مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی احمد سلو + در مورد زندگی شخصی احمدرضا شهریاری خواننده خوش صدا و همسرش

احمد سلو

این روزها خواننده های نوظهور زیادی در موسیقی پاپ فعالیت می کنند که یکی از این خوانندگان موسیقی پاپ، احمد سلو است که صدای دلنشینی دارد. در این بخش بیوگرافی کامل احمد سلو به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری این خواننده و عکس های او همسرش را آماده کرده ایم.

بیوگرافی احمد سلو

احمدرضا شهریاری با نام هنری احمد سلو Ahmad Solo متولد 11 آبان ماه سال 1367 است. احمد سلو از دوران کودکی به موسیقی بسیار علاقه پیدا کرد و به آرامی از سن 18 سالگی در این عرصه حرفه ای شد.

احمد سلو

شروع کار آهنگسازی و تنظیم

احمد سلو کار آهنگسازی را از سال 1384 به صورت آکادمیک یاد گرفت و از سال 1386 کار حرفه ای را در مورد آهنگسازی و تنظیم شروع کرد. او در این مدت کار آهنگسازی و تنظیم را برای خوانندگان مختلف انجام می داد تا اینکه در سال 1388 خودش به خوانندگی علاقه پیدا کرد و به دلیل صدای خوبی که داشت، ساخت موزیک برای خودش را شروع کرد.

احمد سلو

انتشار آلبوم و نخستین آهنگ

آهنگ هایی مانند زخم کاری، آخرین بار، بی خداحافظ و هنوزم دوست دارم از جمله آهنگ هایی بودند که احمد سلو در ابتدای کار منتشر کرد و باعث شد که بسیار مورد توجه قرار بگیرد. این آهنگ ها را در سال 139 منتشر کرد که با استقبال روبرو شدند و در سال 1392 با شرکت مهر مهین قرار داد بست و نخستین آلبوم خود را منتشر کرد.

احمد سلو

او پس از گرفتن مجوزهای لازم از مرکز موسیقی وزارت ارشاد، نخستین آلبوم خود به نام آخرین بار را در بازار موسیقی کشورمان منتشر کرد.

احمد سلو

ازدواج و همسر احمد سلو

در مورد ازدواج و همسر احمد سلو هیچ اطلاعاتی در دست نیست و به نظر می رسد که هنوز مجرد است.

احمد سلو

آلبوم های احمد شهریاری

او تا به حال 8 آلبوم منتشر کرده است که عبارتند از:

زخم کاری

شاه دیس لاو

درد دل

پادشاه احساس

بعد از تو

رگ بارون

خداى احساس

روانى

احمد سلو

امیدواریم بیوگرافی احمد سلو مورد توجه شما قرار گرفته باشد و در ادامه می توانید بیوگرافی آرون افشار و بیوگرافی رضا بهرام را هم بخوانید.

مطالب مشابه را ببینید!