران آمد و در کلاس های بازیگری آموزشگاه کارنامه ثبت نام کرد و تحت نظر حسن فتحی آموزش دید و سپس تئاتر را شروع کرد.

 

بازی در نقش سیاهی لشکر

خیلی سریع در نقش سیاهی لشکر ایفای نقش کرد و این نخستین تجربه بازیگری او بود و باعث شد که انگیزه اش برای کار بیشتر شود. جالب است که برای این نقش به او یک اسکناس 10 هزار تومانی دادند!

 آرمین رحیمیان

بازی در نقش عبدالمالک

او در مورد نحوه بای در فیلم شبی که ماه کامل شد می گوید:

من از طریق یکی از دوستانم که در یک اجرای تئاتر با هم هم‌ بازی بودیم مطلع شدم و اصلا در جریان نقش نبودم. قبول کردم که بروم تست بدهم و هنوز نمی‌دانستم باید نقش عبدالمالک را بازی کنم. عبدالمالک یک خطبه دارد که دور آتش می‌خواند و من به همراه چند نفر دیگر این متن را تست دادیم که قبول شدم

بزرگ‌ ترین مشکلم با نقش عبدالمالک این بود که او را نمی‌فهمیدم و هرچه بیشتر با شخصیت او آشنا می‌شدم این درک نکردن در من بیشتر می‌شد. تفکیک‌ های شیعه و سنی که در کلام و رفتارش بود و تصمیم‌ های جنایتکارانه‌ اش را اصلا نمیفهمیدم.

 آرمین رحیمیان

مخالفت خانواده

خانواده او موافق بازی او در نقش یک تروریست نبودند. او در ادامه می گوید: مادرم خودش رفته‌ بود و فیلم را دیده ‌بود و وقتی با ایشان تلفنی حرف زدم گفتند اگر بیایی مشهد می‌زنمت.

 

 آرمین رحیمیان

ازدواج و همسر آرمین رحیمیان

در مورد ازدواج و همسر او اطلاعاتی در دست نیست و احتمالا مجرد است.

 

بخوانید: بیوگرافی فرشته صدرعرفایی و همسرش کامپوزیا پرتوی + عکس های خانوادگی

 

امیدواریم که بیوگرافی آرمین رحیمیان بازیگر ایرانی مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

مطالب مشابه را ببینید!