مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی بریتنی اسپیرز و اطلاعات در مورد زندگی شخصی و ازدواج با سام اصغری با عکس

زندگینامه بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز در ۲ دسامبر ۱۹۸۱ در مک کام، می‌سی‌سی‌پی متولد شد. بریتنی زمینه خوانندگی، رقص، ترانه ‌سرایی، هنرپیشگی فعال می باشد. بریتنی در می سی سی پی متولد شده است ولی در کنوود، لوئیزیانا بزرگ شد.

بریتنی فرزند دوم خانواده است و از کودکی علاقه خیلی زیادی به ژیمناستیک داشت .او تا سن ۹ سالگی در مسابقات ژیمناستیک شرکت داشت و در گروه کر کلیسای محلی باپتیست آواز می خواند و به رقص مشغول بود. بریتنی در ۸ سالگی، برای سریال «کلوپ میکی موس» تست صدا داد.

بریتنی اسپیرز

خوانندگی بریتنی اسپیرز

نخستین آلبوم موسیقی بریتنی  چهار آهنگ بود و نخستین تور کنسرت او به عنوان افتتاحیه برای NSYNC برگزار گردید.

اولین آلبوم استودیویی بریتنی، … Baby One More Time، در ژانویه 1999 انتشار پیدا کرد.

بریتنی اسپیرز

جوایز

بریتنی در سال ۲۰۰۸ سه جایزه مهم بهترین خواننده زن، بهترین موزیک ویدیو سال و بهترین ویدیو را برای آهنگ تکه‌ای از من کسب کرد. بریتنی در سال ۲۰۰۵ برای ویدیوی اهنگ زهرآگین موفق شد جایزه بهترین رقص گرمی را کسب نماید.

بریتنی در مراسم جوایز موزیک ویدئوی ام ‌تی ‌وی «جایزهٔ ویدئوی پیشگام مایکل جکسون» را کسب کرد.

بریتنی اسپیرز

افسردگی بریتنی اسپیرز

بریتنی بعد از اینکه مشهور شد در زندگی شخصی  خود  با مشکلاتی مواجه شد که مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفت. بریتنی در سال ۲۰۰۷ بعد از طلاق به علت مشکلات روحی به یک خودرو حمله ور شد و به آن آسیب زد.

به همین دلیل شایعه هایی درباره اینکه بریتنی روانی شده است به وجود آمد ولی اینطور نبود و او برای درمان به مرکز بازپروری مالبیو مراجعه نمود. بریتنی به دلیل بیماری افسردگی در سال ۲۰۰۸ دوباره به بیمارستان مراجعه کرد و چند وقت در آنجا بستری بود.

به دلیل این مشکلات، وقفه‌ای در حرفهٔ او ایجاد شد و  در سال ۲۰۰۷ آلبومی را به اسم «خاموشی»، منتشر نمود ولی زیاد مورد استقبال واقع نشد. ولی بعد از آن توانست ششمین آلبوم خود را منتشر نماید. و این آلبوم بریتنی بالاترین فروش در جهان را از آن خود کرد.

افسردگی بریتنی اسپیرز دوباره در سال 2019 عود کرد و موجب شد که او در بیمارستان بستری گردد. علت افسردگی بریتنی اسپیرز بیماری پدرش بود. بریتنی از مشکلات عاطفی بسیار در عذاب بود و تلاش می کرد تا با وضعیت سلامتی پدر خود کنار بیاید.

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز و ازدواج اول

بریتنی اسپیرز در سال ۱۹۹۹ با جاستین تیمبرلیک خواننده معروف آمریکایی وارد رابطه شد ولی رابطه بریتنی و جاستین پس از دو سال در تاریخ دسامبر ۲۰۰۲ به علت خیانت بریتنی تمام شد. در این مدت بریتنی  به دلیل معروفیت و زندگی شخصی بیشتر مورد توجه واقع شد.

بریتنی اسپیرز

بریتنی و ازدواج دوم با کوین فردرلین

بریتنی با کوین فردرلین در سال ۲۰۰۴ ازدواج کرد. در سال ۲۰۰۵ فرزند بزرگ بریتنی و فردلین «شان پرستون» متولد شد و دومین فرزند آن ها «جیدن جیمز» در سال ۲۰۰۶ نیز متولد شد ولی در همان زمان زندگی مشترکشان به علت خیانت کوین به بریتنی تمام شد. ماجرای طلاق بریتنی و کوین در نوامبر 2006خیلی رسانه ای شد و بریتنی بر سر قبول کردن سرپرستی فرزندانش با کوین به مشکل برخورد.

اسپیرز با مدیر برنامه‌ اش «جیسون تراویک» در سال ۲۰۱۰ وارد رابطه شد ولی رابطه آن ها در سال ۲۰۱۲ تمام شد. بریتنی یک سال پس آن با یکی از نزدیکان همسر خواهر خود به دیوید لوکادو در کلوب شبانه وارد رابطه دوستی شد که رابطه آن ها با خیانت دیوید تمام شد.

بریتنی اسپیرز

آشنایی بریتنی با سام اصغری

بریتنی با سام اصغری، مدل ایرانی آمریکا در سال ۲۰۱۷ وارد رابطه شدند و تا الان نیز رابطه بسیار عاشقانه ای با یکدیگر داشته اند. سام اصغری متولد ۱۳۷۳ است و در سال ۱۳۸۶ آمریکا مهاجرت نمود.

بریتنی اسپیرز در باره داستان آشنایی اش با سام اصغری می گوید که : ” در یکی از موزیک ویدیو های من، ما  با یکدیگر شروع به گفتگو کردیم، اوایل حرف زیادی برای گفتن نداشتیم و اما بعدا شروع به صحبت درمورد غذای مورد علاقه‌ خود کردیم.

بریتنی می گوید که سام شناخت زیادی روی من نداشت و تنها چند بار اسم مرا شنیده بود ولی اطلاعات زیادی در باره شخصیت من نداشت و من هم در مورد او همینطور بودم. ما  کمی درمورد سوشی صحبت کردیم و قرار شد که یک دفعه برای خوردن سوشی به اتفاق هم به رستوران برویم.

شماره تلفن برای رفتن به رستوران با هم رد و بدل شد ولی من خیلی به اینکه به او زنگ بزنم شک داشتم و پس از پنج ماه با شماره‌ او تماس گرفتم.

 سام اصغری مربی بدنسازی و مدل تبلیغاتی می باشد و در یکی از کلیپ‌ های بریتنی اسپیرز نیز نقش داشته‌ است.

بریتنی اسپیرز

باردار شدن بریتنی از سام اصغری

اخیرا خبری درباره حامله بودن بریتنی اسپیرز از سام اصغری انتشار پیدا کرد که غیرواقعی بود و سام اصغری هیچ فرزندی با بریتنی اسپیرز ندارد . ولی سام علاقه خیلی زیادی به بریتنی و فرزندان او دارد و شاید  بشود گفت که به بچه های بریتنی به اندازه خود بریتنی عشق می ورزد.

بریتنی اسپیرز

خیانت سام به بریتنی اسپیرز

بعد از اینکه ارتباط میان بریتنی و سام اصغری فراگیر شد زنی ادعا کرد که سام به رابطه اش با بریتنی خیانت کرده است این داستان از جایی به وجود آمد که یک طراح آمریکایی به نام مورگان اوسمان عکس هایی از خودش و سام را در اینستاگرام خود منتشر نمود.

این طراح خطاب به بریتنی نوشت : “من ویدیو و تصاویر رابطه واقعی‌ با سام اصغری را نیز دارم. او در ادامه به بریتنی گفت که من به تو هشدار داده ام که این پسر قصد دارد از معروفیت تو سوء استفاده نماید. ولی بریتنی به حرف های این زن توجهی نکرد  و بعد از چند روز عکسی به همراه سام در اینستاگرام خود منتشر کرد.

بریتنی اسپیرز

بریتنی و بازیگری

بریتنی در سال 2008 در سریال طنز آشنایی با مادر نقش منشی دفتر نامزد تد موزبی را ایفا کرد. بازی اسپیرز در این فیلم تاثیر خیلی زیادی در افراد گذاشت و خیلی‌ از بینندگان از بازی او تجلیل نمودند.

مطالب مشابه را ببینید!